Τα Labubu ήρθαν και -για κάποιον ανεξήγητο λόγο- εισχώρησαν σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Οπου και να πέσει το βλέμμα μας τους τελευταίους μήνες αντικρίζουμε τα λούτρινα που έγιναν τρεντ σε κάθε πιθανή τους μορφή, μπρελόκ, διακοσμητικά, τα πάντα. Τώρα ετοιμάζονται να κάνουν έφοδο και στη μεγάλη οθόνη με σύμμαχο τους τη Sony Pictures, η οποία ανέθεσε στον Πολ Κινγκ, τον σκηνοθέτη του «Γουόνκα» και των ταινιών «Πάντινγκτον», να δημιουργήσει μια ταινία live-action με πρωταγωνιστές τα συλλεκτικά αυτά παιχνίδια.
Η πιο πρόσφατη ταινία του Κινγκ, το «Γουόνκα», με πρωταγωνιστή τον Τιμοτέ Σαλαμέ, σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία, συγκεντρώνοντας 635 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Οι ταινίες «Πάντινγκτον» υπήρξαν επίσης εμπορικές επιτυχίες και αγαπήθηκαν από τους κριτικούς, αποφέροντας σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια διεθνώς.
Τα Labubu δεν «γεννήθηκαν» τώρα, απλά τώρα έγιναν τρεντ με τις τιμές τους να εκτοξεύονται στα ύψη και τη ζήτηση τους να αυξάνεται όλο και περισσότερο. Η αφετηρία τους χρονολογείται 10 χρόνια πίσω, όπου ξεκίνησαν ως σειρά εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων. Δημιουργός των παιχνιδιών, τα οποία πωλούνται σε blind box συσκευασία (όπου ο αγοραστής δεν γνωρίζει ποια φιγούρα θα του τύχει), είναι ο Κέισινγκ Λουνγκ. Ο καλλιτέχνης γεννήθηκε στο Χονγκ Κονγκ αλλά μετακόμισε στην Ολλανδία ως παιδί. Εκεί, το ενδιαφέρον του ως προς την επιστήμη της λαογραφίας εντάθηκε και ενέπνευσε τη σειρά «The Monsters», η οποία μετέπειτα οδήγησε στη δημιουργία του Labubu.
Καθώς το Χόλιγουντ αναζητά νέες πηγές πνευματικής ιδιοκτησίας προς εκμετάλλευση, στρέφεται ολοένα και περισσότερο σε παιχνίδια και συλλεκτικές φιγούρες. Η Warner Bros. και η Mattel σημείωσαν επιτυχία με τη «Barbie», ενώ στη συνέχεια η Warner μετέτρεψε το «A Minecraft Movie» σε μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του 2025. Επιτυχημένες ταινίες έχουν προκύψει επίσης από τα «Super Mario Bros.» και «Sonic the Hedgehog».

Διαβάστε ακόμη: «Legend of Zelda»: Μια πρώτη ματιά στον Link και τη Zelda σε live action
