Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.


Expendables

Οι Αναλώσιμοι (The Expendables) του Σιλβέστερ Σταλόνε

Μια ομάδα έξι άριστα εκπαιδευμένων μισθοφόρων, γνωστή ως «The Expendables», προσλαμβάνεται από τον μυστηριώδη κύριο Τσερτς, με σκοπό να ανατρέψει τον δικτάτορα ενός νησιού, που βρίσκεται κοντά στη Βραζιλία. Στο κατόπι τους, όμως, βρίσκονται ένας πράκτορας της CIA, ο ψυχωτικός σωματοφύλακάς του και ένα πρώην μέλος της ομάδας, που αναζητά εκδίκηση.

Μια επιστροφή στην παλιά σχολή δράσης, γεμάτη νοσταλγία, αδρεναλίνη και σκληροτράχηλους ήρωες που τιμούν το είδος με στιλ.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.45 στο STAR

i am legend

Ζωντανός Θρύλος (I am Legend) του Φράνσις Λόρενς

Μετά το ξέσπασμα μιας επιδημίας που μετατρέπει τους κατοίκους της γης σε βαμπίρ, ένας στρατιωτικός γιατρός με ανοσία, προσπαθεί να επιβιώσει στους εγκαταλελειμμένους δρόμους της Νέας Υόρκης κάνοντας παράλληλα έρευνα για τη θεραπεία, πεπεισμένος ότι αυτή βρίσκεται στο αίμα του. Όταν άλλοι δύο επιζώντες εμφανίζονται στο δρόμο του, αρχίζει να ελπίζει ξανά.

Μεταποκαλυπτικό δράμα, όπου ο Γουίλ Σμιθ δίνει μια δυνατή, συγκινητική ερμηνεία μέσα σε έναν κόσμο βυθισμένο στη μοναξιά και την ελπίδα.

Η ταινία προβάλλεται στις 01.45 στο OPEN

Constantine

Constantine του Φράνσις Λόρενς

Η ντετέκτιβ Άντζελα Ντόντσον αναγκάζεται να ζητήσει τη βοήθεια του μυστικιστή Τζον Κόνσταντιν, για να διερευνήσει σε βάθος τον μυστηριώδη θάνατο της δίδυμης αδελφής της. Καθώς ο Κόνσταντιν προσπαθεί να μπει πιο βαθιά στην υπόθεση, ανακαλύπτει ότι ο σκοτεινός κόσμος των δαιμόνων ετοιμάζεται να απλώσει την κυριαρχία του στον κόσμο των ανθρώπων, κάτι που πρέπει να αποτραπεί με κάθε θυσία.

Σκοτεινή και ατμοσφαιρική, η ταινία του Φράνσις Λόρενς δίνει στον Κιάνου Ριβς έναν αντιήρωα που παλεύει με δαίμονες – κυριολεκτικά και υπαρξιακά – μέσα σε έναν κόσμο όπου το φως και το σκοτάδι σπάνια ξεχωρίζουν.

Η ταινία προβάλλεται στις 03.30 στο OPEN

emilia perez

Emilia Pérez του Ζακ Οντιάρ

Μια ταλαντούχα δικηγόρος, η Ρίτα, που έχει κουραστεί να δουλεύει αθωώνοντας ενόχους στην Πόλη του Μεξικού, ξεκινά να τραγουδα και να χορεύει εκφράζοντας την απογοήτευσή της από το αδιέξοδο της δουλειάς και της ζωής της. Λίγο αργότερα στον απόηχο μιας ακόμη δικαστικής επιτυχίας, τις δάφνες της οποίας θα δρέψει το αφεντικό της, η Ρίτα θα δεχτεί ένα μυστηριώδες τηλεφώνημα, στο οποίο μια βαθιά φωνή υπόσχεται να την κάνει πλούσια αν δεχτεί να συναντηθούν. Η Ρίτα θα πάει στο ραντεβού για να βρεθεί λίγο αργότερα με μια μαύρη κουκούλα στο κεφάλι, πρόσωπο με πρόσωπο με τον Μανίτας Ντελ Μόντε, έναν διαβόητο αρχηγό καρτέλ ο οποίος έχει για εκείνη μια ενδιαφέρουσα πρόταση, την οποία αν θελήσει να ακούσει, θα πρέπει να αποδεχτεί. Η Ρίτα θα πει ναι και θα βοηθήσει τον Μανίτας να αλλάξει φύλο κάτω από συνθήκες απόλυτης μυστικότητας, να γίνει η γυναίκα που πάντα ονειρευόταν, να σβήσει την μέχρι τώρα ύπαρξή του, να χτίσει μια νέα ζωή, και να εξασφαλίσει το μέλλον των παιδιών και της γυναίκας του παίρνοντάς τους μακριά από το Μεξικό.

Μ' ένα μεγαλειώδες queer μιούζικαλ, κάπου ανάμεσα στην εξωφρενική telenovela και το εμβληματικό αριστούργημα, ο Ζακ Οντιάρ μάς θυμίζει ότι είναι ατρόμητος σκηνοθέτης και κερδίζει το Βραβείο της Επιτροπής στις Κάννες, όπως και το Βραβείο Ερμηνείας για τις τέσσερις φαντασμαγορικές πρωταγωνίστριές του. 13 υποψηφιότητες για Οσκαρ, κερδίζοντας 2 (Β' Γυναικείου Ρόλου για την Ζόι Σαλντάνα και Τραγουδιού). Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.30 στο Nova Cinema 1

The Fantastic Four: Πρώτα Βήματα

The Fantastic Four: Πρώτα Βήματα (The Fantastic Four: First Steps) του Ματ Σάκμαν

Αναγκασμένοι να ισορροπήσουν ανάμεσα στους ρόλους τους ως ήρωες και στη δύναμη του οικογενειακού τους δεσμού, οι Fantastic Four πρέπει να υπερασπιστούν τη Γη από έναν αχόρταγο διαστημικό θεό που ονομάζεται Galactus και τον αινιγματικό του Αγγελιαφόρο, Silver Surfer. Κι αν το σχέδιο του Galactus να καταβροχθίσει ολόκληρο τον πλανήτη και όλους όσοι ζουν σε αυτόν δεν ήταν ήδη αρκετά τρομακτικό, ξαφνικά τα πράγματα γίνονται πολύ προσωπικά.

Το πολυαναμενόμενο reboot του υπερ-ηρωικού franchise. Mια ταινία που, επιτέλους, δικαιώνει τη φήμη των Fantastic Four όχι ως ηρώων, αλλά ως οικογένεια. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+

otto montagne

Τα Οχτώ Βουνά (Le Otto Montagne) των Φελίξ Βαν Γκρόνινγκεν και Σάρλοτ Βαντερμίς

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '80, ο 11χρονος Πιέτρο περνάει τα καλοκαίρια με την οικογένειά του σ' ένα μικρό χωριό των Αλπεων που τα τελευταία χρόνια έχει συρρικνωθεί - από 184 σε 14 μόνο κατοίκους. Εκεί γνωρίζει τον συνομήλικό του Μπρούνο, που είναι το τελευταίο μικρό παιδί που απέμεινε στο χωριό. Ο Πιέτρο είναι παιδί της πόλης: εσωστρεφής, άτολμος, μαζεμένος. Διψά όμως για παιχνίδι και περιπέτεια κι αυτό μπορεί να του προσφέρει το χωριατόπαιδο που ξέρει τα βουνά, τις πλαγιές, τις λίμνες και τους καταρράκτες - σπιθαμή προς σπιθαμή. Αλλά κι ο Μπρούνο έχει πράγματα να πάρει από τον Πιέτρο. Αγνή φιλία, παρέα, γλυκύτητα, γνώση. Η μαμά του Πιέτρο του κάνει μαθήματα γραφής κι ανάγνωσης, ο πατέρας του παίρνει και τους δύο μαζί του σε αναρριχήσεις - έξω από τα στενά όρια της περιοχής. Η φιλία των αγοριών συνεχίζεται για χρόνια - κάθε φθινόπωρο χωρίζουν, ο Μπρούνο πιάνει σκληρή δουλειά στις φάρμες κι ο Πιέτρο επιστρέφει στην γκρίζα μελαγχολία του αστικού Τορίνο, κάθε καλοκαίρι ξαναβρίσκονται στις καταπράσινες πλαγιές. Μέχρι που μία απόφαση των ενηλίκων θα σπάσει το σύνδεσμο των δυο παιδιών, για να ξαναβρεθούν 25 χρόνια μετά, όταν πάρα πολλά πράγματα έχουν αλλάξει στις ζωές τους και να πιάσουν το νήμα της φιλίας τους από την αρχή.

Μία συγκινητική, στοχαστική ταινία για την ανδρική φιλία. Αμετροεπής στην διαχείριση της «αναρρίχησης», της κλίμακας και του ρυθμού της, αλλά πλούσια σε κυριολεκτική και αλληγορική θέα: στιγμές που γεμίζουν με καθαρό αέρα το βλέμμα και την καρδιά. Εφυγε από τις Κάννες με το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobovermiglio

Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού (Vermiglio) της Μάουρα Ντελπέρο

Η Αντέλ είχε 10 γέννες και 7 παιδιά. Ολοι έχουμε αυτές τις αφηγήσεις από τις γιαγιάδες μας στην επαρχία - έκανες πολλά παιδιά, για να επιβιώσουν κάποια. Κι επειδή ήταν «θέλημα Θεού». Και ο Θεός «έχει». Η Αντέλ κι ο Σέζαρ, ο μεσήλικας δάσκαλος άντρας της, δεν έχουν - όπως δεν έχει και κανείς στο απομακρυσμένο, μικρό χωριό «Βερμίλιο», τοποθετημένο σε μία καταπράσινη απόκρημνη πλαγιά των ιταλικών Αλπεων. Τα παιδιά τους κοιμούνται τρία-τρία στα κρεβάτια, το γάλα της μοναδικής τους αγελάδας μοιράζεται σε 12 κούπες ποτισμένες με ψωμί τα πρωινά, η Αντέλ όταν μαγειρεύει το μοναδικό άλλο γεύμα της μέρας μετρά με οικονομία κάθε πατάτα, κάθε καρότο, κάθε φύλλο λάχανου. Ο Σέζαρ όμως παραγγέλνει βινύλια για να παίζει Βιβάλντι στο γραμμόφωνο του γραφείου του, «καθώς αυτό είναι τροφή για το πνεύμα», και δεν σταματά να κάνει παιδιά στη γυναίκα του, γιατί, ακόμα κι αν κανείς δεν το ομολογούσε τότε, και οι γενιές των παππούδων μας είχαν μεγάλη σεξουαλική επιθυμία (κάτι που αποδεικνύεται κι όταν η Αντα, η έφηβη κόρη βρίσκει το κλειδί για το κρυφό συρτάρι του γραφείου του). Και η Αντα όμως, που θέλει να γίνει καλόγρια, έχει ανακαλύψει τη σεξουαλικότητά της (κι αυτοτιμωρείται με μετάνοιες δικής της επινόησης). Θα ήθελε να πάει στην πόλη, στο Γυμνάσιο, όμως μαίνεται ακόμα ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος - ένα ακόμα στοιχείο που κάνει τη φτώχεια και τον αποκλεισμό του χωριού τους ακόμα πιο ισχυρό. Τα μεγάλα παιδιά, ο Ντίνο και η Λουτσία, έχασαν την ευκαιρία να συνεχίσουν το σχολείο με την εμπλοκή του Μουσολίνι. Κι από τα μικρότερα, μόνο η Φλάβια είναι αρκετά έξυπνη, ευαίσθητη και δημιουργική για να δικαιολογηθεί το έξοδο να τη στείλουν σχολείο. Ολα είναι σκληρά, αυστηρά, αλλά, με έναν απλό τρόπο, και αγαπημένα. Ο Σέζαρ κουβαλά τα καταπιεστικά χούγια του δασκάλου και του πατριάρχη της οικογένειας, όμως πραγματικά ενδιαφέρεται για τη γνώση, την ομορφιά, τη δικαιοσύνη. Κουβαλά το γραμμόφωνο στην τάξη και μαθαίνει στα παιδιά πώς να ακούν «το καλοκαίρι» μέσα από τις μελωδίες - ακόμα κι αν έξω το κρύο είναι αμείλικτο. Οταν ο Πιέτρο, ένας Σικελός λιποτάκτης βρίσκει καταφύγιο να κρυφτεί στα μέρη τους, τον υπερασπίζεται με πάθος στους εθνικιστές συγχωριανούς που θέλουν να τον αποκλείσουν από την κοινότητα ως «δειλό». Ποιος ξέρει τον τρόμο που αντιμετώπισε στο χαράκωμα και ποιος είναι να τον κρίνει; Τον δέχεται στην τάξη του, του μαθαίνει γραφή κι ανάγνωση κι, όταν εκείνος ερωτεύεται την Λουτσία, του δίνει και την κόρη του. Γιατί τι άλλο θα κάνουν τα κορίτσια του από το να παντρευτούν ένα καλό παιδί και να κάνουν τα δικά τους 5-7-10 παιδιά;

Hσυχη, σκληρή, μεγαλειώδης - όπως και οι βουνοκορφές των Αλπεων. Η υπέροχη ταινία της Μάουρα Ντελπέρο είναι ένας ύμνος στους κτηνοτρόφους της ιταλικής επαρχίας που έζησαν με τις συνέπειες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, τη φτώχεια, το αδιέξοδο αλλά και την ομορφιά των ψηλών βουνών. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

Moonlight

Moonlight του Μπάρι Τζέκινς

Η ταινία ξεδιπλώνεται σε τρεις ενότητες. Στην πρώτη, το αγοράκι, ο Σαϊρόν, ο «Little», διεκδικεί την αγάπη της μητέρας του που νοιάζεται περισσότερο για το επόμενο φιξ της και απορεί γιατί τον τραμπουκίζουν οι συμμαθητές του: στο πρόσωπο του ντίλερ της γειτονιάς του θα βρει την πατρική φιγούρα που αναζητά. Στη δεύτερη, την πιο προφανή και προβλέψιμη, ο έφηβος Σαϊρόν μαθαίνει ν’ απαντά στη βία με βία και να πληρώνει γι’ αυτό. Ενώ στην τρίτη, ο ενήλικος Σαϊρόν, ο «Black», έχει φορέσει τα χαρακτηριστικά που θεωρεί ότι του μοίρασε η μοίρα, αλλά με την πιο αφοπλιστική, ανυψωτική ειλικρίνεια απέναντι στις επιθυμίες του. Το «Moonlight» είναι μια ιστορία που στα χέρια ενός άλλου σκηνοθέτη θα γινόταν εύκολα ένα μίζερο δράμα. Είναι η ιστορία ενός μικρού μαύρου αγοριού που του αρέσουν τ’ αγόρια και που μεγαλώνει στο πιο σκληρό, βίαιο, επιθετικό περιβάλλον, προσπαθώντας να επιβιώσει, όχι αλλάζοντας την ταυτότητά του, αλλά παρατηρώντας τη να μεταβάλλεται με ενστικτώδη περιέργεια.

Οταν το φεγγαρόφωτο, μάς λέει ο Τζένκινς, διασκευάζοντας το θεατρικό έργο του Ταρέλ Αλβιν ΜακΚρέινι, πέφτει πάνω στο μαύρο δέρμα, το κάνει να φαίνεται μπλε. Γιατί στο «Moonlight», τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται, τίποτα δεν περιορίζεται στο πλαίσιο που έχει προκαθοριστεί γι’αυτό. Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας 2017. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμο στο ΕΡΤFlix