Industry

Κρίση στο MCU. Πόσο μεγάλο πρόβλήμα έχει πλέον το στούντιο της Marvel;

of 10

Με ένα αρκετά εκτεταμένο άρθρο του το Variety μιλά για τα προβλήματα του στούντιο που μεσουρανούσε στο είδος των υπερηρωικών ταινιών και πόσο, μάλλον, θα είναι δύσκολο να τα ξεπεράσει.

Κρίση στο MCU. Πόσο μεγάλο πρόβλήμα έχει πλέον το στούντιο της Marvel;

Είναι φανερό πλέον σε όλους, φανς και μη, πως η Marvel έχει χάσει το δρόμο της. Μετά το «Endgame» και μέσα από τις αμέτρητες και τις, περισσότερες φορές, αδιάφορες ταινίες και σειρές της, το στούντιο που κάποτε μεσουρανούσε στο είδος των υπερηρωικών ταινιών, δεν καταφέρνει να προσελκύσει στις αίθουσες το κοινό που κάποτε έτρεχε, σχεδόν στα τυφλά, για να δει κάποια ταινία της. Στοιχεία πως που αποδεικνύουν πως ο κόσμος έχει πλέον κουραστεί από όλες αυτές του είδους τις ταινίες που κατακλύζουν κάθε χρόνο τις αίθουσες, με τη Marvel να έχει συμβάλει αρκετά σε όλο αυτό.

Και, σύμφωνα με ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ του Variety (το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ), φαίνεται πως τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά για το στούντιο. Με τίτλο «Is Marvel In Trouble?» το άρθρο αναφέρει πως τα γεγονότα με τον Τζόναθαν Μέιτζορς ανάγκασαν τον στούντιο να αντικαταστήσει τον χαρακτήρα του Κανγκ με έναν νέο κακό, και πιο συγκεκριμένα τον Dr. Doom. Επίσης στο άρθρο αναφέρεται πως το στούντιο σκέφτονταν επίσης να αντικαταστήσει τον Μέιτζορς με κάποιον άλλον ηθοποιό όταν απορρίφθηκε η απόφαση να διαγραφούν οι κατηγορίες εναντίον και ορίστηκε δικάσιμος τον Νοέμβριο.

Αυτό που περιπλέκει περισσότερο το ζήτημα με τον Κανγκ είναι και το φινάλε της δεύτερης σεζόν του «Loki» το οποίο αναμένεται να προβληθεί στο Disney+ στις 9 Νοεμβρίου, με κάποιους μέσα από το στούντιο να αναφέρουν στο Variety πως η Marvel έχει «πραγματικά γαμηθεί με την ιστορία του Κανγκ» με βάση το πώς ολοκληρώνεται η σειρά και ότι η απεργία των σεναριογράφων εμπόδισε το στούντιο να ξαναγράψει το σενάριο μέχρι πρόσφατα.

Διαβάστε ακόμα: Η Marvel αποφασίζει πως ήρθε η ώρα για αλλαγές κι αυτές αρχίζουν με το «Daredevil: Born Again»

marvel variety Το εξώφυλλο του Variety για τη Marvel

Αλλά ο Κανγκ και ο Μέιτζορς δεν είναι τα μόνα προβλήματα του στούντιο. Το άρθρο συνεχίζει λέγοντας πως ένα επεισόδιο του «She-Hulk: Attorney at Law» κόστισε έως και 25 εκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή, το οποίο ανταγωνίζεται άλλες σειρές όπως το «Game of Thrones», και ότι μετά από αυτό στο κόστος της σειράς προστέθηκαν βελτιώσεις και στα οπτικά εφέ, μαζί και σε άλλες σειρές του MCU που είχαν ήδη ξεκινήσεις να προβάλλονται στο Disney+.

Σε αυτό προσθέστε και το δράμα που εξελίχθηκε με την αποχώρηση της παραγωγού Βικτώρια Αλόνσο, η οποία απολύθηκε από τη Marvel όταν παραβίασε την πολιτική της εταιρείας για την προώθηση ενός αγαπημένου έργου για εκείνη από άλλο στούντιο που ήταν υποψήφιο για Οσκαρ, το «Argentina, 1985». Το άρθρο ισχυρίζεται επίσης ότι το «She-Hulk» είχε άλλες προκλήσεις σεναρίου που έπρεπε να διορθωθούν στο μοντάζ, με αποτέλεσμα την πρόσθετη πίεση στην ομάδα των οπτικών εφέ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλούς καλλιτέχνες στον τομέα των εφέ που δούλευαν για τη Marvel να αποχωρήσουν μιλώντας για απαράδεκτο περιβάλλον εργασίας, κάτι που οδήγησε στη δημιουργία ενός άνευ προηγουμένου εργατικού σωματείου για τους εργαζόμενους στα οπτικά εφέ.

Από την άλλη η Marvel είχε αποφασίσει να κάνει πολύ σπάνιο να διοργανώσει μια δοκιμαστική προβολή της επερχόμενης ταινίας της «The Marvels» με καθόλου θετικά σχόλια από τους φανς που την είδαν και ότι η ταινία υποβλήθηκε επίσης σε δαπανηρά επαναληπτικά γυρίσματα. Ομως η σκηνοθέτις της ταινίας Νία ΝταΚόστα είχε ήδη ξεκινήσει τις προετοιμασίες για την επόμενη ταινία της, το «Hedda» με πρωταγωνίστρια την Τέσα Τόμσον, ενώ το «The Marvels» ήταν ακόμα στο στάδιο post-production. Η ταινία κόστισε 250 εκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή του και αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως θα έχει ένα άνοιγμα στην Αμερική μεταξύ 75-80 εκατομμύριων δολαρίων.

Διαβάστε ακόμα: Η Νία ΝταΚόστα έχει προετοιμαστεί για τις τοξικές αντιδράσεις των φανς στο «The Marvels»

marvel variety

Επίσης το άρθρο αναφέρεται και στην τύχη του «Blade» με πρωταγωνιστή τον Μαχερσάλα Αλι, το οποίο έχει περάσει από διάφορους σεναριογράφους και σταμάτησε την παραγωγή λόγω της απεργίας των σεναριογράφων εβδομάδες πριν από την προγραμματισμένη έναρξη των γυρισμάτων. Μάλιστα μια εκδοχή του σεναρίου φέρεται να είδε τον χαρακτήρα του Αλι να υποβιβάζεται στην τέταρτη θέση πίσω από αρκετούς γυναικείους χαρακτήρες, με την ιστορία να είναι βαριά σε μαθήματα ζωής. Η ταινία προγραμματίζεται τώρα να κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2025 και το άρθρο πως θα μπορούσε τώρα ξοδευτούν μόλις 100 εκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή της, κάτι που θα ήταν μια δραματική αλλαγή ρυθμού για τη Marvel όσον αφορά τον προϋπολογισμό των ταινιών της.

Τέλος το άρθρο αναφέρει ότι το στούντιο, σε μια ίσως κίνηση απελπισίας, έχει σκεφτεί να αναβιώσει τους αρχικούς χαρακτήρες των «Avengers», συμπεριλαμβανομένων του Iron Man του Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ και της Black Widow της Σκάρλετ Τζοχάνσον, χαρακτήρες που έχουν πεθάνει στο «Endgame», αλλά ότι δεν έχει δεσμευτεί σε ένα τέτοιο σχέδιο. Αντίθετα, με την ολοκλήρωση της απεργίας των συγγραφέων, το στούντιο έχει αρχίσει να συζητά με σεναριογράφους για το πώς θα φέρει τους X-Men στο MCU, χαρακτήρες που απέκτησαν η Marvel και η Disney από την Fox το 2017.