
Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
The International του Τομ Τίκβερ
αποφασισμένοι να οδηγήσουν στη δικαιοσύνη μια από τις ισχυρότερες τράπεζες του κόσμου. Αποκαλύπτοντας μυριάδες και καταδικαστέες παράνομες δραστηριότητες, ο Σάλιντζερ και η Γουίτμαν ακολουθούν το χρήμα από το Βερολίνο στο Μιλάνο, τη Νέα Υόρκη και την Κωνσταντινούπολη. Βρίσκοντας τους εαυτούς τους σε ένα κυνηγητό με υψηλά ρίσκα σε όλο τον κόσμο, η αμείλικτη επιμονή τους θέτει σε κίνδυνο τις ίδιες τους τις ζωές, καθώς οι στόχοι τους δεν θα σταματήσουν μπροστά σε τίποτα -ακόμα και στο φόνο- για να συνεχίσουν να χρηματοδοτούν την τρομοκρατία και τον πόλεμο.
H ταινία προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ 1
Η Αναζήτηση (The Song of Names) του Φρανσούα Ζιράρ
Ιστορικό δράμα με τον Τιμ Ροθ και τον Κλάιβ Οουεν πρωταγωνιστούν σε ένα ιστορικό δράμα για έναν άντρα που αναζητά τον καλύτερο φίλο του από την παιδική του ηλικία -μια ιδιοφυΐα του βιολιού που έμεινε ορφανός στο ολοκαύτωμα- κι ο οποίος εξαφανίστηκε πριν από δεκαετίες, την παραμονή της πρώτης του συναυλίας.
Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στην ΕΡΤ 2
Στα Μαχαίρια (Knives Out) του Ράιαν Τζόνσον
Η υπόθεση τοποθετείται και περιστρέφεται γύρω από την έπαυλη των Θρόμπι, εκεί όπου η ημέρα των 85ων γενεθλίων του συγγραφέα Χάρλαν Θρόμπι θα είναι και αυτή που θα τον βρει να έχει αυτοκτονήσει, αφήνοντας τα μέλη της οικογένειάς του (και πιθανούς του κληρονόμους) και την πιστή του νοσοκόμα στο έλεος μιας έρευνας που διεξάγει ο ιδιότροπος ντετέκτιβ Μπενουά Μπλανκ για το τι πραγματικά συνέβη το μοιραίο βράδυ του θανάτου του.
Ο Ράιαν Τζόνσον παραδίδει έναν απολαυστικό φιλμικό γρίφο, εμπλουτισμένο με πολιτικό σχόλιο, στην παράδοση των ταινιών μυστηρίου που βασίζονται στα βιβλία της Αγκαθα Κρίστι, ελπίζοντας - και με την ευχή μας - σε ένα κινηματογραφικό franchise που θα βρει τον Ντάνιελ Κρεγκ ως άξιο διάδοχο του Ηρακλή Πουαρό. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 00.30 στο Star
Πεσμένα Φύλλα (Kuolleet Lehdet / Fallen Leaves)του Ακι Καουρισμάκι
Ηρωές του δυο άνθρωποι στα πολύ χαμηλά της ζωής (φυσικά). Η όμορφη, αγγελική Ανσα, αποφασισμένη να κάνει ό,τι δουλειά της προσφέρουν για να βγάλει τα προς το ζην. Κι ένας εργάτης, του οποίου το όνομα δεν θα μάθουμε ποτέ, αλκοολικός, ταγμένος να κόψει το ποτό. Οι δυο τους θα γνωριστούν σ' ένα καραόκε μπαρ, θα θελήσουν να ξανασυναντηθούν, αλλά ο αέρας θα παρασύρει το χαρτάκι με το τηλέφωνο της Ανσα, μαζί με μπόλικα φθινοπωρινά φύλλα. Από αυτή τη στιγμή, οι δυο ερωτευμένοι θα προσπαθήσουν να φτιάξουν τη ζωή τους και να βρουν ο ένας τον άλλο στην καρδιά του Ελσίνκι.
Ο Μεγάλος Φινλανδός τιμάται στις Κάννες με το Βραβείο της Επιτροπής για ένα απλό αλλά ακαταμάχητο ρομάντζο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.55 στο Nova Cinema 2
Λόρενς για Πάντα (Laurence Anyways) του Ξαβιέ Ντολάν
Ο 30χρονος Λόρενς είναι ένας φιλόλογος που ζει μια φυσιολογική ζωή στον Καναδά της δεκαετίας του 80: είναι καθηγητής λογοτεχνίας και είναι ερωτευμένος με την κοπέλα του, Φρεντ. Μόνο που μία μέρα αποφασίζει να μοιραστεί μαζί της το μεγάλο του μυστικό: ο Λόρενς θέλει να ντύνεται με γυναικεία ρούχα, να αποκτήσει στήθος, να ξεκινήσει μία νέα σελίδα στην προσωπική του ιστορία. Εκείνος είναι έτοιμος για έναν καινούργιο κόσμο, αλλά είναι ο κόσμος έτοιμος για κάποιον σαν αυτόν;
Ο 23χρονος Ξαβιέ Ντολάν φτάνει αισίως στην τρίτη ταινία της καριέρας του. Αυτή που τον ανεβάζει στη κορυφή του queer σύγχρονου σινεμά. Και όχι μόνο επειδή ο Λόρενς είναι ένας άντρας που θέλει να γίνει γυναίκα για να μείνει για πάντα ερωτευμένος με τη γυναίκα της ζωής του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Δε Θέλω να Γίνω Δυσάρεστος Αλλα Πρέπει να Μιλήσουμε για Κάτι Πολύ Σοβαρό του Γιώργου Γεωργόπουλου
Ο Αρης είναι ένας 35χρονος που μεγάλωσε με τη βεβαιότητα ότι η ζωή του ανήκει. Αυτό το γνωστό δικαίωμα/προνόμιο που κουβαλούν αβίαστα στο βλέμμα και τη συνείδησή τους μερικοί άνθρωποι. Σταδιακά κέρδισε την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη του εργοστασίου που εργάζεται, ανέβηκε στην πυραμίδα εξουσίας, και τώρα περιμένει να πάρει τα κλειδιά της διεύθυνσης. Αν όμως στην επαγγελματική του ζωή έδειξε πίστη, πειθαρχία κι επιμονή, στην προσωπική του έφευγε. Αφηνε πίσω σχέσεις, υποσχέσεις, συντρόφους. Ολες οι πρώην του αισθάνονται προδομένες. Ενας άντρας που φροντίζει με επιμέλεια το bonsai δεντράκι που κρατά στο κομοδίνο του, αλλά όχι τις γυναίκες που κρατά αγκαλιά στο κρεβάτι του. Ενα γύρισμα της τύχης όμως τον φέρνει αντιμέτωπο με το παρελθόν και τον εαυτό του. Γίνεται φορέας ενός νέου κι άκρως επικίνδυνου ιού, που οι γιατροί ακόμα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν. Ο ιός μεταδίδεται με τη σεξουαλική επαφή, μεταλλάσσεται γοργά και καταλήγει θανατηφόρος, αλλά μόνο για τις γυναίκες. Η viral επιδημία έχει εξαπλωθεί μέσα σε λίγες μέρες σε όλο τον κόσμο - γυναίκες πεθαίνουν στους δρόμους, στα αυτοκίνητα, στα γραφεία. Οι άντρες όχι. Παραμένουν μόνο φορείς. Ο Αρης είναι η μοναδική ελπίδα για τη δημιουργία ενός εμβολίου. Αρκεί, γυρνώντας προς τα πίσω, να ξανασυναντήσει όλες τις γυναίκες της ζωής του και να ανακαλύψει ποια σύντροφός του τον κόλλησε αρχικά. Εκείνες τον μισούν. Εκείνος, δεν θέλει να γίνει δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουν για κάτι πολύ σοβαρό.
Με τη δεύτερη ταινία του, ο σκηνοθέτης του «Tungsten» αποδεικνύει ότι έχει μία ξεχωριστή κινηματογραφική γλώσσα στην οποία επιτρέπουμε και τις πιο δυσάρεστες αλήθειες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμή στο Videorama
Ναπολέων (Napoleon) του Ρίντλεϊ Σκοτ
Η ιστορία, μια επεισοδιακή διαδρομή στη ζωή και το τέλος του Μεγάλου Κορσικανού, ξεκινά απ' όταν ο Ναπολέων κατέκτησε για λογαριασμό των Γάλλων την Τουλόν, επιτυχία που τον έφερε στο μετεπαναστατικό Παρίσι της Βασιλείας του Τρόμου του Ροβεσπιέρου και καταλήγει, αφότου ο Ναπολέων έχει γίνει Υπατος της Πρώτης Γαλλικής Δημοκρατίας και προοδευτικά Αυτοκράτορας της Γαλλίας, στην εξορία του τέλους του στη νήσο της Αγίας Ελένης, μια εικοσιπενταετία που άλλαξε για πάντα την Ευρώπη, την έννοια της πολιτικής φιλοδοξίας, την υφή της εξουσίας και την πολύπλευρη φύση του αυταρχισμού. Ολ' αυτά, μέσα από την παθιασμένη, καθοριστική σχέση του με την Ιωσηφίνα, αποφυλακισμένη αριστοκράτισσα και παροιμιωδώς θελκτική γυναίκα.
Εντυπωσιακό στις σκηνές πλήθους και τις μάχες, αλλά αδύναμο, αποσπασματικό και ρηχό, το έπος της χρονιάς από τον Ρίντλεϊ Σκοτ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
To 3μιση ωρών director's cut της ταινίας του Ρίντλεϊ Σκοτ είναι διαθέσιμο στο Apple TV+
Ανάμνηση (Memoria) του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν
Η Τζέσικα ζει στη Σκοτία και ασχολείται με την ανθοκομία. Όταν επισκέπτεται την αδελφή της στη Μποκοτά αρχίζει να ακούσει παράξενους ήχους ακόμα και κατά την διάρκεια του ύπνου της. Η συνεχής επανάληψη αυτών των ήχων την κάνουν να αναζητήσει την προέλευση τους.
Το υπνωτικό, αποκαλυπτικό, πολιτικό, θεραπευτικό σινεμά του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν, εδώ σε μια υπαρξιακή όπερα που αντηχεί εκκωφαντικά τη σιωπή του κόσμου όλου. Βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο 74ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, επίσημη υποβολή της Κολομβίας για το Οσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix
Ολα για Ολα | Ντελφίν Ντελοζέ | 2023 | 112' | Γαλλία
Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία μυθοπλασίας της ντοκιμαντερίστριας Ντελφίν Ντελοζέ, με πρεμιέρα στο Ενα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ Καννών, εξερευνά τις προκλήσεις του γαλλικού νομικού και διοικητικού συστήματος. Η Σιλβί (στο ρόλο η πάντα συναρπαστική Βιρζινί Εφιρά), ζει στη Βρέστη με τα δύο της παιδιά, τον Σοφιάν και τον Ζαν-Ζακ. Ενα βράδυ, ο Σοφιάν τραυματίζεται ενώ είναι μόνος του στο διαμέρισμα. Οι κοινωνικές υπηρεσίες ειδοποιούνται και το παιδί τοποθετείται σε ανάδοχη οικογένεια, ενώ διεξάγεται έρευνα. Πεπεισμένη ότι έχει πέσει θύμα κακοδικίας, η Σιλβί πρέπει να παλέψει για να πάρει πίσω τον γιο της.