Επιστρέφοντας ξανά στην Ελλάδα μέσα από διαφορετική οδό, η Αριάν Λαμπέντ πρωταγωνιστεί στο «Γυρίζοντας τον Κόσμο» των Ντελφίν και Μιριέλ Κουλέν που γυρίστηκε στη Ρόδο σε μια γαλλοελληνική συμπαραγωγή που τη βρίσκει σε ακόμη ένα εξαιρετικό ρόλο μιας γυναίκας που αναζητά τη θέση της μέσα στον κόσμο των ανδρών - ένα από τα διαφορετικά δυναμικά κορίτσια της φιλμογραφίας της που ξεκίνησε με το «Attenberg» το 2010 για να φτάσει έξι χρόνια μετά στο «Assassin's Creed».
«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου από που έρχεται μια ταινία ή ένας σκηνοθέτης. Δεν το σκέφτομαι καθόλου. Αυτό που κάνω είναι ότι δουλεύω πάρα πολύ και νιώθω πως αυτό είναι κάτι που οι άλλοι εκτιμούν. Δεν είχα ποτέ ένα στόχο συγκεκριμένο. Είμαι ανοιχτή σε προτάσεις και φαντάζομαι είμαι και τυχερή. Κάθε φορά, όμως, που έχω ένα πρότζεκτ, το αντιμετωπίζω σαν να είναι το πρώτο και το τελευταίο μου. Πρέπει να μην φοβάσαι την αποτυχία ή είναι μάλλον προτιμότερο να μην περιμένεις τίποτα.»
Γεννημένη στην Ελλάδα από Γάλλους γονείς, μεγαλωμένη στη Γερμανία, μόνιμος κάτοικος Λονδίνου, αλλά στο μυαλό όλων περισσότερο ως Γαλλίδα και με τους Vasistas πίσω στην Ελλάδα να την περιμένουν αυτό το καλοκαίρι για πρόβες για τη νέα τους παράσταση, η Αριάν Λαμπέντ είναι περισσότερο από «πολίτης του κόσμου», μια Ευρωπαία ηθοποιός.
«Η Ευρώπη σαν ιδέα είναι το πιο όμορφο πράγμα. Νιώθω εντελώς Ευρωπαία και για μένα βγάζει απόλυτο νόημα η ιδέα της Ευρώπης. Αυτό θα έπρεπε να είναι η βάση. Ενας τόπος πολιτιστικής ανταλλαγής και μια ταυτότητας Υπάρχει όμως πολλή υποκρισία και παράγοντες, όπως ο οικονομικός, που αλλάζουν το νόημα. Δεν νομίζω ότι είναι στα χέρια μας. Αλλά μια Ευρώπη - ταυτότητα, απαλλαγμένη από όσα επηρεάζουν την καθαρότητα της αρχικής ιδέας, νομίζω ότι είναι επιθυμία πολλών.»
- * Τι μπορείς να μας πεις για το «Assassin's Creed»* ;
- * Είδες το τρέιλερ;*
- * Ναι. Πώς αποφάσισες ένα τέτοιο «διαφορετικό» βήμα* ;
- * Το έκανα κυρίως λόγω του σκηνοθέτη, του Τζάστιν Κερζέλ που είναι εντελώς auteur και δεν έχει καμία σχέση με μεγάλες blockbuster παραγωγές. Και η λογική ήταν να κάνουμε την ταινία με όσο το δυνατόν λιγότερα green screens και αληθινές σκηνές δράσης. Και ήταν ωραία να παίζω ένα κορίτσι badass.*
- * Ο Μάικλ πώς είναι;*
- * Γαμάτος* .
Διαβάστε και δείτε ακόμη:
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #1ης μέρας / Ο Γούντι Αλεν και το «Café Society» γλύκαναν την πρώτη μέρα του 69ου Φεστιβάλ Καννών, ώσπου μια «χιουμοριστική» κατηγορία εναντίον του ως βιαστή άφησε πικρή γεύση στη βραδινή τελετή έναρξης.
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #2ης μέρας / H δεύτερη μέρα του 69ου Φεστιβάλ Καννών είχε σκάνδαλα, βόλτες στην παραλία, ελληνικό ενδιαφέρον και την ξυπόλητη Τζούλια Ρόμπερτς. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #3ης μέρας / Η τρίτη μέρα του φεστιβάλ μάς επιφύλλασε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες των τελευταίων χρόνων, το ντεμπούτο της κόρης του Τζόνι Ντεπ, τον πάντα μαχητικό Κεν Λόουτς κι έναν Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ σε οσκαρικό ρόλο.
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #4ης μέρας / Αυτή ήταν η μέρα που χτυπήθηκε από... ερωτικό πυρετό, απ' το πρωί («The Handmaiden») ως το βράδυ («American Honey»), με αρκετή παιδική διάθεση («The BFG» του Στίβεν Σπίλμπεργκ) στη μέση, για να ισορροπήσει!
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #5ης μέρας / Γαλλικό κινηματογραφικό royalty με την Μαριόν Κοτιγιάρ να περπατά στο κόκκινο χαλί, κάμποσο white trash με το καστ του «American Honey» να φέρνει το πατρινό καρναβάλι στις Κάννες και τον Ράιαν Γκόσλινγκ να φορά λευκό κοστούμι με class. H 5η μέρα στις Κάννες είχε απ΄ όλα.
- Κάννες 2016: Τα trending topics της #6ης μέρας / Και τα πρώτα οσκαρικά προγνωστικά και cool Τζιμ Τζάρμους στο κόκκινο χαλί και o Ρόμπερτ Ντε Νίρο να προσδίδει λίγο μύθο στο Φεστιβάλ.Κάννες 2016: Τα trending topics της #7ης μέρας / Η Κρίστεν Στιούαρτ κι ο Βίγκο Μόρτενσεν προσπάθησαν, όμως δικαιωματικά ο Πέδρο Αλμοδόβαρ, η «Julieta» και τα κορίτσια του μονοπώλησαν τα φλας των παπαράτσι. Για εμάς βέβαια η μέρα ανήκε στις ελληνικές συμμετοχές του 69ου Διεθνούς Φεστιβάλ των Καννών.