Δεν έχει τελειωμό ο χαμός που δημιουργήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα με την αποκάλυψη των ρατσιστικών tweets της Κάρλα Σοφία Γκασκόν, με το Netflix να μην υποστηρίζει πια την οσκαρική της καμπάνια.
Η υποψήφια για το Οσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου για την ταινία «Emilia Pérez», Ζόι Σαλντάνια, δεν υποστηρίζει τα όσα ρατσιστικά είχε γράψει η συμπρωταγωνίστρια της Κάρλα Σοφία Γκασκόν στο X/Twitter.
Μετά το θόρυβο που προκάλεσαν οι παλιές της δηλώσεις, η Κάρλα Σοφία Γκασκόν απενεργοποίησε τον λογαριασμό της στο X και έστειλε μια μακροσκελή δήλωση στο The Hollywood Reporter εξηγώντας τους λόγους για αυτήν της την ενέργεια.
Η Πάμελα Αντερσον μίλησε για την απουσία της από την κατηγορία του Α' Γυναικείου Ρόλου στα φετινά Οσκαρ, αλλά δήλωσε πως η νίκη βρίσκεται στην δουλειά που έχει ήδη κάνει.
Η πρωταγωνίστρια που έλαβε τη Χρυσή Σφαίρα για την ερμηνεία της στην ταινία του Βάλτερ Σάλες «I'm Still Here», ετοιμάζεται να διεκδικήσει και το χρυσό αγαλματίδιο, υποψήφια σε μία κατηγορία με ιδιαίτερη συναισθηματική βαρύτητα για εκείνη.
Από την Ζόι Σαλντάνια μέχρι και την Ιζαμπέλα Ροσελίνι και τον Ζακ Οντιάρ μέχρι και τον Μπρέιντι Κορμπέ, αλλά και πολλούς άλλους ενδιάμεσα, κάπως έτσι αντέδρασαν όταν άκουσαν χτες το όνομά τους στην ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων των Οσκαρ.
Πέρα από την υποψηφιότητά του στην κατηγορία του Α΄ Ανδρικού Ρόλου, χάρη στο «A Complete Unknown» ο Σαλαμέ γίνεται ο πιο νέος ηθοποιός που έχει προταθεί εις διπλούν για Οσκαρ.
Επικράτηση του «Emilia Perez» και του «The Brutalist». Σνομπάρισμα του «Babygirl», του «Μaria» και του «Queer». Τι είναι αυτό το «Nickel Boys» τελευταία στιγμή και πόσο υπέροχο να βλέπουμε τον Βάλτερ Σάλες να φωνάζει «I'm Still Here»! Διαβάστε αναλυτικά τις οσκαρικές υποψηφιότητες με τον σχολιασμό του Flix.
Η αποκάλυψη του μοντέρ του «The Brutalist», Ντάβιντ Γιάντσο, πως χρησιμοποιήθηκε τεχνητή νοημοσύνη για να διορθωθούν κάποιοι διάλογοι προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις, αλλά ο σκηνοθέτης της ταινίας Μπρέιντι Κορμπέ είχε τα επιχειρήματα για να υπερασπιστεί την επιλογή του.
Τα Βραβεία της Ενωσης Αμερικανών Παραγωγών (PGA) ανακοινώνουν κι εκείνα τις φετινές τους υποψηφιότητες, συνδιαμορφώνοντας με τη σειρά τους το οσκαρικό τοπίο.
Το Σωματείο Σκηνοθετών της Αμερικής (DGA) αποκάλυψε τους υποψηφίους του για τα επερχόμενα βραβεία του 2025 με κάποιες αξιοσημείωτες απορρίψεις και εκπλήξεις.