Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Ακαταμάχητη Αφροδίτη (Mighty Aphrodite) του Γούντι Αλεν
Ο Λένι και η Αμάντα έχουν έναν υιοθετημένο γιο, τον Μαξ, ο οποίος αποδεικνύεται ιδιοφυΐα. Ο Λένι αποφασίζει να βρει τους πραγματικούς γονείς του Μαξ πιστεύοντας ότι και αυτοί θα είναι ιδιοφυΐες. Προς μεγάλη του έκπληξη ανακαλύπτει ότι η Λίντα, η πραγματική μητέρα του Μαξ, είναι πόρνη , με ακαταμάχητη, αφελή, γοητεία.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Κανάλι της Βουλής
Μαρία Αντουανέτα (Marie Antoinette) της Σοφία Κόπολα
Το 1770, καθαρά για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, η 15χρονη Αντουανέτα της Αυστρίας παντρεύεται τον Λουδοβίκο Αύγουστο της Γαλλίας. Η ζωή στις Βερσαλλίες είναι ανιαρή και το γεγονός ότι δεν κάνουν παιδιά βαραίνει το κλίμα. Όταν ο Λουδοβίκος ο 15ος πεθαίνει, η Μαρία Αντουανέτα και ο σύζυγός της στέφονται βασιλείς. Όμως, στο Παρίσι κυοφορείται η Γαλλική Επανάσταση…
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στην ΕΡΤ 2
Η Γυναίκα Είναι... Σκληρός Aνθρωπος του Αντώνη Καφετζόπουλου
Ο, παρά μία ημέρα, πενηντάρης διαφημιστής Τζόνι Μανιάτης εξακολουθεί να διακηρύττει σε όλους τους τόνους πως «η μέρα της κρίσης δεν έφτασε ακόμα». Όμως, στη ζωή ένα έξυπνο σλόγκαν δε φτάνει. Μέσα σε ένα μόνο εικοσιτετράωρο, ο Τζόνι Μανιάτης είναι πια υποχρεωμένος να δει την αλήθεια: οι πελάτες του τον εγκαταλείπουν, η τράπεζα με την οποία συνεργάζεται αρνείται να του χορηγήσει δάνειο, οι συνεργάτες του τρέχουν πανικόβλητοι να σώσουν ό,τι έχει απομείνει και, το κυριότερο, οι γυναίκες της ζωής του έχουν χάσει την υπομονή τους...
H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 1
Ζώνη Ενδιαφερόντος (The Zone of Interest) του Τζόναθαν Γκλέιζερ
Αυτή είναι η ιστορία, χαλαρά βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Μάρτιν Εϊμις του 2014, της καθημερινότητας του Ρούντολφ Ες και της οικογένειάς του, όσο έζησαν στο κομψό σπιτάκι με τον κήπο, δίπλα στο ποτάμι, αντικριστά στον τοίχο του Αουσβιτς. Γύρω από το στρατόπεδο, η «ζώνη ενδιαφέροντος». Μέσα στο σπίτι, μια μπαναλιτέ που παραλύει τις αισθήσεις. Τρόμος, ησυχία και χαμόγελο. Ο Ρούντολφ Ες, ο Διοικητής του Αουσβιτς, είναι ένας ήρεμος άντρας, σύζυγος με κατανόηση - ακόμα κι όταν η γυναίκα του, Χέντβιγκ (η ήδη πολυβραβευμένη για το ρόλο της, Σάντρα Ούλερ), στα πρόθυρα της νεόπλουτης υστερίας), προβάλλει αντιστάσεις για την επικείμενη μετάθεσή του: εκείνη δεν θέλει να μετακομίσουν, θέλει να μείνουν εδώ, είναι ιδανικός τόπος για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, δίπλα στη φύση, με την απλότητα της βουκολικής ζωής. Η ζωή στο σπίτι κυλά με τις αναμενόμενες μεταπτώσεις, εντολές στις υπηρέτριες (αποστεωμένες, βωβές κοπέλες, τυχερές που κάθε τόσο η κυρία τούς μοιράζει ρούχα κι εσώρουχα που βρήκε... πού;), «εργάτες» με ριγέ στολές που φέρνουν «λίπασμα» για τον κήπο, ευχάριστο απογευματινό τσάι με άλλες κυρίες αξιωματικών και χαριτωμένα κουτσομπολιά, ή σχόλια για μόδες, σαν το όμορφο φορεματάκι που η μία πήρε από εκείνη την Εβραιοπούλα. Ανεμελιά για τα παιδιά που απολαμβάνουν το μπάνιο τα Σαββατοκύριακα, ή παίζουν στα κρεβάτια τους - με οδοντικές γέφυρες που φυλούν σ' ένα κουτάκι. Εντάσεις με την πεθερά, τη μητέρα της Χέντβιγκ, τη μόνη που αφήνει να διαφανεί μια απορία για το ανθυγιεινό περιβάλλον. Και στο φόντο το φουγάρο που φτύνει μαύρο καπνό και δυσοσμία που νομίζεις ότι αισθάνεσαι.
Η «κοινοτοπία του Κακού» σε μορφή οικογενειακού δράματος, ή ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας, όταν αυτός είναι ο Ρούντολφ Ες. Η πιο δυνατή ταινία της χρονιάς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Nova Cinema 1
Σήμερα Φτιάχνουμε τον Κόσμο (Hoy se Arregla el Mundo) του Αριελ Βίνογκραντ
Ο Νταβίντ «Γκριέκο» Σαμαράς ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους τηλεοπτικούς παραγωγούς των αργεντίνικων τηλεοπτικών ριάλιτι. Μόνο που τίποτα δεν ήταν «αλήθεια» στην εκπομπή του «Σήμερα, φτιάχνουμε τον κόσμο». Οι φιλοξενούμενοί του κάθε εβδομάδα, καθημερινοί ήρωες με ένα σοκαριστικό πρόβλημα στο οποίο έβρισκε επίλυση η εκπομπή, ήταν ηθοποιοί. Ο γιατρός της εκπομπής που έδινε ιατρικές συμβουλές στο κοινό αλλά και ηρεμιστικά στον Γκριέκο, ήταν απατεώνας. Οπως και ο υπνωτιστής/μέντιουμ που έλεγε το μέλλον. Που να ήξερε ο Γκριέκο και το δικό του μέλλον. Το σόου του θα πάρει την κάτω βόλτα και η πρώην του θα του ξεστομίσει μία ανησυχητική αλήθεια: ο γιος του, ο εννιάχρονος Μπενίτο που βλέπει περιστασιακά και αγαπά στον αυτόματο, χωρίς πραγματική σύνδεση, δεν είναι δικό του παιδί. Ενα τεστ πατρότητας το αποδεικνύει. Ο Γκριέκο έχει πολλές ερωτήσεις να πετάξει θυμωμένα στο πρόσωπο της πρώην του, αλλά δεν προλαβαίνει. Η γυναίκα σκοτώνεται σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα και «πατέρας» και γιος μπαίνουν στο αυτοκίνητό του για μία διαδρομή ζωής. Να ψάξουν τον αληθινό του πατέρα και να βρουν την ταυτότητά τους.
Η νέα ταινία του Αργεντίνου Αριελ Βινογκράντ μετά το «Κόλπο του Αιώνα» είναι μία γλυκόπικρη και τελικά σχηματική δραμεντί, που θέλει τους άντρες αιώνια χαμένα αγόρια, που ενηλικιώνονται μέσα από τραγωδίες και γκάφες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama
Τοτέμ (Totem) της Λίλα Αβιγιές
Κάποιες ομάδες ψυχανάλυσης χρησιμοποιούν ένα «τοτέμ». Οποιος το παίρνει στα χέρια του, έχει το λόγο. Δεν έχουμε ιδέα αν ο τίτλος της νέας ταινίας (μετά το «The Chambermaid» του 2018) της μεξικάνας Λίλα Αβιγιέζ αναφέρεται σε κάτι τέτοιο. Με έναν παράξενο τρόπο ταιριάζει όμως, καθώς όλοι οι κάτοικοι του μικρόκοσμου της ταινίας βρίσκονται στο σπίτι αυτής οικογένειας για να πάρουν κάποια στιγμή το λόγο. Με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας, με λόγια ή χωρίς, να αποχαιρετήσουν τον 30χρονο Τόνια, ο οποίος, όπως και η μητέρα του, φεύγει από επιθετικό καρκίνο στα κόκκαλα. Είναι τα γενέθλιά του και το σπίτι ανοίγει για ένα πάρτι - όπως θα έπρεπε να είναι όλες οι κηδείες. Πρώτη καταφθάνει από το πρωί η μικρή του κόρη, η Σολ, μέσα από τα μάτια της οποίας παρακολουθούμε το χάος των προετοιμασιών, των αδελφών του που τσακώνονται, του πατέρα του που εκνευρίζεται, της νοσοκόμας του που είναι η μόνη που καταλαβαίνει ότι δεν έχει μόνο ο ασθενής της ανάγκη από φροντίδα, αλλά κι αυτό το μικρό κορίτσι που χάνει τον πατέρα της. Ξαδέλφια, θείοι, γείτονες, συμφοιτητές από τη σχολή Καλών Τεχνών όλοι μαζεύονται και κουβαλούν τις αναμνήσεις τους για τον μελλοθάνατο νέο. Ο καθένας θα πάρει το «Τοτέμ» στα χέρια του, ή τουλάχιστον το αλκοόλ του, θα κοιτάξει έναν άνθρωπο στα μάτια, και θα του πει ακριβώς τι σήμαινε η ζωή του για τη ζωή του. Ναι, κάπως έτσι θα πρέπει να είναι οι κηδείες. Να συμβαίνουν όσο είμαστε ακόμα ζωντανοί. Αλλωστε τον σπαραγμό δεν μπορείς να τον γλιτώσεις ούτως ή άλλως.
Δύσκολοι αποχαιρετισμοί από το Μεξικό. H δεύτερη ταινία της Λίλα Αβιγιές, που έφτασε στην πεντάδα των Οσκαρ με ένα δύσκολο θέμα, αλλά και με την πανανθρώπινη, ειλικρινή, τρυφερή του απόδοση. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Ο Υποψήφιος (The Front Runner) του Τζέισον Ράιτμαν
Η ιστορία ακολουθεί τον Γερουσιαστή Γκάρι Χαρτ στην τελευταία ευθεία της εκστρατείας του για να κερδίσει το χρίσμα των Δημοκρατικών. Γοητευτικός (υπερβολικά, όπως φαίνεται), οξυδερκής, συγκροτημένος, με φιλελεύθερο πνεύμα και εποικοδομητική στρατηγική, ο παντρεμένος πολιτικός από το Κολοράντο, μοιάζε ν' ακολουθεί στα χνάρια ενός Τζακ Κένεντι, έτοιμος να δουλέψει, να κερδίσει, ενώ τα φλας αστράφτουν. Ωσπου οι δημοσιογράφοι που τον ακολουθούν για να καλύψουν την εκστρατεία του, υποψιάζονται ότι ο Χαρτ έχει μια ερωμένη κι αντί, όπως παραδοσιακά συνέβαινε ως τότε, να κάνουν τα στραβά μάτια, τον καταγγέλλουν στα ίδια τους τα Μέσα, καθορίζοντας, για πρώτη φορά στην ιστορία, την πολιτική πορεία ενός υποψηφίου, με βάση την ερωτική ζωή και ηθική του.
Ο Τζέισον Ράιτμαν του «Juno» και του «Un in the Air» αφηγείται την αληθινή ιστορία της πτώσης ενός Γερουσιαστή στο βωμό των media, με τον Χιου Τζάκμαν στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix