Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


panic room

Δωμάτιο Πανικού (Panic Room) του Ντέιβιντ Φίντσερ

Αμέσως μετά το διαζύγιό της, η Μεγκ με την έφηβη κόρη της Σάρα, μετακομίζουν σ' ένα τετραώροφο σπίτι στο Μανχάταν. Το πρώτο κιόλας βράδυ που περνούν εκεί, έρχονται αντιμέτωπες με αδίστακτους διαρρήκτες και οχυρώνονται σ' ένα μυστικό δωμάτιο «υψίστης ασφαλείας», εξοπλισμένο με κάμερες παρακολούθησης και ατσάλινη πόρτα. Δυστυχώς, οι εισβολείς ψάχνουν κάτι που βρίσκεται σε αυτό το δωμάτιο... και δεν θα σταματήσουν αν δεν το βρουν!

Η ταινία προβάλλεται στη 23.00 στο Mega

Illusions Perdues

Χαμένες Ψευδαισθήσεις (Illusions Perdues) του Ξαβιέ Τζιανολί

Ο Λυσιέν είναι ένας νέος και άσημος ποιητής της Γαλλίας του 19ου αιώνα. Έχει μεγάλες προσδοκίες και θέλει να προκαλέσει την τύχη του. Έτσι αφήνει το πατρικό του σπίτι στην επαρχία για να κυνηγήσει τα όνειρα του στο Παρίσι. Σύντομα θα βρεθεί χαμένος σε μια μεγάλη πόλη όπου κυριαρχεί ο νόμος του κέρδους και της υποκρισίας. Βασισμένο στο μυθιστόρημα του Γάλλου μυθιστοριογράφου και θεατρικού συγγραφέα Ονορέ ντε Μπαλζάκ (1799-1850) που αρχικά εκδόθηκε σε τρία μέρη: «Οι δύο ποιητές» το 1837, «Ένας μεγάλος άντρας της επαρχίας στο Παρίσι» το 1839 και «Τα βάσανα του εφευρέτη» το 1843, το φιλμ ακολουθεί τη ζωή του Λυσιέν ενός νεαρού επαρχιώτη από την Αγκουλέμ,

Εμπνευσμένη, τολμηρή, ανεπιτήδευτη, ανατριχιαστικά επίκαιρη διασκευή του αριστουργήματος του Ονορέ ντε Μπαλζάκ που σάρωσε δίκαια στα Σεζάρ της Γαλλικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.15 στην ΕΡΤ 3

Father's Little Dividend

Ο Πεθερός της Νύφης (Father's Little Dividend) του Βιντσέντε Μινέλι

Η φρεσκοπαντρεμένη Κέι Ντάνσταν ανακοινώνει πως είναι έγκυος στον πατέρα της και στη μητέρα της. Ο μέλλων παππούς Στάνλεϊ Μπανκς δε φαίνεται να συμμερίζεται τη χαρά όλων των υπόλοιπων.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στο Κανάλι της Βουλής

Jack Reacher: Never go Back 607

Jack Reacher: Ποτέ Μη Γυρίζεις Πίσω (Jack Reacher: Never Go Back) του Εντουαρντ Ζούικ

Αυτή τη φορά, ο Ρίτσερ εμπλέκεται στην αποστολή του και πιο προσωπικά: στο επίκεντρο βρίσκεται η ιδιότυπη, αλλά οπωσδήποτε με ερωτικές υπόνοιες, σχέση του με την Ταγματάρχη Σούζαν Τέρνερ, η οποία κατηγορείται, προφανώς άδικα, για κατασκοπεία: προσπαθώντας να τη βοηθήσει, ο Ρίτσερ θα σταθεί απέναντι στον φονικό Κυνηγό, αλλά και θα θέσει τη ζωή της Σούζαν αλλά και τη δική του σε κίνδυνο. Παράλληλα, στο στόχαστρο θα βρεθεί κι έφηβη Σαμάνθα, που ο Ρίτσερ υποψιάζεται ότι μπορεί να είναι και κόρη του, εκείνου, που πάντα προτιμά να λειτουργεί ως μοναχικός καουμπόης των πόλεων, με όσο το δυνατόν λιγότερους προσωπικούς συνδέσμους.

H δεύτερη εμφάνιση του Τομ Κρουζ στο ρόλο του Τζακ Ρίτσερ. Ετσι, γιατί μπορεί. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.45 στον Alpha

nomadland

Η Χώρα των Νομάδων (Nomadland) της Κλόι Ζάο

Μία 60χρονη γυναίκα κλείνει και κλειδώνει το σπίτι της. Αποθηκεύει λίγα πράγματα σε ένα ενοικιαζόμενο χώρο φύλαξης. Επιλέγει ακόμα πιο ελάχιστα προσωπικά αντικείμενα, τα απολύτως απαραίτητα, για να τη συντροφεύσουν στο βανάκι που έχει μετατρέψει σε τροχόσπιτο. Και ξεκινά. Σταδιακά θα τη γνωρίσουμε. Είναι η Φραν, πρόσφατα χήρα. Δεν έχασε απλώς τον άντρα της. Με τον τρόπο που κάποια μοναχική στιγμή θα κοιτάξει υγρά μια φωτογραφία, και κάποια άλλη θα μιλήσει με λεπτή διακριτικότητα για το τέλος του, καταλαβαίνουμε ότι έχασε τον έρωτα της ζωής της. Ηταν η τελευταία απώλεια. Πιο πριν είχαν και οι δύο χάσει τις δουλειές τους: ζούσαν στο Εμπάιρ της Νεβάδα, μια κωμόπολη που χτίστηκε στην μεταπολεμική Αμερική για να στεγάσει τους εργάτες του τοπικού ορυχείου. Το 2008, όταν η εταιρία φαλήρισε και το ορυχείο έκλεισε, όλοι οι κάτοικοι του Εμπαϊρ βρέθηκαν στο δρόμο. Μέσα σε λίγους μήνες η κωμόπολη έσβησε από το χάρτη. Οταν η Φραν μπαίνει στο βανάκι της και ξεκινά την περιήγησή της στα badlands της Αμερικής, ψάχνοντας περιστασιακές δουλειές και πάρκινγκ, μπορεί να κουβαλάει ελάχιστα πράγματα, αλλά όλες αυτές οι απώλειες χώρεσαν στις αποσκευές της. Τις φοράει βουβά, βαριά στο βήμα της. Με στωική αξιοπρέπεια στο βλέμμα της. Με εύθραυστη ενσυναίσθηση όταν σιγά σιγά γνωρίζει κι άλλους νομάδες κι ακούει τις ιστορίες τους. Ανθρώπους που δούλευαν μία ζωή σκληρά, αλλά τους πέταξε το χρεοκοπημένο σύστημα εκτός – από τα σπίτια τους, τις ζωές τους, την «κανονικότητα». Θα ακολουθήσουμε τη Φραν για ένα χρόνο στο δρόμο. Που πας όταν τα έχεις χάσει όλα; Και τελικά ποια ήταν αυτά τα «όλα»; Και ποια στα αλήθεια είχαν σημασία; Εσύ, πόσα θα χωρούσες σ' ένα βανάκι;

To Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας για το 2020, η νέα αριστουργηματική ταινία της Κλόι Ζάο, ναι, η καλύτερη ταινία της χρονιάς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 02.30 στον Alpha

Sleepy Hollow

Ο Μύθος Του Ακέφαλου Καβαλάρη (Sleepy Hollow) του Τιμ Μπάρτον

Στις αρχές του 18ου αιώνα, ο νεαρός επιθεωρητής Ίκαμποντ Κρέιν, πρωτοπόρος ερευνητικών τεχνικών όπως δακτυλικά αποτυπώματα και αυτοψίες, επισκέπτεται μια μικρή κωμόπολη για να διαλευκάνει μια σειρά από βίαιες δολοφονίες, στις οποίες όλα τα θύματα βρίσκονται αποκεφαλισμένα.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.25 στο Cosmote Cinema 1

20000 species of bees

20.000 Είδη Μελισσών (20.000 Species of Bees) της Εστιμπαλίζ Ουρεσόλα Σολαγκούρεν

Στην διάρκεια ενός καλοκαιριού στην βάσκικη εξοχή, ο Αϊτόρ, η Κοκό, ή η Λουσία θα κάνουν ένα απόλυτα φυσικό αλλά και γεμάτο εμπόδια ταξίδι προς τον αληθινό τους εαυτό. Φυσικό όταν η διαδρομή τους είναι εσωτερική, όταν οι ίδιοι κοιτάζουν προς το κέντρο του ψυχισμού, προς το μυαλό και την καρδιά τους, γεμάτο εμπόδια, όταν βλέπουν την εικόνα τους, τα θέλω τους, να αντανακλώνται στα μάτια των άλλων, όταν τα ονόματά τους προφέρονται από τα χείλη των γύρω τους. Ακόμη κι αν οι γονείς της μοιάζουν ανοιχτόμυαλοι («δεν υπαρχουν αγορίστικα και κοριτσίστικα πράγματα» λέει η μητέρα της), ακόμη κι αν η ευρύτερη οικογένειά της είναι γεμάτη αγάπη, υπάρχουν πράγματα που δεν μπορούν να καταλάβουν πράγματα που δυσκολεύονται να αποδεχτούν.

Ενα νεαρό αγόρι ανακαλύπτει το αληθινό του φύλο και προσπαθεί να κάνει τους γύρω του να το αποδεχτούν, σε μια πολυεπίπεδη, χαμηλότονη μα διαπεραστική ταινία που βραβεύτηκε για την Σοφία Οτέρο στη Berlinale. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

wolfs

Wolfs του Τζον Γουάτς

Το «Wolfs» μας τοποθετεί σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο του Μανχάταν, σε έναν πολύ υψηλό όροφο ενός ουρανοξύστη. Η Μάργκαρετ (Έιμι Ράιαν) βγάζει κραυγές απελπισίας. Κλείνει βιαστικά τα στόρια για να αποφύγει τα αδιάκριτα βλέμματα. Η μπλούζα της είναι γεμάτη αίματα και πατά στις μύτες των ποδιών για να αποφύγει σπασμένα γυαλιά. Η κάμερα προχωρά στο υπνοδωμάτιο, όπου ένας άνδρας αγνώστου ταυτότητας (Όστιν Έιμπραμς) κείται νεκρός. Η Μάργκαρετ, με τρεμάμενα χέρια, καλεί μια μυστηριώδη επαφή στο κινητό της. Στην οθόνη, ανάμεσα σε θραύσματα γυαλιού και κηλίδες αίματος εμφανίζονται δυο αγκύλες [ ] και η χαρακτηριστική, καθησυχαστική φωνή του Τζορτζ Κλούνεϊ ηχεί στην άλλη άκρη της γραμμής. Της λέει να μην κουνηθεί, να μην πειράξει τίποτα, να μην βάλει ποτό να πιεί, να μην τηλεφωνήσει σε κανέναν μέχρι να έρθει αυτοπροσώπως για να λύσει το πρόβλημα. Αφού τελειώσει, δε θα έχει λύσει απλώς το πρόβλημα, αλλά επί της ουσίας το πρόβλημα δεν θα έχει υπάρξει ποτέ. Λίγα λεπτά μετά την εμφάνισή του, μας παρουσιάζεται το alter ego του, ένας από τους ελάχιστους άνδρες παγκοσμίως με παρόμοιες περγαμηνές, αντίστοιχο βεληνεκές και ανάλογο σεξαπίλ: ο Μπραντ Πιτ. Ο δεύτερος lone wolf είναι ταγμένος στην υπηρεσία της ιδιοκτήτριας του ξενοδοχείου, η οποία τα παρακολουθεί όλα από κρυμμένες κάμερες και υπόσχεται πλήρη εχεμύθεια, αρκεί ο δικός της fixer να λύσει το πρόβλημα.

Μια γοητευτική, παλαβιάρικη κωμωδία η οποία ραγίζει συνεχώς τον τέταρτο τοίχο πατώντας γερά στους ώμους των δύο πρωταγωνιστών της (Τζορτζ Κλούνεϊ & Μπραντ Πιτ) για να μας χαρίσει 100 λεπτά σασπένς και καθαρόαιμης χολιγουντιανής γοητείας κάτω από τις πυρακτωμένες λάμπες της αστικής μητρόπολης. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Apple TV+

close

Close του Λούκας Ντοντ

Ο 12χρονος Λεό μεγαλώνει σε μία ευτυχισμένη οικογένεια ανθοκόμων. Οι γονείς, ο μεγάλος αδελφός, αλλά και ο ίδιος καμιά φορά, καλλιεργούν, φροντίζουν, μαζεύουν τα άνθη από τα τριαντάφυλλα, τα χρυσάνθεμα, τις πεόνιες που πακετάρουν και προμηθεύουν τα αρωματοποιία. Ο Λεό έχει κι έναν δεύτερο «αδελφό» - τον Ρεμί. Γείτονας, καλύτερος φίλος, κολλητός, soulmate. Μαζί παίζουν φανταστικούς πολέμους, μαζί τρέχουν ανέμελοι ανάμεσα στα πολύχρωμα χωράφια, μαζί πάνε βόλτες με τα ποδήλατα, μαζί κυλιούνται στα γρασίδια, μαζί γελάνε, μαζί κοιμούνται (καθώς οι γονείς θεωρούν και τα δύο παιδιά «δικά τους» και τα φιλοξενούν), μαζί ονειρεύονται τι θα γίνουν όταν μεγαλώσουν. Μαζί μεγαλώνουν. Μέχρι που η πρώτη μέρα στο γυμνάσιο τα αλλάζει όλα. «Είστε ζευγάρι;» τους ρωτά η παρέα των συμμαθητών. «Δεν το λέμε για κακό, αλλά είστε πάντα τόσο...."κοντά"». Η αλήθεια είναι αυτή. Η οικειότητα της αβίαστης αγάπη, αλλά και η αθωότητα της προεφηβείας, που ακόμα δεν απαιτεί ξεκαθαρισμένο σεξουαλικό προσανατολισμό (για ορισμένα παιδιά τουλάχιστον), δεν περνάει από φίλτρα: οι δυο τους αγκαλιάζονται, αγγίζονται, επιτρέπουν στα χέρια και τα κορμιά τους ένα «μαζί» που γρήγορα θα πρέπει να απαντηθεί σε όσους αναρωτιούνται από απέναντι.

Μετά το «Κορίτσι», ο Λούκας Ντοντ μάς χαρίζει μία ταινία ενηλικίωσης - τρυφερή και σκληρή, ποιητική αλλά εμβριθής, αρωματισμένη από τον ανθό της εφηβείας, αλλά πληγωμένη από το αγκάθι του. Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής, Κάννες 2022. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

kiling them softly

Σκότωσέ τους Γλυκά (Killing Them Softly) του Αντριου Ντόμινικ

Ο Τζάκι Κόγκαν είναι ένας επαγγελματίας μπράβος, που φροντίζει ορισμένοι κανόνες της Μαφίας να παραμένουν σεβαστοί… απλά σκοτώνει οποιονδήποτε τους παραβιάζει. Οταν κάποιοι ληστεύουν ένα μεγάλο χαρτοπαιχτικό παιχνίδι, που διεξαγόταν υπό την προστασία της Μαφίας, ο Κόγκαν θα αναλάβει να τους εντοπίσει και να επαναφέρει την τάξη στην τοπική κοινωνία.

Τρίτη ταινία του Αυστραλού Αντριου Ντόμινικ, μετά το «Chopper» και το «The Assassination of Jesse James», το «Killing Them Softly», που έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ Καννών, διασκευάζει το μυθιστόρημα «Cogan's Trade» του Τζορτζ Β. Χίγκινς και δίνει μια χωρίς λύτρωση σκοτεινή εικόνα της αμερικανικής πραγματικότητας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix