Φεστιβάλ / Βραβεία

Oscars 2025 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μουσική και Τραγούδι

στα 10

To Flix μετράει αντίστροφα μέχρι την 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ, με προβλέψεις και προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία.

Oscars 2025 | Οι Προβλέψεις του Flix: Μουσική και Τραγούδι

To Flix μετράει αντίστροφα μέχρι την 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ, με προβλέψεις και προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία.

Προβλέψεις, προγνωστικά, εκπλήξεις και ανατροπές - όλος ο δρόμος προς τα Οσκαρ στο ειδικό τμήμα του Flix The Road to the Oscars που ανανεώνεται συνεχώς και θα μας οδηγήσει στην 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ στις 2 Μαρτίου από το Dolby Theatre στο Χόλιγουντ.

ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

El Mal από το «Emilia Perez» | Μουσική: Κλεμάν Ντικόλ και Καμίλ, Στίχοι: Κλεμάν Ντικόλ, Καμίλ, Ζακ Οντιάρ
The Journey από το «The Six Triple Eight» | Μουσική και Στίχοι: Ντάιαν Γουόρεν
Like a Bird από το «Sing Sing» | Μουσική, Στίχοι: Εϊμπραχαμ Αλεξάντερ, Εϊντριαν Κεσάδα
Mi Camino από το «Emilia Perez» | Στίχοι, Μουσική: Καμίλ, Κλεμάν Ντικόλ
Never Too Late από το «Elton John: Never Too Late» | Μουσική, Στίχοι: Ελτον Τζον, Μπράντι Καρλάιλ, Αντριου Γουάτ, Μπέρνι Τόπιν

Παρά το προφανές, ότι ένα από τα δύο τραγούδια του «Emilia Perez» - με πιο πιθανό το «Mi Camino» - είναι φαβορί για να κερδίσει στην κατηγορία του Καλύτερου Τραγουδιού, υπάρχει ένα μεγάλο outsider που δεν είναι - σίγουρα - το καλύτερο τραγούδι που έχει γράψει ο Ελτον Τζον (και σίγουρα όχι για το καλύτερο ντοκιμαντέρ που έγινε ποτέ γι' αυτόν), αλλά είναι αυτό που κλείνει κάπως συγκινητικά μια χρονιά που τον βρήκε σε ένα πρώτο μεγάλο τέλος της καριέρας του.

perez perez Από τις ηχογραφήσεις για τα τραγούδια του «Emilia Perez»

H Καμίλ και ο Κλεμάν Ντικόλ, πρωτοεμφανιζόμενοι στα Οσκαρ, έχουν δύο τραγούδια υποψήφια - πρώτη φορά μετά το 2017 και το «La La Land». Στο ένα συμμετέχει και ο Ζακ Οντιάρ που γίνεται ο μόλις τρίτος άνθρωπος που είναι υποψήφιος για σκηνοθεσία και καλύτερο τραγούδι και ο πρώτος που το πετυχαίνει στην ίδια χρονιά - οι άλλοι δύο ήταν ο Λίο ΜακΚάρεϊ και ο Σπάικ Τζόνζι σε διαφορετικές χρονιές όμως.

Αυτά στη χρονιά που είναι η πέμπτη συνεχόμενη που στην κατηγορία του καλύτερου τραγουδιού συμμετέχουν ξενόγλωσσα τραγούδια (με χρονολογική σειρά το «Io Si (Seen)» από το «The Life Ahead», το «Dos Oruguitas» από το «Encanto», το «Naatu Naatu» από το «RRR» και το «Wahzhazhe (A Song for My People)» από τους «Δολοφόνους του Ανθισμένου Φεγγαριού».

Στην 16η της υποψηφιότητα η Ντάιαν Γουόρεν με το τραγούδι από το «The Six Triple Eight» του Τάιλερ Πέρι, δεν έχει πάλι ελπίδες. Οπότε μένει με τον τίτλο της γυναίκας τραγουδοποιού με τις περισσότερες υποψηφιότητες - και καμία νίκη - στην ιστορία του θεσμού. Ενδιαφέρον είναι επίσης ότι είναι υποψήφια (και όχι νικήτρια) τα τελευταία οκτώ συνεχόμενα χρόνια.

Θα κερδίσει το Οσκαρ: μάλλον κάποιο από τα δύο τραγούδια του «Emilia Perez»
Θα έπρεπε να κερδίσει: μάλλον κάποιο από τα δύο τραγούδια του «Emilia Perez»
Το Flix θα έδινε το Οσκαρ: σε μάλλον κάποιο από τα δύο τραγούδια του «Emilia Perez»

Δείτε εδώ πως γεννήθηκε το «Mi Camino» από το «Emilia Perez»:


ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

The Brutalist | Ντάνιελ Μπλούμπεργκ
Conclave | Φόλκερ Μπέρτελμαν
Emilia Pérez | Κλεμάν Ντικόλ, Καμίλ
Wicked | Τζον Πάουελ, Στίβεν Σβάρτζ
The Wild Robot | Κρις Μπάουερς

Οι μοναδικοί που έχουν προταθεί από την κατηγορία είναι ο Φόλκερ Μπέρτελμαν (είχε μάλιστα κερδίσει το Οσκαρ για το «Ουδέν Νεότερο από το Δυτικό Μέτωπο» πάλι σε σκηνοθεσία του Εντουαρντ Μπέργκερ), ο Τζον Πάουελ (ήταν υποψηφιός το 2010 για το «How to Traind Your Dragon») και ο ο Κρις Μπάουερς που προτείνεται εδώ πρώτη φορά για Οσκαρ Μουσικής (για το «Ατίθασο Ρομπότ») αλλά έχει δύο ακόμη υποψηφιότητες μέσα στα χρόνια για Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ.

Ο Κλεμάν Ντικόλ και η Καμίλ τριτώνουν τις υποψηφιότητες με αυτήν της Καλύτερης Μουσικής για το «Emilia Perez», ενώ πρωτοεμφανιζόμενος είναι και ο Ντάνιελ Μπλούμπεργκ που απειλεί να είναι το φαβορί της κατηγορίας για την «αρχιτεκτονική» μουσική του στο «The Brutalist».

Θα κερδίσει το Οσκαρ: μάλλον ο Ντάνιελ Μπλούμπεργκ για το «The Brutalist»
Θα έπρεπε να κερδίσει: ο Κρις Μπάουερς για το «Ατίθασο Ρομπότ»
Το Flix θα έδινε το Οσκαρ: στους Ατικους Ρος και Τρεντ Ρέζνορ για το soundtrack του «Challengers» που δεν είναι υποψήφιο

Δείτε εδώ τον Ντάνιελ Μπλούμπεργκ να μιλάει για τη σύνθεση της μουσικής για το «The Brutalist»

Οι προβλέψεις του Flix

Οι Προβλέψεις του Flix: Animation
Οι Προβλέψεις του Flix: Φωτογραφία
Οι Προβλέψεις του Flix: Μικρού Μήκους Ταινίες
Οι Προβλέψεις του Flix: Σκηνικά
Οι Προβλέψεις του Flix: Ηχος
Οι Προβλέψεις του Flix: Μοντάζ
Οι Προβλέψεις του Flix: Κοστούμια
Οι Προβλέψεις του Flix: Οπτικά Εφέ

Προβλέψεις, προγνωστικά, εκπλήξεις και ανατροπές - όλος ο δρόμος προς τα Οσκαρ στο ειδικό τμήμα του Flix The Road to the Oscars που ανανεώνεται συνεχώς και θα μας οδηγήσει στην 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ στις 2 Μαρτίου από το Dolby Theatre στο Χόλιγουντ.