Σε αυτό ακριβώς το αδιέξοδο βρίσκεται ο χαρακτήρας που υποδύεται ο Ελάιτζα Γουντ στην δεύτερη μεγάλου μήκους του Ισπανού Εουχένιο Μίρα, η πρώτη ταινία του οποίου «Αγνωσία», βγήκε μόλις στις ελληνικές αίθουσες.
Στο «Grand Piano» ο Γουντ είναι ένας λαμπρός πιανίστας που επιστρέφει στη σκηνή, μετά από μια μεγάλη απουσία και ανακαλύπτει πως το άγχος του για την ερμηνεία του, είναι η μικρότερη από τις αγωνίες του. Στις παρτιτούρες του όταν ξεκινά να παίζει ανακαλύπτει απειλητικά μηνύματα που τον προειδοποιούν πως ένας ελεύθερος σκοπευτής τον σημαδεύει και πως θα σκοτώσει την γυναίκα του ή τον ίδιο αν παίξει μια λάθος νότα, ή δοκιμάσει να διακόψει το κονσέρτο και να ειδοποιήσει την αστυνομία.
Ποιος και γιατί τον έχει στο στόχαστρό του είναι κάτι που προφανώς θα ανακαλύψουμε βλέποντας την ταινία (αν και το ποιος τον υποδύεται το ξέρουμε ήδη: ο Τζον Κιούζακ), η οποία μοιάζει περισσότερο συναρπαστική και αγωνιώδης απ όσο θα περίμενε ποτέ να είναι μια συναυλία κλασσικής μουσικής.
Φέρνοντας στον νου την τελευταία σκηνή από το «Ανθρωπος που Ηξερε Πολλά» και έχοντας μια αναμφίβολα χιτσκοκική διάθεση, μένει να ανακαλύψουμε, αν η πολύ ενδιαφέρουσα και (λίγο απίστευτη) ιδέα του μπορεί να κρατήσει την αγωνία και την ένταση μέχρι το τέλος, αν και το τρέιλερ έχει ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον μας.