Με την προεκλογική επικαιρότητα ν' απασχολεί το ενδιαφέρον, με το Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου ως καλλιτεχνική επιλογή, η διανομή επιλέγει... συλλογικά να βγάλει στις αίθουσες έντεκα ταινίες. Καλά θα πάει αυτό.
John Wick Κεφάλαιο 4 (John Wick: Chapter 4) του Τσαντ Σταχέλσκι
Ο Τζον Γουικ βρίσκει τον τρόπο να νικήσει την Υψηλή Τράπεζα. Πριν όμως κερδίσει την ελευθερία του, ο Γουικ πρέπει να αντιμετωπίσει έναν εχθρό με πανίσχυρες συμμαχίες σε όλη την υφήλιο και δυνάμεις που θα μετατρέψουν παλιούς φίλους σε εχθρούς.
Ο κόσμος αλλάζει αλλά κάποια πράγματα μένουν σταθερά. Κι αυτή την άνοιξη, ο Τζον Γουικ μάχεται για το καλό, με το υπέρκομψο κι ευέλικτο στιλ του Κιάνου Ριβς.
Ο Αντρας των Ονείρων μου (Ich bin dein Mensch) της Μαρία Σράντερ
Με σκοπό να χρηματοδοτήσει τις έρευνές της, μια επιστήμονας δέχεται την πρόταση να πάρει μέρος σε ένα απίστευτο πείραμα. Για τρεις εβδομάδες θα πρέπει να συγκατοικήσει μ' ένα ανθρωποειδές ρομπότ, τον Τομ, ο οποίος είναι σχεδιασμένος για να ικανοποιεί κάθε της ανάγκη! Βασισμένο σ' ένα διήγημα τής Εμα Μπρασλάβσκι, βραβευμένο με Αργυρή Αρκτο Ερμηνείας στην Berlinale και τέσσερα βραβεία τής Γερμανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Χρειάζεσαι ένα ρομπότ για την ιδανική σχέση; Η Μαρία Σράντερ του «Κάποια Μίλησε» (και κάποιων επεισοδίων του «Unorthodox»), ανατέμνει το σύγχρονο έρωτα.
Η Λέιλα και τα Αδέρφια της (Baradaran-e Leila) του Σαΐντ Ρουστάγι
Στα 40 της, η Λέιλα έχει περάσει όλη της τη ζωή φροντίζοντας τους γονείς και τα τέσσερα αδέλφια της. Ενώ έχουν απεγνωσμένη ανάγκη από οικονομική υποστήριξη, η Λέιλα καταστρώνει ένα σχέδιο για να σώσει την οικογένεια από τη φτώχεια, για ν' ανακαλύψει όμως ότι ο πατέρας τους κρύβει έναν οικογενειακό θησαυρό. Αυτή η αποκάλυψη θα φέρει χάος στην ήδη εύθραυστη δυναμική της οικογένειας και οι πράξεις κάθε μέλους θα τους οδηγήσουν σταδιακά ένα βήμα πιο κοντά στην καταστροφή.
Μια οικογένεια αποδομείται στο σύγχρονο Ιράν. Βραβείο FIPRESCI στο Φεστιβάλ Καννών για την ταινία του Ιρανού Σαΐντ Ρουστάγι («6.5 Εκτός Ελέγχου»), με πρωταγωνίστρια την Ταρανέ Αλιντουστί («Ο Εμποράκος», «Τι Απέγινε η Ελι»).
Φαντάσματα της Επανάστασης του Θάνου Αναστόπουλου
Ενας Ελληνας σκηνοθέτης βρίσκεται στην Τεργέστη, με σκοπό να κινηματογραφήσει ένα ντοκιμαντέρ για το ταξίδι του Ρήγα Φεραίου στην Ευρώπη του Διαφωτισμού. Οταν επισκέπτεται το Ελληνορθόδοξο Νεκροταφείο με το συνεργείο του, μια ομάδα φαντασμάτων από χαρακτήρες του 18ου αιώνα ξυπνά από τον θόρυβο και παίρνει το λεωφορείο για να βγει βόλτα στην πόλη. Είναι αυτά τα φαντάσματα αποκυήµατα της φαντασίας του ή είναι «αληθινά» φαντάσματα που διασταυρώνονται στο μονοπάτι της έρευνάς του;
Μια σύγχρονη κωμωδία βασισμένη σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα. Ενας ανατρεπτικός διάλογος με ήρωες και αντιήρωες του 18ου αιώνα. Μια ταινία για το σήμερα και την ανάγκη ν’ αφουγκραστούμε την Ιστορία και όσα μεγάλα και σοβαρά ή μικρά και ευτράπελα έχει να μας αφηγηθεί. Από τον σκηνοθέτη τής «Διόρθωσης», της «Κόρης», της «Τελευταίας Παραλίας».
Utama, Το Σπίτι μας (Utama) του Αλεχάντρο Λοάιζα Γκρίσι
Στα ορεινά της Βολιβίας, ένα ηλικιωμένο ζευγάρι Κέτσουα έχει για χρόνια την ίδια καθημερινή ρουτίνα. Οταν μια ασυνήθιστα μακρά ξηρασία απειλεί συνολικά τον τρόπο ζωής τους, ο Βιργίνιο και η Σίσα αντιμετωπίζουν το δίλημμα να αντισταθούν ή να ηττηθούν από το πέρασμα του χρόνου. Με την άφιξη του εγγονού τους, Κλέβερ, οι τρεις τους θα αντιμετωπίσουν – ο καθένας με το δικό του τρόπο – το περιβάλλον, την αναγκαιότητα για αλλαγή και το ίδιο το νόημα της ζωής.
Βραβείο στο Σάντανς, επίσημη πρόταση της Βολιβίας για το Διεθνές Οσκαρ, μια ταινία για τη ζωή εκεί όπου ο χρόνος κουράστηκε.
Μια Απροσδόκητη Σχέση (A Good Person) του Ζακ Μπραφ
Ο πόνος της απώλειας φέρνει κοντά τον Ντάνιελ και τη νεαρή Αλισον, επιζήσασα μιας ασύλληπτης τραγωδίας που στέρησε τη ζωή της κόρης του Ντάνιελ. Οσο ο Ντάνιελ μεγαλώνει την έφηβη εγγονή του και η Αλισον αναζητά την εξιλέωση, ανακαλύπτουν πως η φιλία, η συγχώρεση και η ελπίδα μπορούν να βρεθούν στα πιο αναπάντεχα μέρη.
Κοινωνικό δράμα για την απώλεια, την ελπίδα και τη φιλία, με γοητευτικούς πρωταγωνιστές, από τον ηθοποιό Ζακ Μπραφ, σκηνοθέτη αξιαγάπητων ταινιών σαν τα «Garden State» και «Εκδίκηση με Στιλ».
Στο Τέλος Ξυρίζουν τον Γαμπρό του Στράτου Μαρκίδη
Η απόφαση της Πόπης να παντρευτεί έναν νεότερο άντρα Γεωργιανής καταγωγής αναστατώνει την μικρή κοινωνία ενός χωριού στην Κω. Τα παιδιά της, η αδερφή της και οι εκκεντρικοί συγχωριανοί δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια, βάζοντας σκοπό να αποτρέψουν τον γάμο, ακόμα κι αν χρειαστεί να φτάσουν στα άκρα.
Ο Στράτος Μαρκίδης επιμένει στη φτηνή κωμωδία που μοιάζει κάτι χειρότερο από ξεπερασμένη.
Τα Αβγά και τα Πασχάλια (Die Häschenschule - Der große Eierklau) της Ούτε φον Μούνχαου - Πολ
Η Σχολή των Κουνελιών ετοιμάζεται να σημάνει συναγερμό: Ο Λίο, το πονηρό κουνέλι της πόλης, θέλει να εξαλείψει το Πάσχα δια παντός. Συνωμοτεί με τις ύπουλες αλεπούδες και σχεδιάζει να καταστρέψει όλα τα πασχαλινά αβγά. Θα καταφέρουν τα κουνέλια του Πάσχα, Μαξ και Εμι, μαζί με τους φίλους τους, να τον εμποδίσουν; Με τη βοήθεια της σοφής δασκάλας τους, της κυρίας Ερμιόνης, οι ήρωές μας πρέπει να κατακτήσουν μια μυστηριώδη τεχνική μάχης και να μάθουν τι σημαίνει να εμπιστεύεσαι κάποιον – ακόμα και μια αλεπού.
Κουνελοπεριπέτειες για να μπαίνει το παιδικό κοινό σε πασχαλινή διάθεση. Η ταινία θα προβληθεί μόνο μεταγλωττισμένη στα ελληνικά.
Broken Circle του Δημητρίου Κατή
Στην Αρχαία Ελλάδα, την εποχή του Αγαμέμνονα, Οδυσσέα και Αχιλλέα, λίγο πριν τον Τρωικό πόλεμο, τα γεγονότα ανατρέποντα και δύο νέοι σε ένα ερωτικό παιχνίδι αγάπης παγιδεύονται στη ρωγμή του χρόνου.
Χιλιάδες χρόνια πριν σε τούτον τον κόσμο σε αυτήν την αρχέγονη Γαία, η χαρά ξελογιάστηκε από τον απατηλό χρόνο που της έστησε μία αδυσώπητη παγίδα. Ηταν όμως ξέγνοιαστα χρόνια, με κυρίαρχο παίχτη το άγνωστο. Η φύση εναρμονισμένη με τον άνθρωπο, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε εκείνος. Η νεαρή κόρη με άδολη αγάπη για τη ζωή και με πολλά ερωτήματα για τα μυστήρια που την περιβάλλουν, ξεχύθηκε σε μία νοητικά ερωτική αναζήτηση της αλήθειας, με γνώμονα την αμφισβήτηση των εννοιών του κατεστημένου της εποχής. Την παράδοξη αυτή εκδοχή της πορείας της θα περιγράψουμε σε αυτήν εδώ την ιστορία... Ηταν η εποχή όταν τα βασίλεια εναλλάσσονταν από φιλόδοξους ευγενείς και στυγνούς βασιλείς και δυνάστες, αλλά και σοφούς, ήρωες, ημίθεους, δίκαιους και αμερόληπτους και τα σύνορα ήταν ρευστά. Μία ιστορία που κανείς δεν γνωρίζει εάν πράγματι ήταν αληθινή ή ήταν ένα όνειρo μέσα σε ένα άλλο είναι η αναβαθμισμένη εκδοχή της πραγματικότητας αυτού εδώ του σύμπαντος ή ενός άλλου.
Μια «αρχαία τραγωδία επιστημονικής φαντασίας» με δημιουργό και άνθρωπο-ορχήστρα τον Δημήτριο Κατή στο μεγάλου μήκους ντεμπούτο του.
Salò, 120 Μέρες στα Σόδομα (Salò o le 120 giornate di Sodoma) του Πιερ Πάολο Παζολίνι
H ιστορία του έργου διαδραματίζεται στη Δημοκρατία του Σαλό, ένα εικονικό κρατίδιο που είχαν ιδρύσει οι φασίστες του Μουσολίνι κατά τη διάρκεια του Β’Παγκοσμίου Πολέμου. Οι φασίστεςανακοινώνουν ότι θα αναλάβουν την διαπαιδαγώγηση 9 κοριτσιών και 9 αγοριών και αφού τους παραλαμβάνουν με την συγκατάθεση των οικογενειών τους, τους μεταμορφώνουν σε δούλους,αναγκάζοντάς τους να κάνουν πράγματα που δε θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν.
Το αιρετικό το '70, κλασικό σήμερα, αντιφασιστικό, σκατολογικό, πολυπρισματικό αριστούργημα τού Πιερ Πάολο Παζολίνι που πρέπει να δεις τουλάχιστον μια φορά στη ζωή σου (και δύσκολα περισσότερες), σε επανέκδοση.
Οι Ξεχασμένοι (Los Olvidados) των Λουτσιάνο Ονέτι, Νικολάς Ονέτι
Το Επεκουέν ήταν ένα από τα πλέον τουριστικά χωριά της Αργεντινής, με εκατοντάδες επισκέπτες να συρρέουν για τις θερμές πηγές του. Μέχρι που στις 10 Νοεμβρίου 1985, η τεράστια ποσότητα του νερού έσπασε το φράγμα, κατέκλυσε το χωριό και το βύθισε ολοκληρωτικά. Τριάντα χρόνια αργότερα, τα νερά υποχωρούν, με τους κατοίκους όμως να μην επιστρέφουν. Μια παρέα νεαρών, παρά τις προειδοποιήσεις, ταξιδεύει στα αποκαλυφθέντα ερείπια για να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία του Επεκουέν, όμως αντίθετα με ό,τι νόμιζαν, δεν είναι μόνοι τους...
B-movie τρόμου από το 2017, που κέρδισε το Βραβείο Ειδικών Εφέ στο Horrorant Film Festival.