Από το box office του κινηματογραφικού τετραήμερου που μας πέρασε, το «Ρόμα» του Αλφόνσο Κουαρόν... έλαμψε δια της απουσίας του. Το Netflix, ως (και κινηματογραφικός, εκτός από διαδικτυακός) διανομέας της ταινίας, επιλέγει να μην δίνει τα στοιχεία των επιδόσεων της κινηματογραφικής πορείας του φιλμ. Ωστόσο, εμπειρικά και μόνο, απ' όσα... κουβεντιάζει η αγορά, αλλά και μόνο από τον κόσμο που μόνοι μας είδαμε να συρρέει στις αίθουσες, η ταινία συμπεραίνουμε ότι κινήθηκε συναρπαστικά καλά. Κι είναι και γι' αυτό κρίμα που δεν δημοσιοποιούνται τα εισιτήριά της, γιατί θα ήταν μια δυνατή απόδειξη ότι στη μάχη μικρής και μεγάλης οθόνης, όταν η ταινία είναι καλή, νικητές είναι και οι δύο.
Παράλληλα με το «Ρόμα», η... άλλη δυνατή καλλιτεχνική επιλογή των ημερών κι επίσης μια από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς, το «Κλέφτες Καταστημάτων», βλέπουμε ότι οδεύει προς τις 20.000, επιβεβαιώνοντας έναν ακόμα κανόνα, που λέει πως όταν δυο ελκυστικές ταινίες προβάλλονται ταυτόχρονα, η μία σπρώχνει την άλλη.
Πέρα από κανόνες και παραβολές, ο «Aquaman» ήταν, τυπικά, ο βασιλιάς όχι μόνο της Ατλαντίδας, αλλά και του box-office, με αξιοπρεπή εισιτήρια, αν και όχι ανάλογα με... το μέγεθος του πρωταγωνιστή της ταινίας. Αντίστροφα, ο αλλιώτικος Spider-Man μοιάζει να μπέρδεψε το κοινό, που καλά θα κάνει να ξεμπερδευτεί και να δοκιμάσει τη μοναδική αυτή εικαστική εμπειρία, που ταυτόχρονα είναι κι εξαιρετικά fun και τρυφερή.
Από τις υπόλοιπες νέες ταινίες της εβδομάδας, το οσκαρικό (ενδεχομένως) «Ο Δικός της Πόλεμος», σε 20 αίθουσες πανελλαδικά, έχασε τη μάχη με 2.087 εισιτήρια, ενώ το «Γυναίκες που Περάσατε Από Δω» του Σταύρου Τσιώλη, σε μόλις 8 αίθουσες πανελλαδικά (οι 4 στην Αθήνα), έκανε 1.770 εισιτήρια, μια και το κοινό του σκηνοθέτη, αντί να περιορίζεται με τα χρόνια, διευρύνεται ηλικιακά.
Κατά τα άλλα, ο «Γκριντς» σχεδόν δεν γνωρίζει πτώση, μέσα στο κλίμα της εποχής και περιμένοντας κι άλλες ταινίες για το νεαρό κοινό που έρχονται προσεχώς, ενώ το «Αιγαίο SOS» πέρασε ήδη τις 200.000 εισιτήρια.
Αναλυτικά το top ten των εισιτηρίων του τετραημέρου, από τις 13 μέχρι και τις 16 Δεκεμβρίου 2018
«Aquaman», 67 αίθουσες στην Αθήνα, 186 πανελλαδικά, 53.858 εισιτήρια (1η εβδομάδα)
«Ο Γκριντς», 60 αίθουσες στην Αθήνα, 146 πανελλαδικά, 28.720 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 67.800
«Spider-Man: Μέσα στο Αραχνο-Σύμπαν», 39 αίθουσες στην Αθήνα, 94 πανελλαδικά, 8.552 εισιτήρια (1η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα (μαζί με τα previews του περασμένου Σαββατοκύριακου): 10.555
«Κριντ ΙΙ», 17 αίθουσες στην Αθήνα, 37 πανελλαδικά, 7.199 εισιτήρια (3η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 87.935
Ο Ασπροδόντης, 27 αίθουσες στην Αθήνα, 56 πανελλαδικά, 5.274 εισιτήρια (1η εβδομάδα)
«Κλέφτες Καταστημάτων», 9 αίθουσες στην Αθήνα, 12 πανελλαδικά, 5.260 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 16.659
«Αιγαίο SOS»**, 8 αίθουσες στην Αθήνα, 23 πανελλαδικά, 4.539 εισιτήρια (5η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 201.079
«Ραλφ εναντίον Ιντερνετ», 28 αίθουσες στην Αθήνα, 62 πανελλαδικά, 4.477 εισιτήρια (4η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 73.850
«Mortal Engines», 14 αίθουσες στην Αθήνα, 40 πανελλαδικά, 3.220 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 20.646
«Kursk», 13 αίθουσες στην Αθήνα, 31 πανελλαδικά, 3.177 εισιτήρια (2η εβδομάδα) | Σύνολο εισιτηρίων μέχρι σήμερα: 16.114
Διαβάστε εδώ αναλυτικά το box-office του προηγούμενου τετραημέρου, από 6 ως 9 Δεκεμβρίου 2018
Tags: box office