Είναι σίγουρο, ότι ο Μ. Νάιτ Σιάμαλαν δεν είναι πια αυτό που κάποτε ήταν. Μετά την ανέλπιστη επιτυχία της πρώτης ταινίας του «Η Εκτη Αίσθηση» το 1999, το όνομα του έγινε συνώνυμο των απρόβλεπτων εκπλήξεων, των σεναριακών ανατροπών, του απότομου τραβήγματος του χαλιού κάτω από τα πόδια σου.
Μόνο που στην πορεία, ήταν τα δικά του πόδια που βρέθηκαν στον αέρα, αφού ταινία με την ταινία, το άστρο του έδειχνε να χάνει κάτι από την λάμψη του. Η επιτυχία της «Εκτης Αίσθησης» εν τούτοις τον κρατούσε ανάμεσα στους σκηνοθέτες των οποίων το όνομα αποτελούσε εργαλείο προώθησης μιας ταινίας.
Unbreakable
Signs
Ακόμη και μετά την κάτι παραπάνω από παταγώδη αποτυχία του «Lady in the Water» που δεν κατόρθωσε να φέρει πίσω όχι απλά τα χρήματα που κόστισε η διαφημιστική του καμπάνια, αλλά ούτε αυτά του μπάτζετ του, αφού συγκέντρωσε μόλις 73 εκατομμύρια δολάρια στα ταμεία ολόκληρου του κόσμου.
Το όνομά του Σιάμαλαν όμως υπήρχε στα πόστερ των ταινιών του, στην αφήγηση των τρέιλερ τόσο στο «Happening» του 2008 όσο και σε αυτό του «Last Airbender» το 2010. Αλλά απουσιάζει ολοκληρωτικά από το «After Earth».
The Village
Lady in the water
Ο Τζεφ Μπλέικ υπεύθυνος του marketing της Sony παγκοσμίως δηλώνει στο Variety πως «το να επικεντρώσουμε την προώθηση της ταινίας στον Γουίλ Σμίθ και τον γιο του Τζέιντεν, ήταν μια απόφαση που πήραμε μαζί με τον Νάιτ. Εξακολουθεί να είναι ένας από τους κορυφαίους σκηνοθέτες των ημερών μας και είμαστε ενθουσιασμένοι που δουλεύουμε μαζί του».
Στην πραγματικότητα όμως, ο Σιάμαλαν είναι αυτή τη φορά κάτι σαν gun for hire, αφού αυτή είναι η πρώτη ταινία που δεν ξεκινά από μια δική του ιδέα, όπως οι προηγούμενες -ήταν ο Γουίλ Σμίθ που είχε την αρχική ιδέα για το φιλμ.
The Happening
The Last Airbender
Και ίσως να πρόκειται απλά για σύμπτωση, αλλά οι πρώτες ενδείξεις για την καριέρα του «After Earth» στο box office είναι οι πιο ενθαρρυντικές εδώ και χρόνια, με τις προσδοκίες να μιλούν για ένα ελπιδοφόρο άνοιγμα μεγέθους των 40 με 50 εκατομμυρίων στα αμερικάνικα ταμεία.
After Earth