Buzz

Η Γουινόνα Ράιντερ θέλει οι νεότεροι συνεργάτες της να μοιράζονται την ίδια αγάπη για το σινεμά

στα 10

Η αγαπημένη ηθοποιός ανακάλεσε άσχημα περιστατικά που έχει βιώσει ανά τα χρόνια ως εργαζόμενη στη βιομηχανία του Χόλιγουντ και μοιράστηκε ορισμένες σκέψεις της για τη σχέση της νέας γενιάς με τον κινηματόγραφο.

Η Γουινόνα Ράιντερ θέλει οι νεότεροι συνεργάτες της να μοιράζονται την ίδια αγάπη για το σινεμά

Σε πρόσφατη συνέντευξή -εφ’ όλης της ύλης- για την καριέρα της, η Γουινόνα Ράιντερ αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στη σχέση της με τη νέα γενιά ηθοποιών, καθώς και σε κακοποιητικές συμπεριφορές που έχει δεχτεί στο πέρασμα των χρόνων από ανθρώπους της βιομηχανίας, κατονομάζοντας μάλιστα τον Χάρβεϊ Γουάινστιν.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε, ένιωσε ότι η Miramax, εταιρία που διηύθυνε ο Γουάινστιν μέχρι και το 2005, την έβαλe στη «μαύρη λίστα» στα τέλη της δεκαετίας του 1990 έως τις αρχές του 2000 για διάφορους λόγους. Ενας εξ αυτών ήταν μια συνάντηση με τον Χάρβεϊ Γουάινστιν κατά την οποία τον «εκνεύρισε». «Τη μέρα που είχα συνάντηση μαζί του (με τον Χάρβεϊ Γουάινστιν), πήγα στο γραφείο της Miramax και του έδωσα το χέρι μου για να συστηθώ, εκείνος το έσφιξε και στη συνέχεια καθίσαμε στον καναπέ. Συζητήσαμε και μετά έφυγα», περιέγραψε η Ράιντερ. «Αργότερα με κάλεσε ένας ατζέντης μου και μου είπε Τι στον διάολο έκανες; Εγώ ήμουν πραγματικά απορημένη εκείνη τη στιγμή. Προφανώς, τον προσέβαλα επειδή του έδωσα το χέρι μου;... Μάλλον».

Η Ράιντερ είχε ήδη δουλέψει σε μια ταινία της Miramax εκείνη την εποχή, «Το Σπίτι των Πνευμάτων» του 1993. Ανέφερε πως θυμόταν χαρακτηριστικά τον Γουάινστιν να χτυπάει την πόρτα του τροχόσπιτού της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, με την πρόφαση ότι ήταν αποφασισμένος να την πείσει να πρωταγωνιστήσει σε μια κινηματογραφική μεταφορά του θεατρικού έργου «Little Voice». «Μόλις του είπα πως το είχα δει στο Λονδίνο και ότι η Τζέιν Χόροκς που πρωταγωνιστούσε στην παράσταση θα ήταν εκπληκτική επιλογή για το καστ, εκείνος άρχισε να φέρεται πολύ περίεργα και μετά έφυγε. Δεν με συμπαθούσε», πρόσθεσε η Ράιντερ.

house-of-spiritsΗ Ραίντερ στο «Σπίτι των Πνευμάτων», 1993

Παρ’ όλο που η Ράιντερ δεν βίωσε σεξουαλική κακοποίηση από τον Γουάινστιν, είναι κάτι με το οποίο βρέθηκε αντιμέτωπη στη διάρκεια της καριέρας ως ηθοποιός, αναφέροντας ότι «είχε μερικές δύσκολες εμπειρίες με ανθρώπους που την παρενοχλούσαν απροκάλυπτα». «Πραγματικά καταλαβαίνω τι πέρασαν τα θύματα (του Γουάινστιν και άλλων). Ημουν τυχερή γιατί ήμουν γνωστή, οπότε δεν συνέβαινε ίσως τόσο συχνά όσο αν ήμουν μία ηθοποιός στην αρχή της καριέρας της. Αλλά θυμάμαι αυτό το απαίσιο αίσθημα του να πρέπει να σκέφτεσαι τι θα συμβεί αν πεις κάτι».

Η Ράιντερ δήλωσε επίσης πως μοιράστηκε με στη συμπρωταγωνίστριά της στο «Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης» -και πλέον καλή της φίλη- Τζένα Ορτέγκα, κάποιες από αυτές τις εμπειρίες: «Καθώς τα έλεγα, σκεφτόμουν, Θεέ μου, αυτό είναι πραγματικά τρομακτικό».

ryder-ortegaH Ράιντερ και η Ορτέγκα στην πρεμιέρα του «Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης» στο 81ο Φεστιβάλ της Βενετίας

Στη συνέχεια της συνέντευξης η Ράιντερ αναφέρθηκε στην τεράστια αγάπη της για το σινεμά, εξηγώντας πως «είναι σινεφίλ και θέλει πραγματικά οι νεότεροι συμπρωταγωνιστές της να είναι κι αυτοί». Εξέφρασε μάλιστα την απογοήτευσή της για το γεγονός πως κάποιοι από τους νεαρούς ηθοποιούς με τους οποίους έχει συνεργαστεί τα τελευταία χρόνια δεν ενδιαφέρονται καθόλου να παρακολουθούν ταινίες.

Με αφορμή τη συνεργασία της τόσο με τα παιδιά του «Stranger Things», όσο και με την Τζένα Ορτέγκα στη συνέχεια του «Σκαθαροζούμη», η Ράιντερ δήλωσε πολύ συνειδητοποιημένη ως προς το γεγονός ότι «έχει περάσει από το να είναι το νεότερο άτομο στο σετ στο να είναι πλέον το μεγαλύτερο».

Παρόλο που η ηθοποιός δεν ανέφερε κανέναν από τους νεότερους συμπρωταγωνιστές της ονομαστικά, η πρωταγωνίστρια του «Stranger Things», Μίλι Μπόμπι Μπράουν, έδωσε μια viral συνέντευξη νωρίτερα φέτος στην οποία μίλησε για το ότι δεν βλέπει ταινίες. «Πολλοί μου λένε πρέπει οπωσδήποτε να δεις αυτήν την ταινία, θα σου αλλάξει τη ζωή κι εγώ τους ρωτάω πόση ώρα πρέπει να καθίσω; Γιατί δεν μου αρέσει να παρακολουθώ κάτι για ώρα, ακόμα και τις δικές μου ταινίες», είχε δηλώσει η Μπράουν.

«Δεν θέλω να ακούγομαι τόσο απελπισμένη», πρόσθεσε η Ράιντερ στη δική της συνέντευξη. «Νομίζω ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τα πάντα, και ξέρω ότι ακούγομαι μεγάλη. Απλώς πιστεύω ότι υπάρχει τεράστιος πλούτος: η ιστορία του κινηματογράφου είναι τόσο πλούσια και έχει τόσα πολλά να δώσει. Δεν εννοώ ότι πρέπει να πάμε πίσω, αλλά εύχομαι και ελπίζω ότι η νεότερη γενιά θα το μελετήσει αυτό».

Διαβάστε ακόμα: Βενετία 2024: Το «Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης» είναι μια νοσταλγική βόλτα σε γνώριμα μονοπάτια