Buzz

Best of Flix Week: Τα καλύτερα της κινηματογραφικής εβδομάδας που πέρασε

στα 10

Μια κακή εβδομάδα για ανθρώπους που αγαπήσαμε και χάθηκαν, μια υπέροχη εβδομάδα για το ελληνικό σινεμά εκτός συνόρων, ένα ακόμη μακρύ καυτό κινηματογραφικό καλοκαίρι.

Flix Team
Best of Flix Week: Τα καλύτερα της κινηματογραφικής εβδομάδας που πέρασε

Την εβδομάδα που τελειώνει σήμερα, αποχαιρετήσαμε τον Ρόμπιν Γουίλιαμς που στα 63 του χρόνια βρέθηκε νεκρός, έχοντας απαγχονιστεί με την ίδια του τη ζώνη, δίνοντας τραγικό τέλος σε μια ζωή φτιαγμένη από τόσες αναμνήσεις που ο απόηχος της απώλειάς του μοιάζει ακόμη νωπός. Απ' άκρη σ' άκρη στον πλανήτη, όσοι τον αγάπησαν (και κάποιοι παθολογικά) δεν σταματούν να διαβάζουν λεπτομέρειες για το θανατό του και για τα προβλήματα εθισμού με τα οποία πάλεψε σε ολόκληρη τη ζωή του και δεν σταματούν να θυμούνται τις αγαπημένες τους σκηνές, ατάκες και στιγμές από μια καριέρα που σε έναν αναγκαστικό και βίαιο απολογισμό μοιάζει γεμάτη από σπουδαίους ρόλους και σχεδόν στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ικανούς να εξηγήσουν το σκοτάδι που έκρυβε πίσω από το φωτεινό του γέλιο ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς που γνώρισε ποτέ το Χόλιγουντ.

2

Διαβάστε περισσότερα για τον Ρόμπιν Γουίλιαμς:

2

Μία μόνο ημέρα μετά το θάνατο του Ρόμπιν Γουίλιαμς, η είδηση του θανάτου της Λόρεν Μπακόλ, στα 89 της χρόνια, ήρθε για να δώσει ένα οριστικό τέλος σε μια εποχή του Χόλιγουντ που μαζί της τελειώνει οριστικά. Γυναίκα - μύθος (και όχι μόνο επειδή υπήρξε η μεγαλύτερη αγάπη του Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ), η Μπακόλ υπήρξε ταυτόχρονα μια μοντέρνα γυναίκα μέσα στα ασπρόμαυρα 40s, ένα βλέμμα ικανό να προκαλέσει πανικό σε επιτροπές λογοκρισίας και μια φωνή που μέσα από το βραχνό αισθησιασμό της δεν έκρυψε ποτέ ακόμη και την πιο πικρή αλήθεια για τη διασημότητα, το χρόνο που περνάει και τη σημασία του να είσαι μια γυναίκα σε μια ανδροκρατούμενη βιομηχανία.

Διαβάστε περισσότερα για τη Λόρεν Μπακόλ:

2

Την εβδομάδα που μας πέρασε είδαμε τον Τζόνι Ντεπ να προσπαθεί να αναστήσει την καριέρα του φορώντας ένα... μουστάκι στο τρέιλερ του «Mortdecai» (δείτε το εδώ), μάθαμε πως ολοκληρώθηκαν αισίως τα γυρίσματα για το «Avengers: Age of Ultron» αλλά και ποια είναι η γνώμη του Τζος Γουίντον για την αντιπαλότητα της Marvel με την Warner/DC Comics (διαβάστε αναλυτικά εδώ), πληροφορηθήκαμε πως ο Ρόμαν Πολάνσκι ματαίωσε την προγραμματισμένη επίσκεψή του στο 67ο Διεθνές Φεστιβάλ του Λοκάρνο (διαβάστε αναλυτικά εδώ), παρακολουθήσαμε τις εξελίξεις στο θέμα της «μαύρης λίστας» στην οποία που φημολογείται ότι έχουν μπει από το Χόλιγουντ ο Χαβιέ Μπαρδέμ και η Πενέλοπε Κρουζ λόγω των δηλώσεών τους κατά του Ισραήλ (όλο το ρεπορτάζ εδώ), είδαμε το πρώτο επεισόδιο του «The Knick» του Στίβεν Σόντερμπεργκ και πολύ μας άρεσε (διαβάστε αναλυτικά εδώ) και δεν απορήσαμε διόλου με το γεγονός πως ο Τζέιμς Φράνκο όχι μόνο θα παρευρεθεί ξανά στο 71ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας με νέα ταινία, αλλά θα βραβευθεί και για την καριέρα του (διαβάστε περισσότερα εδώ).

2

Και ενώ εντός συνόρων το ελληνικό σινεμά ζει τις χειρότερες στιγμές του πρόσφατου παρελθόντός του, το «A Blast», η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Σύλλα Τζουμέρκα (μετά τη «Χώρα Προέλευσης»), έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Διαγωνιστικό Τμήμα της διοργάνωσης, αποσπώντας θριαμβευτικές κριτικές και έστειλε την πιο ηχηρή απάντηση σε όσους δεν νοούν να καταλάβουν πως η ελληνική κινηματογραφική παραγωγή αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά εξαγώγιμα προϊόντα αυτή τη στιγμή διεθνώς - και ταυτόχρονα μια ανάσα ταλέντου και σκληρής εργασίας που χαίρεσαι να χειροκροτάς.

2

Μπορεί η κριτική επιτροπή του Φεστιβάλ του Λοκάρνο να μην συμπεριέλαβε το «A Blast» στα βραβεία που απένειμε με τη λήξη του 67ου Διεθνούς Φεστιβάλ, αλλά ένα από τα βραβεία της πήγε στην Αριάν Λαμπέντ (για τη γαλλική ταινία ««Fidelio (L'odyssée d'Alice)» της Λουσί Μπορλετό (διαβάστε εδώ και δείτε περισσότερα), δικαιώνοντας έτσι τη διεθνή καριέρα της ελληνογαλλίδας ηθοποιού που γνωρίσαμε με τον θρίαμβο της στο Φεστιβάλ Βενετίας το 2011 με το «Attenberg» της Αθηνάς Τσαγγάρη. Δίνοντας μας ακόμη ένα σοβαρό λόγο να χαιρόμαστε εν μέσω βαθύ «ελληνικού» θέρους.