Για πρώτη φορά φέτος, το νεοσύστατο τμήμα της Αγοράς του Φεστιβάλ Βενετίας (ιδρύθηκε πριν από τρία χρόνια), λανσάρει το European Gap Financing Co-Production Market που θα λάβει χώρα στις 29 και 30 Αυγούστου και συμπεριλαμβάνει σχέδια ταινιών που έχουν συμπληρώσει το 70% της χρηματοδότησής τους και αναζητούν την ολοκλήρωση του προϋπολογισμού τους για να μπουν σε παραγωγή.
Ανάμεσα στα 15 πρότζεκτς που επιλέχθηκαν για την παρθενική διοργάνωση του European Gap Financing Co-Production Market είναι και το «Stage Fright» του Γιώργου Ζώη, που επιστρέφει στη Βενετία μετά από τις επιτυχημένες συμμετοχές με τις δύο μικρού μήκους ταινίες του, το 2011 «Casus Belli» και το 2012 με τους «Τίτλους Τέλους», για να παρουσιάσει την πρώτη του μεγάλου μήκοους ταινία, το «Stage Fright».
Μια παραγωγή της Pan Entertainment (Ελλάδα), σε συμπαραγωγή με την Ez Films (Γαλλία) και τη Nukleus Film (Κροατία), σε υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, του Γαλλικού Κέντρου Κινηματογράφου του «Havk (Κροατία), του Torino Filmlab (Ιταλία), της Nova (Eλλάδα), της Marni Films (Ελλάδα) και της Prosenghisi (Ελλάδα), το «Stage Fright» φτάνει στη Βενετία έχοντας βραβευθεί στο CineLink του Σαράγεβο με το βραβείο του Γαλλικού Κέντρου Κινηματογράφου και χρηματική υποστήριξη δέκα χιλιάδων ευρώ και στο TorinoFilmLab Meeting με το δεύτερο βραβείο αξίας 80.000 ευρώ και έχοντας συμμετάσχει στο «L'Atelier» του Φεστιβάλ Καννών, το πρόγραμμα ανάπτυξης σχεδίων που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο από το 2005 κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ και στηρίζει κατά βάση σχέδια ταινιών νέων δημιουργών απ' όλον τον κόσμο.
Διαβάστε ακόμη: Το «Stage Fright» του Γιώργου Ζώη στο L' Atelier του Φεστιβάλ Καννών!
H υπόθεση του «Stage Fright», σε παραγωγή της Μαρίας Δρανδάκη είναι η εξής: «Όλα εκτυλίσσονται σε μια θεατρική παράσταση, όπου μια οπλισμένη ομάδα αγοριών και κοριτσιών, προσποιούμενοι τους ηθοποιούς, ανεβαίνουν στη σκηνή και παίρνουν το θεατρικό έργο υπό τη σκηνοθεσία τους. Προσκαλούν μάλιστα και μέλη του κοινού της παράστασης πάνω στην σκηνή για να συνεχίσουν το έργο μέχρι το τέλος. Το κοινό, γοητευμένο από την απρόσμενη εξέλιξη, δεν αντιλαμβάνεται ότι ξαφνικά η ζωή μιμείται την τέχνη και όχι το αντίθετο.»
Οπως εξηγεί ο ίδιος ο Γιώργος Ζωής είναι «το άγχος του ηθοποιού πάνω στην σκηνή, αλλά ο κυριολεκτικός όρος προέρχεται από την ψυχιατρική επιστήμη και σημαίνει ο φόβος της έκθεσης του αληθινού μας εαυτού μπροστά στους άλλους. Αυτό είναι και που με ενδιαφέρει: η κυριολεξία του να πράττεις αυτό που είσαι. Το σενάριο εκτυλίσσεται μέσα σε ένα θέατρο στο οποίο εισέρχονται μια ομάδα εισβολέων με ακάλυπτα τα πρόσωπα τους. Οι εισβολείς δεν μεταφέρουν ένα μήνυμα μέσα από τις πράξεις τους, αυτές είναι στην ουσία το μήνυμα.»
Περισσότερη Βενετία 2014:
- Βενετία 2014: Τιμητικό βραβείο στην Φράνσις ΜακΝτόρμαντ
- Βενετία 2014: O Βίγκο Μόρτενσεν, ιδανικός αντί-ήρωας του Αλμπέρ Καμί
- Βενετία 2014: Αυτές είναι οι ταινίες που θα διαγωνιστούν για το Χρυσό Λέοντα!
- Βενετία 2014: Δεν γίνεται Μόστρα χωρίς τον Τζέιμς Φράνκο
- «The Cut»: τρέιλερ για τη νέα ταινία του Φατίχ Ακίν, ωδή στην Αρμενία
- Βενετία 2014: Το «The Smell of Us» του Λάρι Κλαρκ κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο τμήμα Venice Days
- Βενετία 2014: Τα «400 Χτυπήματα» του Φρανσουά Τριφό στο επίσημο πόστερ της Μόστρας
- Ετοιμαστείτε για Βενετία. To Venice Days ανακοινώνει το προγραμμά του
- Βενετία 2014: Εναρξη με το «Birdman» του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου
- Βενετία 2014: O Κιμ Κι-ντουκ επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος
Tags: Stage Fright, ΒΕΝΕΤΙΑ 2014