 
          
          Ταινίες του Μπέλα Ταρ σε σενάριο του προ ημερών βραβευμένου με Νόμπελ Λογοτεχνίας Λάσλο Κρασναχορκάι θα διανεμηθούν για πρώτη φορά ψηφιακά αποκατεστημένες μέσα στο επόμενο διάστημα.
Τα αποκλειστικά και πλήρη δικαιώματα εκμετάλλευσης των ταινιών των Ταρ και Κρασναχορκάι για τον κινηματογράφο και τα λοιπά μέσα στην Ελλάδα, απέκτησε η Ριβιέρα, υπό τη διεύθυνση της πάντοτε ανήσυχης Πέγγυ Ρίγγκα. H διανομή θα γίνει σε συνεργασία της Carousel Films.
Διαβάστε εδώ: (Δίκαιο) Νόμπελ Λογοτεχνίας στον Λάσλο Κρασναχορκάι
 
 
Κολαστήριο, 1988 | Ενας μοναχικός μεσήλικας άντρας ζει τη ζωή του εγκλωβισμένος στη βιομηχανική βροχερή του επαρχία. Καταδικασμένος να κοιτάει από μακριά - τόσο τα βαγονέτα του γειτονικού ορυχείου που τον απέλυσε, όσο και τη γυναίκα της ζωής του που τον παράτησε και παντρεύτηκε κάποιον άλλον. Σε μία ύστατη προσπάθεια να την ξανακερδίσει, παγιδεύει τον άντρα της σ' ένα παράνομο κόλπο. Δεν υπάρχει όμως διέξοδο από το Κολαστήριο. Ειδικά αν το κουβαλάς μέσα σου. | Σενάριο: Μπέλα Ταρ, Λάσλο Κρασναχορκάι | Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
 
 
Σαταντάγκο, 1994 | Η ιστορία εκτυλίσσεται στη Μεγάλη Πεδιάδα της Ουγγαρίας. Οι ήρωες ζουν σε ένα, από καιρό εγκαταλειμμένο, κολχόζ, που έχει αποκοπεί από την ενεργή αγροτική παραγωγή. Για τους ανθρώπους αυτούς, οι αξίες που προσδιόριζαν την ουσία της ζωής τους έχουν πάψει πια να υπάρχουν. Η αίσθηση της απόγνωσης που εκμηδενίζει τα πάντα απαλύνεται από μία και μοναδική επιθυμία: αυτή της φυγής. Αφήνοντας απ έξω και ξεγελώντας ο ένας τον άλλον, μηχανεύονται διάφορους αξιοθρήνητους τρόπους διαφυγής, καταδικασμένους εκ των προτέρων στην αποτυχία. Ωσπου μια μέρα, καταφθάνει ένας «Μεσσίας», κομπιναδόρος και πρώην καταδότης. Θα διασχίσουν την πεδιάδα ακολουθώντας τον σαν πρόβατα και όντας πεπεισμένοι ότι αυτός είναι ο άνθρωπος που θα τους απαλλάξει από το κακό που κρύβουν μέσα τους και θα τους συγχωρέσει τις παλιές τους αμαρτίες... | Σενάριο: Μπέλα Ταρ, Λάσλο Κρασναχορκάι - βασισμένο στο «Τανγκό του Σατανά», 1985
 
 
Οι Αρμονίες του Βερκμάιστερ, 2000 | O Βάλουσκα, ένας αλαφροΐσκιωτος ταχυδρομικός υπάλληλος σε μια επαρχιακή πόλη, φαίνεται να είναι ο μόνος υπερασπιστής μιας ανθρωπότητας προς εξαφάνιση, καθώς μια σειρά από περίεργες καταστάσεις, όπως η εμφάνιση μιας γιγάντιας φάλαινας σε ένα τσίρκο, οδηγούν τους κατοίκους σε μια καταστροφική εξέγερση. | Σενάριο: Μπέλα Ταρ, Λάσλο Κρασναχορκάι - βασισμένο στη «Η Μελαγχολία της Αντίστασης», 1989
 
 
Ο Ανθρωπος από το Λονδίνο, 2007 | Ο Μαλόιν διάγει μια απλοϊκή ζωή χωρίς καμία προοπτική στην άκρη της απέραντης θάλασσας. Ούτε που διακρίνει τον κόσμο που τον περιτριγυρίζει, έχει ήδη αποδεχτεί την αργή και αναπόφευκτη καταστροφή του περιβάλλοντα κόσμου του και την απόλυτη μοναξιά του. Oταν γίνεται μάρτυρας σε φόνο, η ζωή του ξαφνικά αλλάζει. Eρχεται αντιμέτωπος με θέματα που άπτονται της ηθικής, της αμαρτίας, της τιμωρίας, τη γραμμή μεταξύ της αθωότητας και της συνέργειας σε ένα έγκλημα, και αυτή η κατάσταση της περισυλλογής τον οδηγεί στην οντολογική απορία για την σημασία και την αξία της ύπαρξης. | Σενάριο: Μπέλα Ταρ, Λάσλο Κρασναχορκάι - βασισμένο στον «Ανθρωπο από το Λονδίνο» του Ζορζ Σιμενόν
 
 
Το Αλογο Του Τορίνο, 2011 | Στις 3 Ιανουαρίου του 1889, ο Φρίντριχ Νίτσε βγήκε από το σπίτι του, στο νούμερο 6 της οδού Κάρλο Αλμπερτ. Κάνοντας μερικά βήματα, συνάντησε τον οδηγό μίας άμαξας, που προσπαθώντας μάταια να μετακινήσει το πεισμωμένα ακίνητο άλογό του, άρχισε να το μαστιγώνει. Τότε ο Νίτσε επενέβη αγκαλιάζοντας το ζώο και ξεσπώντας σε λυγμούς. Επιστρέφοντας στο σπίτι του έμεινε ακίνητος για δύο μέρες, μέχρι που ψέλλισε τις τελευταίες του λέξεις και πέρασε τα υπόλοιπα δέκα χρόνια της ζωής του στην σιωπή και στην παράνοιά του. Δεν ξέρουμε τι συνέβη στο Αλογο του Τορίνο... | Σενάριο: Μπέλα Ταρ, Λάσλο Κρασναχορκάι | Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η πλήρης ψηφιακή αποκατάσταση των ταινιών του Μπέλα Ταρ σε DCP 4K ολοκληρώθηκε πρόσφατα, ήταν μια τριετής απαιτητική και δαπανηρή συνεργασία μεταξύ του Μπέλα Ταρ (o oποίος επιμελήθηκε το color correction των ταινιών), της Ουγγρικής Ταινιοθήκης, της Γαλλικής εταιρείας LUXBOX και, ειδικά για το «Σαταντάνγκο», της εξειδικευμένης Αμερικανικής εταιρείας Arbelos. Για τις αποκαταστάσεις χρησιμοποιήθηκαν τα αυθεντικά αρνητικά των ταινιών και έγινε νέα ηχητική επεξεργασία.
Αναμένουμε...
Διαβάστε ακόμα: Μπέλα Ταρ: «Ο επαγγελματίας σκηνοθέτης είναι μικροαστικό επάγγελμα!»
