Σε σενάριο του Νικ Κέιβ και με πρωταγωνιστικό δίδυμο τους Σάια Λα Μπεφ και Τομ Χάρντι, ο σκηνοθέτης του «Proposition» και του «The Road», Τζον Χίλκοουτ, συνθέτει ένα αιματοβαμμένο, ωμό γκανγκστερικό έπος ανατινάζοντας τα προσχήματα για το πώς μπήκαν τα θεμέλια της Γης της Επαγγελίας.
Ο σκηνοθέτης της ταινίας που άνοιξε την Εβδομάδα Κριτικής του 65ου Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Καννών συζητά με το flix για ... την ελληνική κρίση, αλλά, ευτυχώς, και για την γοητεία του να αφουγκράζεσαι το σινεμά.
Ο Κριστιάν Μουντζίου επιστρέφει στο φεστιβάλ Καννών με μία ταινία που αμφισβητεί τα όρια μεταξύ καλού και κακού, τυφλής πίστης και αμαρτίας, εγκλήματος και μιας κόλασης στρωμένης από άγιες προθέσεις...
Ο 23χρονος Ξαβιέ Ντολάν φτάνει αισίως στην τρίτη ταινία της καριέρας του, αυτή που ακόμη και ο ίδιος περίμενε ότι θα τον έστελνε στο Διαγωνιστικό τμήμα, αλλά τελικά τον προσγείωσε στο Ενα Κάποιο Βλέμμα με την πιο queer ταινία όλου του Φεστιβάλ των Καννών. Και όχι μόνο επειδή ο Λόρενς είναι ένας άντρας που θέλει να γίνει γυναίκα για να μείνει για πάντα ερωτευμένος με τη γυναίκα της ζωής του.
Αγαπημένος του φεστιβάλ, ο 42χρονος δημιουργός είχε κερδίσει με το σκηνοθετικό του ντεμπούτο «Japon» τη «Χρυσή Κάμερα», ενώ το 2007 το «Silent Light» είχε φύγει με το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής. Φέτος στοχεύει ακόμη και στο Χρυσό Φοίνικα!
Ο Τιμ Ροθ μιλάει αποκλειστικά στο Flix για το πόσο απολαμβάνει να βλέπει ταινίες του «Ενός Κάποιου Βλέμματος», πόσο χαίρεται που η πλειοψηφία της κριτικής επιτροπής είναι γυναίκες και γιατί όταν μιλάς για ταινίες η ζωή είναι ωραία...
Με τη νέα του ταινία να συμμετέχει στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Καννών, ο Αυστριακός σκηνοθέτης αποδείχτηκε λιγότερο προκλητικός απ’ ό,τι αναμενόταν – χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα καλό.
Το ρημέικ της cult ταινίας τρόμου των 80, συμμετέχει ανέλπιστα(;) στο τμήμα των μεταμεσονύκτιων προβολών του Φεστιβάλ των Καννών. Το πρώτο τρέιλερ είναι εδώ!
Ενα ολόκληρο χωριό, εναντίον μιας χωματερής που το καταστρέφει, η θέληση των κατοίκων εναντίον αυτής μιας απρόσωπης κυβέρνησης δίνει την αφορμή για ένα ενδιαφέρον, αλλά δυστυχώς μάλλον προβλέψιμο (όχι μόνο κινηματογραφικά) ντοκιμαντέρ οικολογικής ευαισθητοποιήσης, από το οποίο ο σκηνοθέτης Φατίχ Ακίν δείχνει «απών».
Tέσσερα χρόνια μετά τα «Γόμορρα», ο Ματέο Γκαρόνε επιστρέφει στο Διαγωνιστικό των Καννών με ένα ακόμη νεορεαλιστικό έπος: αυτή τη φορά όχι για τη μαφία και την εισβολή της στην καθημερινότητα της Ιταλίας, αλλά για το αμερικάνικο όνειρο που δεν ξεκινάει και τελειώνει μόνο μέσα στην τηλεόραση!
Κάτι ανάμεσα σε σημειώσεις για μια ταινία που δεν γυρίστηκε ποτέ (ή δεν γυρίστηκε ακόμη;) και σε συνοπτική περιγραφή των βασικών ιδεών του σκηνοθέτη του Απιτσατπόνγκ Βιρεσετάκουν, το «Mekong Hotel» μπορεί να είναι αποσπασματικό κι ατελές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι γοητευτικό.
Πρώτη ταινία του Βρετανού θεατρικού σκηνοθέτη, Ρούφους Νόρις, το «Broken» άνοιξε το παράλληλο τμήμα του 65ου Φεστιβάλ Καννών «Εβδομάδα Κριτικής», παρουσία του πρωταγωνιστή του, Τιμ Ροθ.
Μια από τις ωραιότερες γυναίκες του σινεμά – ποιος διαφωνεί; – ένας από τους πιο ευαίσθητους ευρωπαίους σκηνοθέτες κι ένας ηθοποιός αποκάλυψη: με καλή παρέα, στη συνέντευξη τύπου του «Σκουριά και Κόκαλο».
Δεν απαντά καμμιά από τις απορίες που έχουμε για το τι ακριβώς μπορεί να είναι η νέα ταινία του πιο παράξενου σκηνοθέτη του γαλλικού σινεμά. Εν τούτοις μας κάνει να θέλουμε να δούμε την ταινία ακόμη περισσότερο.
Επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά πως πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους Γάλλους σκηνοθέτες, ο Ζακ Οντιάρ παραδίδει μια ταινία για «ακρωτηριασμένους» ανθρώπους που αναζητούν τα χαμένα τους άκρα, σε μια ταινία που βάζει ήδη από τώρα μια ισχυρή υποψηφιότητα για κάποιο από τα μεγάλα βραβεία του Φεστιβάλ.
Πρώτη μέρα του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών και αποφασίσαμε να σας πάμε βόλτα στην θρυλική Κρουαζέτ, μέσα από τα μάτια μας. Bienvenue à Cannes!
Καλές προθέσεις, επίκαιρο θέμα, πολιτική ματιά. Βλέποντας το «After The Battle», καταλαβαίνεις απόλυτα τους λόγους που βρέθηκε στο διαγωνιστικό των Καννών. Οι καλές προθέσεις όμως, δεν γεννούν πάντα καλό σινεμά.