
To Flix μετράει αντίστροφα μέχρι την 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ, με προβλέψεις και προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία.
Προβλέψεις, προγνωστικά, εκπλήξεις και ανατροπές - όλος ο δρόμος προς τα Οσκαρ στο ειδικό τμήμα του Flix The Road to the Oscars που ανανεώνεται συνεχώς και θα μας οδηγήσει στην 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ στις 2 Μαρτίου από το Dolby Theatre στο Χόλιγουντ.
Οι υποψηφιότητες για το Οσκαρ Μοντάζ φέτος είναι:
A Complete Unknown | Τοντ Α. Μάιτλαντ, Ντόναλντ Σιλβέστερ, Τεντ Κάπλαν, Πολ Μάσεϊ, Ντέιβιντ Τζιαμάρκο
Dune: Μέρος Δεύτερο | Γκάρεθ Τζον, Ρίτσαρντ Κινγκ, Ρον Μπάρτλετ, Νταγκ Χέμφιλ για το
Emilia Perez | Εργουάν Κερζανέτ, Αϊμερίκ Ντεβολντέρε, Μαξένς Ντισέρ, Σιρίλ Χολτζ, Νιλς Μπαρλέτα για το
Wicked | Σάιμον Χέιζ, Νάνσι Νιούτζεντ Τάιτλ, Τζακ Ντόλμαν, Αντι Νέλσον, Τζον Μαρκίς
Το Ατίθασο Ρομπότ | Ράντι Τομ, Μπράιαν Τσάμνεϊ, Γκάρι Α. Ρίτσο, Λεφ Λέφερτς
Wicked
Δύο μιούζικαλ, μια μουσική ταινία, ένα blockbuster και ένα animation βρίσκονται στην τελική ευθεία για το Οσκαρ Καλύτερου Ηχου.
Αναλογικά το πιο δύσκολο επίτευγμα της πεντάδας είναι και αυτό που προβάλλει ως φαβορί ή outsider - εξαρτάται που ακριβώς τοποθετεί κανείς την υποψηφιότητα του «Dune; Μέρος Δεύτερο».
Ο λόγος για την ομάδα ήχου του «Wicked» που εκτός από την έτσι κι αλλιώς δουλειά σύνθεσης που απαιτεί ένα μιούζικαλ, έδεσαν τις ηχογραφήσεις των τραγουδιών που έγιναν live στο γύρισμα (σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό για το φινάλε με το «Defying Gravity» και την Σίνθια Ερίβο στο κενό!) με το διάλογο και τα ηχητικά εφέ σε ένα σύνολο που προκαλεί μέχρι και δέος.
O μεγάλος αντίπαλος και πιο πιθανός νικητής είναι το «Dune: Μέρος Δεύτερο», με το πρώτο «Dune» να έχει κερδίσει το Οσκαρ Ηχου και αυτό, το σίκουελ, να είναι σαφώς πιο απαιτητικό στις επικές σκηνές δράσης. Σκεφτείτε μόνο τον ήχο της άμμου να ανασηκώνεται αργά, μετά γρήγορα, μετά σαρωτικά...
A Complete Unknown
Το «A Complete Unknown» στέκει στην κατηγορία ως υπό συνθήκες ο αδικημένος της χρονιάς, αφού και εδώ ο Τίμοθι Σαλαμέ τραγούδησε ζωντανά τα τραγούδια του Μπομπ Ντίλαν πάνω στο γύρισμα, ενώ η περίφημη σκηνή στο Νιούπορτ που διαρκεί 22 λεπτά γυρίστηκε με 20 μικρόφωνα. Εστω και σε επίπεδο τρίβια, αντιλαμβάνεται κανείς τον όγκο της δουλειάς των υπεύθυνων του ήχου.
Παρόμοιας δυσκολίας και το «Emilia Perez» που ως μιούζικαλ με διαφορετικές υφές μουσικών νουμέρων μπλέκει την πρόζα με το τραγούδι, αγγίζοντας και επίπεδα δραματικού κρεσέντου. Εδώ τα τραγούδια ήταν κυρίως προηχογραφημένα, αλλά υπήρξαν και «ζωντανές» στιγμές μέσα στο γύρισμα.
Το μεγάλο outsider της κατηγορίας είναι το «Ατίθασο Ρομπότ» με την ηχοληψία του να βασίζεται σε αληθινούς ήχους που ηχογραφήθηκαν πριν ενσωματωθούν μέσα στο animation. Μια πανέμορφη ταινία που ακούγεται το ίδιο εντυπωσιακά και συγκινητικά όσο παρακολουθείται. Μια ωραία επιλογή για να ανοίξει η κατηγορία και στα animation αλλά και στα ντοκιμαντέρ...
Σημειώνουμε εδώ την παράδοξη απουσία του «The Brutalist» που ευθυγραμμίζει την αρχιτεκτονική του δομή και με τον ήχο.
Δείτε εδώ τον Ντενί Βιλνέβ να μιλάει για τον ήχο του «Dune: Μέρος Δεύτερο»:
Οι προβλέψεις του Flix
Οι Προβλέψεις του Flix: Μοντάζ
Οι Προβλέψεις του Flix: Κοστούμια
Οι Προβλέψεις του Flix: Οπτικά Εφέ
Προβλέψεις, προγνωστικά, εκπλήξεις και ανατροπές - όλος ο δρόμος προς τα Οσκαρ στο ειδικό τμήμα του Flix The Road to the Oscars που ανανεώνεται συνεχώς και θα μας οδηγήσει στην 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ στις 2 Μαρτίου από το Dolby Theatre στο Χόλιγουντ.