Buzz

Quel plaisir! Η Ιζαμπέλ Ιπέρ επισκέπεται (ξανά) την «ντουλάπα» της Criterion

στα 10

8 χρόνια μετά την πρώτη της επίσκεψη, η ιέρεια του ευρωπαϊκού σινεμά επέστρεψε στη διασημότερη κινηματογραφική «ντουλάπα» για δεύτερη φορά.

Quel plaisir! Η Ιζαμπέλ Ιπέρ επισκέπεται (ξανά) την «ντουλάπα» της Criterion

Το ότι η Ιζαμπέλ Ιπέρ διανύει μία γεμάτη χρονιά είναι κάτι παραπάνω από εμφανές. Διατέλεσε πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του φετινού, 81ου Φεστιβάλ της Βενετίας, πρωταγωνίστησε στο «Traveler’s Needs» του Χονγκ Σανγκ-σου, εμφανίστηκε στο Met Gala και έδωσε το παρόν σε πλήθος φεστιβάλ και εκδηλώσεων ανά τον κόσμο, στηρίζοντας σταθερά την καλλιτεχνική πρωτοπορία.

Διαβάστε ακόμα: Η Ιζαμπέλ Ιπέρ πιστεύει πως τα φεστιβάλ θα σώσουν το σινεμά

Η στάση της στην περίφημη «ντουλάπα» της Criterion, πριν από δύο μέρες, αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στα όσα έκανε φέτος. Για δεύτερη φορά στην καριέρα της, η Ιπέρ επισκέφτηκε το Criterion Closet, όπου μοιράστηκε την αγάπη της για τις ανεξάρτητες αμερικανικές δημιουργίες, όπως το «Wanda» της Μπάρμπαρα Λόντεν και το «Nothing But A Man» του Μίχαελ Ρόμερ, μίλησε αναλυτικά για τον Ρομπέρτο Ροσελίνι και την Ινγκριντ Μπέργκμαν και τέλος, επέλεξε κλασικές ιταλικές ταινίες, όπως το «Γνώρισα τη Θέρμη του Κορμιού της» του Αντόνιο Πιετραντζέλι και το «Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων» του Φεντερίκο Φελίνι.

huppert-criterion-2016 Στιγμιότυπο από την πρώτη επίσκεψη της Ιπέρ στο Criterion Closet το 2016

«Εχω ξανάρθει εδώ, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενη που επέστρεψα», δήλωσε η Γαλλίδα ηθοποιός, περιπλανώμενη ανάμεσα στις τακτοποιημένες στοίβες ταινιών γύρω της. Με αφορμή την αναφορά της στο δημιουργικό δίδυμο Ροσελίνι-Μπέργκμαν δε, αφηγήθηκε συνοπτικά μία αγαπημένη της ιστορία:

«Θυμάμαι αυτή τη φράση του Ροσελίνι προς την Ινγκριντ [...] Οταν εκείνη ήρθε στην Ιταλία από το Χόλιγουντ, περίμενε σκηνοθετικές οδηγίες. “Τι να κάνω;”, τον ρωτούσε διαρκώς. Εκείνος κάποια στιγμή την κοίταξε και της είπε, “Κουνήσου, ώστε να μπορέσω να τραβήξω όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω σου”, το οποίο για μένα είναι ο τέλειος ορισμός της κινηματογράφησης».

Δείτε παρακάτω ολόκληρη την επίσκεψή της στην «ντουλάπα» της Criterion.