Θυμίζοντας το χειροποίητο σινεμά του Γκάι Μάντιν, τον ερωτισμό του «Καβγατζή», την ποπ αισθητική των Pierre et Gilles, τον αλλόκοτο κόσμο των αδελφών Κουέι ή ακόμη κι αυτό το σύμπαν του Γιαν Σβανκμάγιερ κατά στιγμές, το «Les Garçons Sauvages» φέρνει στο νου πολλά μα δεν μοιάζει με τίποτα εκτός από το δικό του θεαματικό όραμα για το σινεμά, την ζωή και την σεξουαλικότητα.
Τοποθετημένο σε ένα άχρονο παρελθόν –αν κι όπως μαθαίνουμε η ιστορία ξεκινά στο νησί της Ρεουνιόν στις αρχές του 20ου αιώνα- το φιλμ αφηγείται το ταξίδι μιας ομάδας νεαρών αγοριών σε ένα αχαρτογράφητο νησί, στο πλοίο ενός καπετάνιου που φιλοδοξεί με εντολή των γονιών τους να μεταμορφώσει τα ατίθασα, άγρια αγόρια σε ώριμους άντρες.
Δείτε ακόμη: Σφαίρες, αίμα και χρυσάφι στο τρέιλερ του «Let the Corpses Tan»
Μόνο που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τα βαθιά νερά στα οποία θα βυθιστούν οι νεαροί ήρωες, πρώτα στο πλοίο του αυταρχικού, κυριαρχικού καπετάνιου και στη συνέχεια στο αλλόκοτο νησί, όπου τίποτα και κανείς δεν είναι ότι φαίνεται.
Σαρκικό, εντυπωσιακό, ερωτικό, αναρχικό, «άγριο», το φιλμ είναι η πρώτη μεγάλου μήκους του Μπερτράν Μαντικό μετά από μια σειρά ανάλογα ιδιοσυγκρασιακών μικρού μήκους τα οποία προβλήθηκαν ανάμεσα σε άλλα, στο φεστιβάλ των Καννών και της Βενετίας.
Εκτός από τα «άγρια αγόρια» του τίτλου, στο φιλμ πρωταγωνιστούν ο βέλγος Σαμ Λούβικ και η Ελίνα Λόουενσον η οποία φέτος μαζί με το «Let the Corpses Tan», μοιάζει να κάνει comeback σε δυο από τις πιο ξεχωριστές ταινίες της χρονιάς.
Δείτε το τρέιλερ
Δείτε ακόμη: