Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.


Darkest Hour 607

Η Πιο Σκοτεινή Ωρα (Darkest Hour) του Τζο Ράιτ

Η ταινία αφηγείται τις πρώτες εβδομάδες της πρωθυπουργίας του Τσόρτσιλ, όταν οι Ναζί είχαν αρχίσει να καταλαμβάνουν την Ευρώπη και ο ίδιος έπρεπε, έχοντας όχι μόνο την απειλή της εισβολής των δυνάμεων του Χίτλερ στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και 300.000 στρατιώτες εγκλωβισμένους στη Δουνκέρκη, να αποφασίσει αν θα συνθηκολογήσει μαζί τους, στην πιο σκοτεινή στιγμή της δικής του αλλά και της ιστορίας της χώρας του ή αν θα τους αντιμετωπίσει στο πεδίο της μάχης. Παρά τον εσωτερικό πόλεμο που δέχεται από το κόμμα του και τον σκεπτικισμό του Βασιλιά, ο Τσόρτσιλ, με την αρωγή της επί 31 χρόνια συζύγου του, αποφασίζει να πολεμήσει για τα ιδανικά, την ελευθερία και την ανεξαρτησία της πατρίδας του και οι λόγοι που συνέταξε με σκοπό να ανυψώσει το ηθικό των Βρετανών, έξοχο δείγμα της ρητορικής του δεινότητας, έχουν μείνει στην Ιστορία.

Ενας εξαιρετικός Γκάρι Ολντμαν στο ρόλο του Γουίνστον Τσόρτσιλ, ο βασικός -αν όχι ο μόνος λόγος- για να δεις την καλοφτιαγμένη μα επιφανειακή ταινία του Τζο Ράιτ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.15 στο STAR

apocalypto

Apocalypto του Μελ Γκίμπσον

«Πάνω απ όλα και πριν απ΄ όλα το Apocalypto είναι μια ταινία δράσης» λέει ο Μέλ Γκίμπσον για το αιματηρό του έπος που διαδραματίζεται στην εποχή των Μάγια, μιλά την διάλεκτο τους και χρησιμοποιεί αποκλειστικά ερασιτέχνες ηθοποιούς.Το Apocalypto σίγουρα δεν είναι για τις ευαίσθητες κράσεις καθώς στις δυο ώρες της διάρκειάς του, το αίμα κυλά άφθονο και οι εικόνες είναι συχνά πολύ σκληρές. Η ταινία του Γκίμπσον μπορεί να δείχνει καρδιές να χτυπούν έξω από στήθη, ή ένα πρόσωπο να κατασπαράζεται από έναν ιαγουάρο, όμως οι εικόνες έχουν θέση στην αφήγηση, αποτελούν έναν ενδιαφέροντα τρόπο για να κατανοήσουμε την εποχή, τον τρόπο που βλέπουν την ζωή και την νοοτροπία τους απέναντι στον θάνατο, άνθρωποι για τους οποίους γνωρίζουμε ελάχιστα. Η ουσία βεβαίως βρίσκεται στον ρυθμό και την ένταση αφού το φιλμ ενορχηστρώνει ένα ασταμάτητο κυνηγητό που παρακολουθείται με κομμένη την ανάσα.

Περιπέτεια με την υπογραφή του Μελ Γκίμπσον.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.20 στο ΣΚΑΪ

La Famille Belier

Η Οικογένεια Μπελιέ (La Famille Bélier) του Ερίκ Λαρτιγκό

Η 16χρονη Πολά είναι μια έφηβη κοπέλα, ίδια με τις συμμαθήτριές της και ταυτόχρονα εντελώς «διαφορετική». Γεμάτη με την ανασφάλεια και την αναστάτωση της ηλικίας της, έχει να διαχειριστεί ολομόναχη την οικογένειά της, μαμά, μπαμπά και αδελφό που είναι και οι τρεις κωφάλαλοι. Η κτηνοτροφική ζωή στη φάρμα τους, οι καθημερινές συνεννοήσεις στην αγορά ή στο δημόσιο ή στις τράπεζες, η επικοινωνία αυτής της τόσο αυτάρκους, κλειστής «ομάδας» με τον έξω κόσμο, βασίζεται στη συμμετοχή της Πολά και στη διερμηνεία της. Οταν εκείνη διαπιστώσει (με τη βοήθεια του δασκάλου της και του ωραίου του σχολείου), ότι έχει ένα πηγαίο ταλέντο στο τραγούδι και θελήσει να κυνηγήσει τη νέα της φιλοδοξία, η οικογένειά της, που ούτως ή άλλως δεν την ακούει, θα δυσκολευτεί και να δείξει κατανόηση.

Μια από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες στη Γαλλία, όχι η συνηθισμένη γαλλική φαρσοκωμωδία, αλλά μια συγκινητική ιστορία (οικογενειακής) ενηλικίωσης. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 18.05 στο Nova Cinema 1

Jay Kelly

Jay Kelly του Νόα Μπόμπακ

Ο σταρ Τζέι Κέλι ταξιδεύει στην Ευρώπη με τον αφοσιωμένο μάνατζέρ του, αντιμετωπίζοντας το παρελθόν και το παρόν του.

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ γοητεύει κι αυτοσαρκάζεται με γενναιοδωρία. Ο Ανταμ Σάντλερ μελαγχολεί πίσω από την μάσκα screwball comedy. Ο Νόα Μπόμπακ γράφει ένα γλυκόπικρο, ερωτικό γράμμα στο σινεμά. Ενα τρυφερό, ακαταμάχητο, champagne drama. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία ειναι διαθέσιμη στο Netflix

after the hunt

Μετά το Κυνήγι (After the Hunt) του Λούκα Γκουαντανίνο

Στο κέντρο του συναντάμε την Αλμα Ιμχοφ μια διακεκριμένη καθηγήτρια φιλοσοφίας στο Γέιλ, που βλέπει τις βεβαιότητες της να ανατρεπονται όταν μια αγαπημένη της φοιτήτρια κατηγορεί έναν συνάδελφό της -με τον οποίο η Αλμα μοιάζει να μοιράζεται κάτι παραπάνω από μια στενή φιλία- για βιασμό. Η Αλμα καλείται να επιλέξει πλευρά διχασμένη ανάμεσα στην εμπιστοσύνη σε έναν άνθρωπο που γνωρίζει χρόνια και στην αλήθεια μιας νεαρής γυναίκας την οποία η ηθικής της, μα ίσως ακόμη πιο σημαντικά, το κλίμα της εποχής την προσταζει να υπερασπιστεί. Την ίδια στιγμή η κατηγορία αυτή, ανασύρει την έντονη ηχώ μιας άλλης επώδυνης εμπειρίας της Αλμα από το παρελθόν, φέρνει τον γάμο της και την σωματική και ψυχική της υγεία στα όρια της και την οδηγεί στο κέντρο ενός λαβύρινθου από τον οποίο δεν μοιάζει να υπάρχει εύκολη έξοδος.

Με φόντο το πανεπιστήμιο του Γέιλ και το ανάλογο κοινωνικό milieu, αυτό το ακαδημαϊκό - από πολλές απόψεις- δράμα, με πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας, είναι λιγότερο αιχμηρό απ΄όσο θα απαιτούσε το θέμα και το εξαιρετικό καστ του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Amazon Prime

Lamb

Αμνός (Lamb) του Βαλντιμάρ Γιοχάνσον

Η Μαρία κι ο Ινγκβαρ είναι κτηνοτρόφοι και αγρότες σε μία απομονωμένη φάρμα στους πρόποδες των Ισλανδικών βουνών. Η μοναξιά του τοπίου, η σκληρή δουλειά της καθημερινότητας, κι ο πόνος του ότι δεν κατάφεραν να κάνουν παιδιά, έχουν ρίξει τη βαριά σκιά τους στη σχέση του ζευγαριού. Δύο καλοκουρδισμένοι συνεργάτες - στο χωράφι, το τάισμα των ζώων, το καθάρισμα των στάβλων. Αλλά μέχρι εκεί. Οταν μοιράζονται ένα πιάτο φαγητού ή το κρεβάτι τους, η ισλανδική παγωνιά τρυπά και την οθόνη. Κλεφτά χαμόγελα τους ξεφεύγουν, αναμενόμενα, όταν βοηθούν τις προβατίνες να γεννήσουν. Το μεγαλείο της στιγμής, τούς ξεπερνά. Μέχρι που μία γέννα, όντως θα τούς ξεπεράσει - όπως και θα ξεπεράσει κάθε κοινή λογική. Αλλοι θα επέλεγαν να τη δουν ως «τερατόμορφη». Η Μαρία κι ο Ινγκβαρ όμως την είδαν ως σημάδι, ως θεϊκό δώρο στην άτεκνη μοναξιά τους. Υιοθετούν το υβρίδιο, το ονομάζουν Αντα και το μεγαλώνουν ως παιδί τους. Τι κι αν η προβατίνα που το γέννησε, το διεκδικεί και κλαίει κάτω από το παράθυρό τους; Ο άνθρωπος αποφάσισε να το κρατήσει κι ο Ανθρωπος στη φύση έχει προτεραιότητα. Τι, όχι;

Δράμα, θρίλερ με σασπένς και στοιχεία μαύρης κωμωδίας. To υβριδικό WTF ντεμπούτο του Βαλντιμίρ Γιόχανσον (Βραβείο Πρωτοτυπίας στο Ενα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ Καννών) ή θα σας πετάξει έξω, ή θα ξεκινήσει έναν ενδιαφέροντα διάλογο μέσα σας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

flow

Flow: Η Γάτα που δεν Φοβόταν το Νερό (Straume (Flow)) του Γκιντς Ζιλμπαλόντις

Όταν μια μεγάλη πλημμύρα καταστρέφει το σπίτι της Γάτας, εκείνη βρίσκει καταφύγιο σε ένα σκάφος που κατοικείται από διάφορα ζώα, με τα οποία θα πρέπει να συνεργαστεί παρά τις διαφορές τους. Με την κιβωτό τους, που πλέει μέσα σε μυστηριώδη πλημμυρισμένα τοπία, αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις και τους κινδύνους της προσαρμογής σε αυτόν τον καινούριο, υδάτινο κόσμο.

Eνα οικολογικό παραμύθι για μικρούς και μεγάλους. Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Animation, Οσκαρ Καλύτερου Animation και υποψηφιότητα για Οσκαρ Διεθνούς Ταινίας 2025. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

Μικρά Πράγματα που Πήγαν Λάθος

Μικρά Πράγματα που Πήγαν Λάθος του Χάρη Βαφειάδη

Ο Φάνης, μετά την τηλεοπτική του δόξα έχει πάρει για τα καλά την κατηφόρα. Το μόνο που χρειάζεται πλέον, είναι ένα θεϊκό σημάδι για να επανέλθει. Ο Παύλος ζει στον τέλειο κόσμο. Εκείνο, όμως, που τον κρατάει μακριά από την καριέρα και την ιδανική οικογενειακή ζωή, είναι η πραγματικότητα. Οι ζωές τους μπερδεύονται, όταν η Μάφιν το σκυλάκι είναι πια νεκρό.

Με προσωπικό στίγμα, κοφτερό βλέμμα, διεθνή κινηματογραφική γλώσσα και μία νότα ελληνικού παραλογισμού, το ντεμπούτο του Χάρη Βαφειάδη ξεχωρίζει - ακόμα κι αν κάποια μικρά πράγματα μπορεί να πηγαίνουν λάθος. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix