Φεστιβάλ / Βραβεία

Oscars 2025 | Οι Προβλέψεις του Flix: Κομμώσεις & Μακιγιάζ

στα 10

To Flix μετράει αντίστροφα μέχρι την 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ, με προβλέψεις και προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία.

Oscars 2025 | Οι Προβλέψεις του Flix: Κομμώσεις & Μακιγιάζ

To Flix μετράει αντίστροφα μέχρι την 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ, με προβλέψεις και προτιμήσεις σε κάθε κατηγορία.

Προβλέψεις, προγνωστικά, εκπλήξεις και ανατροπές - όλος ο δρόμος προς τα Οσκαρ στο ειδικό τμήμα του Flix The Road to the Oscars που ανανεώνεται συνεχώς και θα μας οδηγήσει στην 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ στις 2 Μαρτίου από το Dolby Theatre στο Χόλιγουντ.

Οι υποψηφιότητες για το Οσκαρ Κομμώσεων & Μακιγιάζ φέτος είναι:

Emilia Pérez | Ζαν-Κριστόφ Σπαντατσίνι, Ζουλιά Φλος-Καρμπονέλ, Εμανουέλ Ζανβιέ
«The Substance: Το Ελιξίριο της Νιότης» | Πιερ Ολιβιέ Περσέν, Στεφανί Γκιγιόν, Μαριλίν Σκαρσέλι
«Wicked» | Λόρα Μπλάουντ, Φράνσις Χάνον, Σάρα Ναθ
A Different Man | Ντέιβιντ Πρέστο, Μάικ Μαρίνο, Κρίσταλ Τζουράντο
Nosferatu | Τρέισι Λόουντερ, Σουζάν Στόουκς-Μάντον, Ντέιβιντ Γουάιτ

Από τις καλύτερες χρονιές τελευταία για την κατηγορία, που ανοίγεται σε μια γκάμα από το prosthetics galore σε περίτεχνους κότσους, από ενδιαφέροντες, ευρηματικούς... χρωματισμούς σε απέθαντη σάρκα, έρχεται με μεγάλο φαβορί το «The Substance: Το Ελιξίριο της Νιότης» (πιθανόν το μόνο Οσκαρ που θα πάρει, τελικά, η ταινία), αλλά με πέντε εξαιρετικές δουλειές.

emilia perez Emilia Pérez

Ως τώρα μακριά από τα Οσκαρ, αλλά με μια ντουζίνα υποψηφιότητες βραβείων μεταξύ τους και με μεγάλη υπόληψη στη Γαλλία - ο παλαιότερος Ζαν-Κριστόφ Σπαντατσίνι έχει υπογράψει και την «Πόλη των Χαμένων Παιδιών» των Ζενέ και Καρό - η δημιουργική ομάδα της «Emilia Pérez» κατάφερε να φτιάξει έναν πολυπρισματικό ήρωα, μια πολυπρισματική ηρωίδα, να ενώσει τα δυο και να μεταμορφώσει την Κάρλα Σοφία Γκασκόν τόσο σε τραχύ, γεμάτο τατουάζ άντρα, αφεντικό του υποκόσμου, όσο και σε μια κομψή, ζεστή, ερωτική γυναίκα, με πληθωρικότητα και πειστικότητα μαζί.

the substance The Substance

Καμία και κανείς υποψήφιος ως τώρα για Οσκαρ από την ευρωπαϊκή πολυβραβευμένη δημιουργική ομάδα του «The Substance» (με καριέρα σε τίτλους σαν τα «Border», «Game of Thrones», «Titane»), έκαναν θαύματα σε δυο κατευθύνσεις. Από τη μια, έφεραν τη μεταμόρφωση της Ελίζαμπεθ / Ντεμί Μουρ, σταδιακά, συνδέοντας το body horror με την υπαρξιακή αγωνία του θανάτου, σε στρώσεις, ξεκινώντας από τις απλές ρυτίδες (ή, τέλος πάντων, γκροτέσκ τομές), και φτάνοντας στο υπέρτατο τέρας (που φέρνει η φιλαρέσκεια). Από την άλλη, η ίδια τους η δουλειά αγκαλιάζει όχι μόνο το fun του είδους της ταινίας, αλλά και την ουσία της, πράγμα που κάνει την υποψηφιότητά τους ακόμα πιο στέρεη.

wicked Wicked

Η Φράνσις Χάνον, ήδη βραβευμένη με Οσκαρ για το «The Grand Budapest Hotel», και οι Λόρα Μπλάουντ και Σάρα Ναθ που βρίσκονται υποψήφιες για πρώτη φορά, δούλεψαν ώστε να δώσουν στα πρόσωπα του «Wicked» μακιγιάζ και μαλλιά που μένουν άθικτα σε κάθε παρατεταμένο μουσικοχορευτικό νούμερο και που υπερβαίνουν κάθε κακή και καλή μάγισσα και του Βορρά και του Νότου. Επιπλέον, χρειάστηκε να βρουν τον σωστό τόνο πράσινου, φωτεινού αλλά και πειστικού, που να ταιριάζει με την Ελφαμπα της Σίνθια Ερίβο και να προκαλεί τις αντανακλάσεις του δέρματος κάτω από κάθε φως. Και να μας πουν κι ένα τραγούδι.

a different man A Different Man

Μοναδική υποψηφιότητα του «A Different Man» και πόσο δίκαιη και αναμενόμενη επιλογή. Τρίτη υποψηφιότητα για τον Μάικλ Μαρίνο, μετά τον «Batman» του Ματ Ριβς και το «Coming 2 America», πρώτη για τα άλλα δυο μέλη της δημιουργικής ομάδας που είχε μια έξτρα πρόκληση. Να μεταμορφώσει τον Σεμπάστιαν Σταν, ηθοποιό Εντουαρντ στην ταινία, σε πάσχοντα από νευρωϊνωμάτωση, που να δείχνει πειστικός δίπλα στον (πραγματικό) συμπρωταγωνιστή του, Ανταμ Πίρσον, τον Οσγουαλντ της ταινίας, που όντως πάσχει από NF. Πρόσκληση.

nosferatu Nosferatu

Είναι η ομάδα που είχε να κάνει τα πάντα στο Nosferatu. Να αναδείξει το αναιμικό πρόσωπο της Λίλι-Ρόουζ Ντεπ, να χτενίσει περίτεχνες πλεξούδες σε τρυφερά γυναικεία κεφάλια, να κατασκευάσει μια απέθαντη σάρκα στο δίμετρο κορμί του Μπιλ Σκάρσγκαρντ (60 προσθετικά κομμάτια χρειαζόταν να τοποθετηθούν πάνω του την κάθε μέρα γυρίσματος), να κάνει πειστική τη σήψη, το αίμα, ταυτόχρονα την αμόλυντη αθωότητα, το λευκό, το μαύρο και το κόκκινο. Τρίτη υποψηφιότητα για τον Ντέιβιντ Γουάιτ (μετά τα «Maleficent» και «Guardians of the Galaxy»), πρώτη για τις άλλες δύο της παρέας, μια γοητευτική, πληθωρική, αληθινά καλλιτεχνική δουλειά.

Θα κερδίσει το Οσκαρ: To «The Substance», γιατί το σετ μακιγιάζ-κομμώσεις είναι όχι μόνο ευφάνταστο κι αριστοτεχνικό, αλλά και άρρηκτα συνδεδεμένο με την «ουσία» της ταινίας.
Θα έπρεπε να κερδίσει: Το «The Substance» και θα εκπλαγούμε αν χάσει.
Το Flix θα έδινε το Οσκαρ: Στo «The Substance», αλλά δεν θα στενοχωριόμασταν κι αν κέρδιζε το «Nosferatu».

Οι προβλέψεις του Flix

Οι Προβλέψεις του Flix: Animation
Οι Προβλέψεις του Flix: Φωτογραφία
Οι Προβλέψεις του Flix: Μικρού Μήκους Ταινίες
Οι Προβλέψεις του Flix: Σκηνικά
Οι Προβλέψεις του Flix: Ηχος
Οι Προβλέψεις του Flix: Μοντάζ
Οι Προβλέψεις του Flix: Κοστούμια
Οι Προβλέψεις του Flix: Οπτικά Εφέ

Προβλέψεις, προγνωστικά, εκπλήξεις και ανατροπές - όλος ο δρόμος προς τα Οσκαρ στο ειδικό τμήμα του Flix The Road to the Oscars που ανανεώνεται συνεχώς και θα μας οδηγήσει στην 97η Απονομή των Βραβείων Οσκαρ στις 2 Μαρτίου από το Dolby Theatre στο Χόλιγουντ.