Ενημέρωση

Χρυσές Σφαίρες 2012: για ποιούς χτυπάει η καμπάνα;

στα 10

Την Κυριακή 15 Ιανουαρίου, η τελετή απονομής των 69ων Χρυσών Σφαιρών θα καθορίσει για άλλη μία χρονιά την οσκαρική κούρσα. Πώς όμως έχει ήδη διαμορφωθεί το τοπίο των φετινών βραβείων; Ποια είναι τα φαβορί και ποια τα outsiders; Ενημερωθείτε, διαφωνήστε, σχολιάστε, αλλά προετοιμαστείτε. Εχουμε μπει στην τελική ευθεία των βραβείων!

Χρυσές Σφαίρες 2012: για ποιούς χτυπάει η καμπάνα;

Θα αγνοήσει η Ενωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου τον Στίβεν Σπίλμπεργκ; Θα παραβλέψει τον Μάρτιν Σκορσέζε; Θα χάσει άλλο ένα βραβείο η Γκλεν Κλόουζ; Θα παραγκωνιστεί για άλλη μία φορά ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο; Θα ποζάρουν με τις Χρυσές Σφαίρες τους ο Μπραντ και η Αντζελίνα (η τελευταία σε κατηγορία-έκπληξη!); Θα επιβάλει το «αριστούργημά» της η Μαντόνα; Και πάνω από όλα: θα κάνει τον πάταγο που αναμένεται μία ... βωβή ταινία;

Θυμηθείτε όλες τις υποψηφιότητες και διαβάστε αναλυτικά τις προβλέψεις, τις προτιμήσεις και τις αντιρρήσεις του flix για το κινηματογραφικό κομμάτι των 69ων Χρυσών Σφαιρών. Περιμένουμε και τα δικά σας σχόλια!

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ - ΔΡΑΜΑ

clooneyΟι Απόγονοι

Θα το πάρουν: «Οι Απόγονοι» του Αλεξάντερ Πέιν. Τα περισσότερα δημοσιεύματα δίνουν το προβάδισμα στην offbeat κατάμαυρη δραμεντί, παρόλο που τα στατιστικά νούμερα των μέχρι τώρα βραβείων δεν είναι συντριπτικά υπέρ της. Ομως η ιστορία των επιλογών της Ενωσης Ξένων Ανταποκριτών έχει διδάξει ότι τα διαφυλετικά δράματα (όπως «Οι Υπηρέτριες») δεν προτιμούνται, ενώ το «Moneyball» παραείναι «μικρό» για να χτυπήσει το μεγάλο βραβείο.

Θέλουμε να το πάρει: Το «Hugo» του Μάρτιν Σκορσέζε. Παρόλο που έχει φύγει με το έγκριτο βραβείο του «National Board of Review», βρίσκεται εκτός τελικών στοιχημάτων για λόγους που δεν καταλαβαίνουμε. Για εμάς, αυτή η ταινία είναι το απόσταγμα του oeuvre του Σκορσέζε, η ταινία της ζωής του, το ερωτικό του γράμμα και το δημόσιο ευχαριστώ του στην τέχνη του σινεμά.

Θα το χάσει: «Το Αλογο του Πολέμου» του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Τις τελευταίες μέρες δέχεται την μία απόρριψη μετά την άλλη. Δεν άρεσε το συγκινητικό έπος του Σπίλμπεργκ και μάλλον θα μείνει να μετράει τις υποψηφιότητές του (από τις οποίες, σκανδαλωδώς, απουσιάζει ο σκηνοθέτης του).

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ – ΚΩΜΩΔΙΑ Ή ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ

artistThe Artist

Θα το πάρει: Το «The Artist». Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Αυτό είναι το underdog, ή μάλλον το... slumdog, της φετινής χρονιάς. Αυτή είναι η ταινία που δεν κάνει ήδη μόνο το γύρο του κόσμου, αλλά και το γύρο του θριάμβου. Φέτος, ο Μισέλ Χαζαναβίσιους θα γράψει Ιστορία για το πώς μία βωβή, ασπρόμαυρη, γαλλική ταινία έκανε το Χόλιγουντ να υποκλιθεί.

Θέλουμε να το πάρει: Το «The Artist». Χωρίς (άλλα) λόγια.

Θα το χάσει: Το «Μεσάνυχτα στο Παρίσι». Εσπασε τα προσωπικά του ρεκόρ, έκανε την αναπάντεχη επιστροφή του εκεί που τον είχαμε ξεγράψει, αλλά μέχρι εκεί. Ο Γούντι Αλεν δεν αξίζει το μεγάλο βραβείο και για αυτό, είμαστε βέβαιοι, ότι δε θα διακόψει το μοντάζ της επόμενης ταινίας του για να παραβρεθεί στην τελετή της Κυριακής.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

artistdirΜισέλ Χαζαναβίσιους

Θα το πάρει: Ο Μισέλ Χαζαναβίσιους για το «The Artist». Το γαλατικό χωριό μοιάζει να έχει κάνει επέλαση στην αυτοκρατορία του Χόλιγουντ, καθώς ο Χαζαναβίσιους έχει κερδίσει τη ψήφο των κριτικών της Νέας Υόρκης και φιγουράρει ψηλότερα από όλους στις προβλέψεις της κατηγορίας. Σε οποιαδήποτε άλλη σύνθεση πεντάδας θα είχε και τη δική μας ψήφο, αλλά φέτος η φρεσκάδα του νέου δεν μας πείθει μπροστά στην κατασταλαγμένη ωριμότητα του παλιού. Για αυτό...

Θέλουμε να το πάρει: Ο Μάρτιν Σκορσέζε για το «Hugo». Τόλμησε να ανέβει πίστα, αποδεικνύοντας ότι το 3D δεν είναι αρπαχτή, αλλά πολύτιμο εργαλείο στα χέρια ενός πραγματικού μαέστρου. Επλασε ένα μαγικό σύμπαν, αλλά πάνω από όλα μία πολυεπίπεδη ταινία στην οποία είναι ο ίδιος πρωταγωνιστής. Ο Μάρτι είναι ο μικρός Χιούγκο και όλη του τη ζωή υπηρετεί, μοχθεί, κυνηγά το όνειρο που αποκαλούμε σινεμά. Το βραβείο του αξίζει.

Θα το χάσει: Ο Τζορτζ Κλούνεϊ για το «Αι Ειδοί Του Μαρτίου». Η ταινία αποτελούσε υπόσχεση της αναβίωσης του στιβαρού, καταγγελτικού, πολιτικού σινεμά των 70ς, αλλά ο Κλούνεϊ δεν τόλμησε να την απογειώσε σε κάτι edgy, σύγχρονο και εξαιρετικό. Η υποψηφιότητα τού χτυπά την πλάτη ενθαρρυντικά και τον διαβεβαιώνει ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο. Τίποτα παραπάνω.

ΣΕΝΑΡΙΟ

payneΑλεξάντερ Πέιν

Θα το πάρει: η ομάδα του Αλεξάντερ Πέιν για τους «Απόγονους» ή η αντίστοιχη του Ααρον Σόρκιν για το «Moneyball». Η παρουσία των δύο ταινιών στις υποψηφότητες έδωσε το στίγμα ότι η Ενωση Ξένων Ανταποκριτών θέλει να βραβεύσει τα outsiders του αμερικανικού σινεμά. Αυτή είναι η χρυσή ευκαιρία να το κάνουν.

Θέλουμε να το πάρει: ο Αλεξάντερ Πέιν (με τους Νατ Φάξον και Τζιμ Ρας). Γιατί η ικανότητά του να βρίσκει πρώτο υλικό άλλων και να το μετατρέπει σε κάτι βαθιά προσωπικό, δικό του, αξίζει όλα τα βραβεία του κόσμου. Και για έναν ακόμα λόγο: οι μικρές μελετημένες λεπτομέρειες της μεταφοράς των «Απογόνων» (του βιβλίο του Κάουι Χαρτ Χέμινγκ) στην μεγάλη οθόνη, ήταν αυτές που έδωσε σχήμα, έμπνευση, τροφή και πάτημα για την ερμηνεία του Κλούνεϊ. Χωρίς αυτό το σενάριο, όλα θα κατέρρεαν.

Θα το χάσει: Αν υπάρχει μία περίπτωση να χάσει κάτι ο Μισέλ Χαζαναβίσιους είναι αυτή την κατηγορία. Μπορεί όμως να μην υπάρχει τέτοια περίπτωση.

Α' ΑΝΔΡΙΚΟ - ΔΡΑΜΑ

pittΜπραντ Πιτ

Θα το πάρει: Ενας από τους δύο πάλαι ποτέ «απλά ωραίους» του Χόλιγουντ. Είναι η σειρά του, επί χρόνια παραμελημένου, Μπραντ Πιτ («Moneyball») και έχει ήδη συγκεντρώσει τέσσερα βραβεία κριτικών ενώσεων. Ο πρωταγωνιστικός του ρόλος στο «Δέντρο της Ζωής» είναι επίσης ένας ακόμα λόγος που το 2011 ήταν και πρέπει να αναγνωριστεί ως η χρονιά του. Ομως... για εμάς η ερμηνεία του Τζορτζ Κλούνεϊ στους «Απόγονους» δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Θέλουμε να το πάρει: Ο Μάικλ Φασμπέντερ για το «Shame». Γιατί αντί να μιλάμε για ωραίους που κατάφεραν να γίνουν ηθοποιοί θα έπρεπε να απλά να ασχολούμαστε κατευθείαν με τους συγκλονιστικούς ηθοποιούς της γενιάς μας. Που είναι και ωραίοι.

Θα το χάσει: Και ο Ράιαν Γκόσλινγκ για το «Αι Ειδοί Του Μαρτίου» και δυστυχώς, ξανά, ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο για το «J Edgar». Ο Γκόσλινγκ δεν μας έπεισε έτσι κι αλλιώς ιδιαίτερα ότι αυτή είναι η ερμηνεία της καριέρας του, ο Ντι Κάπριο όμως συνεχίζει να αποδεικνύει την τόλμη του, χάνοντας βραβεία (έχει κερδίσει μόνο μία φορά Χρυσή Σφαίρα το 2005 για το «Aviator») είτε λόγω ατυχών συγκρίσεων στην πεντάδα, είτε λόγω εξωκινηματογραφικών συγκυριών. Εδώ, για παράδειγμα, πληρώνει τις αμαρτίες της μισητής προσωπικότητας του Τζέι Χούβερ.

Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ - ΔΡΑΜΑ

streepΜέριλ Στριπ

Θα το πάρει: Η Μέριλ Στριπ («Η Σιδηρά Κυρία»). Από το 1979 και τον «Ελαφοκυνηγό» έχει υπάρξει 23 φορές υποψήφια, εμφανιζόμενη στην κούρσα ακόμα και με διπλές υποψηφιότητες (το 2003 για το «Adaptation» και για τις «Ωρες», το 2010 για το «It's Complicated» και για το «Τζούλι και Τζούλια»). Με 7 συνολικά νίκες, η Στριπ είναι η αδιαφιλονίκητη Golden Κυρία της κατηγορίας. Αν το χάσει, θα έχει να κάνει με την πολιτική αντιπάθεια των ψηφοφόρων στο πρόσωπο της Θάτσερ ή με....

Θέλουμε να το πάρει: ... μία ηθοποιάρα που ονομάζεται Βαϊόλα Ντέιβις («Υπηρέτριες»). Συμπρωταγωνίστρια της Στριπ στην «Αμφιβολία» (2008), η ταπεινή της θαυμάστρια Ντέιβις της έκλεψε τότε την μία και μοναδική τους σκηνή, κερδίζοντας την πρώτη της οσκαρική υποψηφιότητα. Ισως φέτος κλέψει από τη Στριπ και τη Σφαίρα και το Οσκαρ. Με τη σιωπηλή της, χωρίς μανιέρες, ερμηνεία θα το άξιζε. (Ακόμα και η ίδια η Στριπ, όπου σταθεί και βρεθεί, κάνει καμπάνια για την Ντέιβις! Πόσο περισσότερο Κυρία;)

Θα το χάσει: Η Γκλεν Kλόουζ για το «Albert Nobbs». Θα μπορούσε να είναι η χρονιά της και θα το άξιζε - καθώς η εξαιρετική πρωταγωνίστρια έχει μία ολόκληρη θητεία αδικιών στα μεγάλα κινηματογραφικά βραβεία (τηλεοπτικά και θεατρικά, τα πάει περίφημα). Ειρωνικά, έπεσε πάλι σε μία πεντάδα που δεν της αφήνει περιθώρια να λάμψει. Νο real... damage, για όσους την πιστεύουμε και σεβόμαστε.

Α' ΑΝΔΡΙΚΟ – ΚΩΜΩΔΙΑ Ή ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ

artistmaleΖαν Ντιζαρντέν

Θα το πάρει: Ο Ζαν Ντιζαρντέν για το «The Artist». Ισως να μην είχε τύχη αν οι κατηγορίες δεν έσπαγαν σε κωμωδία/δράμα. Τώρα όμως ο γάλλος πρωταγωνιστής που απέσπασε και το βραβείο του Φεστιβάλ των Καννών, παίζει μόνος του.

Θέλουμε να το πάρει: Ο Ζαν Ντιζαρντέν. Σηκώνει όλη την ταινία πάνω του, αποπνέει αβίαστα αέρα Old Hollywood, κλείνει το μάτι στις προκαταλείψεις μας κάθε φορά που θυμόμαστε τις μπουφόνικες εμφανίσεις του στις κατασκοπικές παρωδίες του Χαζαναβίσιους. Το αξίζει.

Θα το χάσει: Για δεύτερη φορά μέσα στη βραδιά ο Ράιαν Γκόσλινγκ («Crazy, Stupid, Love.») Δεν πειράζει. Εδώ το έχασε για το «Blue Valentine» και το «Ο Λαρς και η Κούκλα του». Εδώ δεν ήταν καν υποψήφιος για το «Half Nelson» (υπήρξε κατευθείαν στα Οσκαρ, αλλά όχι στις Σφαίρες). Ο μεγάλος ρόλος τον περιμένει.

Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ – ΚΩΜΩΔΙΑ Ή ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ

bridesmaidsΚριστίν Γουίγκ

Θα το πάρει: Εχουμε το φόβο ότι θα ακούσουμε το όνομα της Κριστίν Γουίγκ («Φιλενάδες»). Και ίσως (αν κάποτε έπρεπε να μπουν οι κωμωδίες, ακομπλεξάριστα και πραγματικά ισότιμα, στην κούρσα των βραβείων), η Γουίγκ να το αξίζει. Απλά, δεν προσυπογράφουμε τον κατάφωρο έρωτα που μοιράζονται οι κριτικοί της Δύσης με την ταινία και αυτό δεν μας επιτρέπει να ενθουσιαστούμε με την ιδέα.

Θέλουμε να το πάρει: Η Μισέλ Γουίλιαμς για το «Επτά Μέρες με την Μέριλιν» ή η Σαρλίζ Θερόν για το «Young Adult». H πρώτη γιατί κάνει ακριβώς αυτό που έκανε η Στριπ, γλιστράει, όχι απλά στην επιδερμίδα, αλλά στην ουσία ενός θρυλικού προσώπου. Η δεύτερη γιατί έχει τελικά υποκριτική στόφα με μεγάλο απόθεμα αυτοσαρκασμού, τόλμης και σκοτεινιάς και αυτές οι αξίες δεν πρέπει να περνάνε απαρατήρητες.

Θα το χάσουν: Και οι δύο κυρίες του «Carnage» (Τζόντι Φόστερ, Κέιτ Γουίνσλετ). Αξιοσημείωτες ερμηνείες, αλλά θεωρήθηκαν «θεατρικές» και προσπεράστηκαν στα βραβεία.

Β' ΑΝΔΡΙΚΟ

beginnersΚρίστοφερ Πλάμερ

Θα το πάρει: Ο Κρίστοφερ Πλάμερ για τους «Πρωτάρηδες». Είναι ντροπή να συζητάμε και τους λόγους που ένας βετεράνος της ηθοποιίας ακόμα αντιμετωπίζεται ως πρωτάρης στα βραβεία. 83 ετών, 59 χρόνια ενεργής καριέρας, μόλις δεύτερη κινηματογραφική υποψηφιότητά του για Χρυσή Σφαίρα (μετά τον «Τελευταίο Σταθμό» το 2010). Δεν έχει κερδίσει ποτέ. Ντροπή.

Θέλουμε να το πάρει: Ο Κρίστοφερ Πλάμερ. Και να σηκώσει και τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ επί σκηνής. Να φέρουν μαζί τους και ένα λιοντάρι και μια καμηλοπάρδαλη. Να βγούμε έξω από το δημοσιοσχετίστικο πανηγύρι του Μπέβερλι Χίλτον και να χαζέψουμε τα πραγματικά αστέρια. Ή έστω τα πυροτεχνήματα.

Θα το χάσει: Ο Αλμπερτ Μπρουκς, μοναδική υποψηφιότητα του αγαπημένου «Drive». Πατάμε γκάζι και προσπερνάμε...

Β' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ

chastainΤζέσικα Τσαστέιν

Θα το πάρει: Η Mπερενίς Μπεζό για το «The Artist». O Nτιζαρντέν ήταν το χαμόγελο, εκείνη τα μάτια. Μαζί έφτιαξαν το πρόσωπο μιας ταινίας που απαιτούσε μανιέρες του παλιού Χόλιγουντ, αλλά την κριτική ματιά του νέου. Πιστεύουμε ότι αν η ταινία πάρει τη φόρα που νομίζουμε, η Ενωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου θα της δώσει όλα τα βραβεία. Μαζί και αυτό του Β' γυναικείου. Κι εδώ είναι ωφέλιμο να παρατηρήσουμε τη στρατηγική των παραγωγών: κανονικά ο ρόλος της Μπεζό ανήκει στην κατηγορία του Α' Γυναικείου. Την κατέθεσαν όμως εδώ για να τις εξασφαλίσουν περισσότερες πιθανότητες. Το «The Artist» θέλει να σαρώσει φέτος και μάλλον θα τα καταφέρει.

Θέλουμε να το πάρει: Η Τζέσικα Τσαστέιν («Οι Υπηρέτριες»). Γιατί είναι φαινόμενο. Υποκλινόμαστε. Τα έχουμε άλλωστε πει: τη θέλουμε να σαρώνει και στα Οσκαρ.

Θα το χάσει: Η εξαιρετική (αλλά μέσα στην μανιέρα της) Οκτάβια Σπένσερ («Οι Υπηρέτριες»). Εκτός αν πολιτικώς ορθοί λόγοι στο Χόλιγουντ μπερδέψουν για ποιο λόγο δίνονται τα βραβεία και διστάσουν να προτιμήσουν τη λευκή ηθοποιό (Τζέσικα Τσαστέιν) κι όχι την αφροαμερικανή σε μία ταινία... φυλετικών διακρίσεων. Τι σπαζοκεφαλιά Θεέ μου!

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΑNIMATION

titinΟι Περιπέτειες του Τεντέν

Θα το πάρουν: «Οι Περιπέτειες του Τεντέν: Το Μυστικό του Μονόκερου» του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Παρόλο που το «Rango» ήταν το αγαπημένο των αμερικανών κριτικών, οι ξένοι ανταποκριτές, οι ευρωπαίοι, όλος ο υπόλοιπος κόσμος υποκλίνεται στη δουλειά του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Και, επίσης, δεν μπορούν να τον αγνοήσουν δεύτερη φορά σ' ένα βράδυ.

Θέλουμε να το πάρουν: «Οι Περιπέτειες του Τεντέν: Το Μυστικό του Μονόκερου» του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Γιατί μας έκανε να ξεχάσουμε όσα ξέραμε για το motion capture. Οσα ξέραμε για το 3D. Οσα ξέραμε για την μεταφορά κόμικς στον κινηματογράφο. Ο Σπίλμπεργκ απέδειξε ότι είναι μεγάλος καλλιτέχνης, κατασκευάζοντας μία μαγική ταινία για μικρούς και μεγάλους και ανεβάζοντας τον πήχη πολύ ψηλά για τον επόμενο.

Θα το χάσει: Η Pixar! Το «Cars 2» δεν προβλέπεται να τερματίζει πρώτο σ' αυτή την αναμέτρηση κάτι κοσμογονικό για την εταιρεία που είχε το μονοπώλιο των καλλιτεχνικών και εμπορικών animated επιτυχιών. Να θυμίσουμε ότι τα «Αυτοκίνητα», η πρώτη ταινία του franchise, είχαν κερδίσει τη Χρυσή Σφαίρα, το 2007.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΤΑΙΝΙΑ

angelinaΑντζελίνα Τζολί, Μπραντ Πιτ

Θα το πάρει: (μάλλον πρέπει να κάτσετε για την ακόλουθη ανακοίνωση) η Αντζελίνα Τζολί για το «In The Land Of Blood and Honey». Εχουν γραφτεί διθύραμβοι, έχει σπρωχτεί από παντού και το σοβαρότερο επιχείρημα όλων: στη Χώρα του Χρήματος και της Φήμης, το Χόλιγουντ, η φωτογραφία των Μπραντ (Α' Ανδρικό) και Αντζι (Ξενόγλωσσου) να κρατούν ensemble τις Χρυσές Σφαίρες τους είναι ανεκτίμητη.

Θέλουμε να το πάρει: Δε θέλουμε καν να απαντήσουμε. Ειλικρινά. Θα σωπάσουμε για λόγους διαμαρτυρίας. Ευχόμαστε να τους περιλάβει ο Ρίκι.

Θα το χάσουν: Οι «μικροί» της κατηγορίας: ο Πέδρο Αλμοδόβαρ με την ταινία της ζωής του («Το Δέρμα που Κατοικώ»), οι αδελφοί Νταρντέν με μία από τις ταινίες της χρονιάς («Το Παιδί με το Ποδήλατο»), και για πολλούς η ταινία της χρονιάς - το «Ενας Χωρισμός» του Ασγκάρ Φαρχαντί. Μα που πάνε και εκείνοι τη χρονιά που κάνει σκηνοθετικό ντεμπούτο η Αντζελίνα;

Ναι, δεν έχουμε δει ακόμα το «In The Land Of Blood and Honey» και πρέπει να κρατήσουμε την επαγγελματική μας ψυχραιμία.

ΜΟΥΣΙΚΗ

artistmusicΛουντοβίκ Μπουρσέ

Θα το πάρει: Ο Λουντοβίκ Μπουρσέ («The Artist»). Γιατί του δόθηκε once in a lifetime ευκαιρία να γράψει μουσικό σκορ το οποίο πρωταγωνιστεί στην μεγάλη οθόνη – δεν στέκεται δευτεραγωνιστικά πιο πίσω. Και τα κατάφερε έξοχα, προσφέροντας στο θεατή το μόνο οικείο ηχητικό περιβάλλον και τον μόνο διάλογο που χρειάζεται. Οι κριτικές ενώσεις της Βοστώνης, της Ουάσινγκτον, καθώς και τα Ευρωπαϊκά Βραβεία έχουν ήδη δώσει τη ψήφο τους στον Μπουρσέ. Για να δούμε ο «βιασμός» της Κιμ Νόβακ αν θα του στερήσει τη Σφαίρα...

Θέλουμε να το πάρουν: Οι Τρεντ Ρέζνορ και Ατικους Ρος (για «Το Κορίτσι με το Τατουάζ») όχι γιατί τους θεωρούμε απαραίτητα καλύτερους από τον Μπουρσέ, αλλά γιατί... είναι σαν να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Ο Μπουρσέ ζωγραφίζει αριστουργήματα αλλά μέσα στις γραμμές, ενώ οι περσινοί νικητές Ρέζνορ και Ρος («The Social Network») ανατινάζουν τις δομές και προσφέρουν καθαρόαιμη, ωμή μουσική ενέργεια. Πώς να συγκρίνεις το κλασικό με το μεταμοντέρνο και ποιος να κερδίσει στα σημεία;

Θα το χάσει: Το δίδυμο των βετεράνων: ο Τζον Γουίλιαμς («Το Αλογο του Πολέμου») και ο Χάουαρντ Σορ («Hugo»). Στιβαρά, επικά, (ζητούμε συγγνώμη για την ιεροσυλία) βαρετά.

ΤΡΑΓΟΥΔΙ

madonnaΜαντόνα

Θα το πάρει: Η Μαντόνα για το «Masterpiece» από το «W.E.». Παρόλο που η Μέρι Τζέι Μπλάιτζ ήταν το φαβορί με το «The Living Proof» από τις «Υπηρέτριες», η Μαντόνα μοιάζει να έχει κερδίσει έδαφος και απολαμβάνει το προβάδισμα στα προγνωστικά. Μεταξύ μας: σιγά μην έχανε την ευκαιρία η Ενωση Ξένων Ανταποκριτών να ανεβάσει τη Μαντόνα στην σκηνή.

Θέλουμε να το πάρει: Ο Κρις Κορνέλ με το «The Keeper» για το «Φύλακα Αγγέλων». Από τις «Μεγάλες Προσδοκίες» του Αλφόνσο Κουαρόν μέχρι το «Singles» του Κάμερον Κρόου και το βασικό θέμα του «Casino Royale», in Chris Cornell we trust!

Θα το χάσει: Η Σινέντ Ο' Κόνορ για το «Lay Your Head Down» από το «Albert Nobbs» και είναι σαν να ξαναχάνει η Γκλεν Κλόουζ – καθώς έχει γράψει τους στίχους. Δεν είναι όμως τίποτα σπουδαίο η μελαγχολική αυτή μπαλάντα. Αντιθέτως, παρά τους εμπλεκόμενους, μάλλον θυμίζει τα καθιερωμένα και τα γλυκανάλατα που θα μπορούσε να είχε συνοδεύσει η φωνή μιας Σελίν Ντιόν. Aκούστε όλα τα υποψήφια τραγούδια εδώ!

H φετινή απονομή των Χρυσών Σφαιρών θα γίνει στις 15 Ιανουαρίου (στην Ελλάδα Κυριακή προς ξημερώματα Δευτέρας). Το Flix θα σας μεταφέρει όλες τις προβλέψεις τις τελευταίας στιγμής, το παρασκήνιο και τις βραβεύσεις της Ενωσης Ξένων Ανταποκριτών του Χόλιγουντ