Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 3 Ιουνίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 3 Ιουνίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Asteroid City

Asteroid City του Γουές Αντερσον

Σαν κεντρικός χαρακτήρας μοιάζει να είναι ο πατέρας που υποδύεται ο Τζέισον Σγουόρτσμαν ο οποίος αναγκάζεται να ξεμείνει στο Asteroid City όταν χαλάει το αυτοκινητό του. Περιμένοντας τον πεθερό του (Τομ Χανκς) να έρθει για να πάρει τις μικρές του κόρες και να μείνει στην πόλη με τον γιο του που είναι διάνοια στη φυσική και υποψήφιος για μια μεγάλη υποτροφία, θα ομολογήσει το θάνατο της μητέρας τους (τις στάχτες της οποίας μεταφέρει σε ένα τάπερ!), θα ερωτευτεί μια σταρ του σινεμά (Σκάρλετ Τζοχάνσον) και θα «φωτογραφήσει» έναν παράξενο κόσμο φτιαγμένο από μαθηματικές εξισώσεις, σκηνές ενός νουάρ που περιμένει να γυριστεί και μιας λατρείας για τον επισκέπτη που ίσως προμηνύει το τέλος του κόσμου, αλλά ίσως να έχει έρθει για να μας σώσει από αυτό.

H πιο αδύναμη στιγμή στη φιλμογραφία του Γουες Αντερσον επιβεβαιώνει πως κανένα στιλ, κανένα all-star cast και κανένα fan base δεν έκανε ποτέ μια ταινία καλύτερη από αυτό που (δεν) είναι. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Nova Cinema 2

godzilla minus one

Godzilla Minus One του Τακάσι Γιαμαζάκι

Η μεταπολεμική Ιαπωνία βρίσκεται αντιμέτωπη με μια νέα τρομακτική απειλή, όταν εξαιτίας της ενέργειας που εξέπεμψε η ατομική βόμβα προκύπτει ένα γιγαντιαίο τέρας.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix

les amandiers

Για Πάντα Νέοι (Les Amandiers) της Βαλέρια Μπρούνι Τεντέσκι

Το σκηνικό είναι η δραματική σχολή Les Amandiers, το διάσημο γαλλικό φυτώριο ηθοποιών που ίδρυσε ο Πατρίς Σερό (και στο οποίο φοίτησε η Τεντέσκι που μοιράζεται, εδώ, τις αναμνήσεις της). Η εποχή είναι η δεκαετία του '80, χαρακτηριστική υπέρμαχος κάθε είδους ελευθερίας, στην υποκριτική, στην πολιτική, στον τρόπο ζωής, στον έρωτα. Αυτή, άλλωστε, είναι κι η περίοδος όπου ο κόσμος και, μαζί του, οι ήρωες, αρχίζουν να συνειδητοποιούν τι σημαίνει το AIDS και πόσο κοντά τους βρίσκεται. Εκεί κερδίζει μια πολυπόθητη θέση η Στέλλα, πανέμορφη και ζουμερή σαν αναγεννησιακός πίνακας, παθιασμένη και θυελλώδης, φιλόδοξη, ατρόμητη, προσεκτική να μην καταλάβουν οι υπόλοιποι ότι προέρχεται από μια οικογένεια πλούσιων μπουρζουά. Οι νέοι της συμφοιτητές και φίλοι αποτελούν τα συστατικά της ιστορίας της. Εκκεντρικοί, διστακτικοί ή μαχητικοί, στρέιτ και γκέι, μια νεόκοπη μητέρα. Και ο Ετιέν, ο διαρκώς συνοφρυωμένος «Μάρλον Μπράντο» της τάξης, που πνίγει το ταλέντο του στην ηρωίνη - κι αυτόν, φυσικά, θα ερωτευτεί η Στέλλα. Δίπλα ο καθηγητής τους, ο Πιερ Ρομάν (λίγο πριν πεθάνει, το '90, στα 39 του), που «δανείζεται» ναρκωτικά από τους μαθητές του, λίγο πιο πέρα, ένα ιερό τέρας ήδη, ο Πατρίς Σερό, αυστηρός, δύστροπος, με μια ιδιαίτερη αγάπη στην κόκα και στην (σιωπηρά αποδεκτή), σεξουαλική παρενόχληση των αγοριών της σχολής.

Η ζωή και τα όνειρα νεαρών ηθοποιών στη Γαλλία του '80, ή πώς να κάνεις μια σωστή αποτίμηση ζωής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

icarus

Ικαρος και Δαίδαλος (Icarus) του Κάρλο Βόγελε

Κάθε γωνιά της Κρήτης αποτελεί παιδική χαρά για τον Ικαρο, τον γιο του μεγάλου εφευρέτη Δαίδαλου. Μία μέρα, κατά τη διάρκεια μιας εξερεύνησης κοντά στο παλάτι της Κνωσού, ο Ικαρος κάνει μια περίεργη ανακάλυψη: ένα παιδί με κεφάλι ταύρου είναι κλειδωμένο σε μια αυλή, με εντολή του βασιλιά. Κρυφά, ακόμα και από τον πατέρα του, ο Ικαρος θα γίνει φίλος με τον νεαρό Μινώταυρο. Ομως, η μοίρα παίρνει άλλη τροπή όταν ο Θησέας φτάνει στην Κρήτη και ο Μινώταυρος οδηγείται στον μυστικό λαβύρινθο που κατασκεύασε ο Δαίδαλος. Θα μπορέσει ο Ικαρος να σώσει τον φίλο του και να αλλάξει την πορεία μιας ιστορίας γραμμένης από τους θεούς;

Μια από τις ομορφότερες ευρωπαϊκές παραγωγές animation που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια και μια φωτεινή ιστορία για την ζωή και την ελπίδα, με έμπνευση την ελληνική μυθολογία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

Killers of the flower moon

Οι Δολοφόνοι του Ανθισμένου Φεγγαριού (Killers of the Flower Moon) του Μάρτιν Σκορσέζε

Η ιστορία τοποθετείται τη δεκαετία του 1920 και περιστρέφεται γύρω από τα μέλη της φυλής των Ινδιάνων Οσέιτζ, οι οποίοι μετά από την ανακάλυψη πετρελαίου, στις εκτάσεις που τους παραχωρήθηκαν για να ζήσουν, έγιναν οι άνθρωποι με το μεγαλύτερο κατά κεφαλή εισόδημα στον κόσμο. Αντιστρέφοντας τους άγραφους νόμους της εποχής, έζησαν στην Οκλαχόμα σαν μια σεβαστή αριστοκρατία και αναμείχθηκαν με τους λευκούς, δίνοντας το στίγμα μιας ουτοπικής συνύπαρξης που διακόπηκε απότομα όταν μυστηριώδεις δολοφονίες άρχισαν να αποδεκατίζουν ουσιαστικά τη φυλή, αναγκάζοντας το νεόκοπο τότε FBI του Εντγκαρ Τζ. Χούβερ να αναλάβει δράση.

Με ένα - συναρπαστικό, κλασικό και γι’ αυτό απίστευτα μοντέρνο, επίκαιρο έως και επείγον για κάθε εποχή αλλά ακριβώς για το σήμερα - έπος 260 λεπτών, ο Μάρτιν Σκορσέζε αφηγείται ξανά και αριστουργηματικά την ιστορία που έφτιαξε την Αμερική. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Apple TV+

x-men 97

X-Men '97

Μετά από τα γεγονότα του X-Men: The Animated Series, οι X-Men αντιμετωπίζουν νέες επικίνδυνες προκλήσεις μετά από τον χαμό του αρχηγού τους, Καθηγητή X.

Το «X-Men '97» είναι μια υπέροχη επιστροφή των αγαπημένων μας μεταλλαγμένων. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H σειρά είναι διαθέσιμη στο Disney+

Do Not Expect to Much From the End of the World

Μην Περιμένετε και Πολλά από το Τέλος του Κόσμου (Do Not Expect Too Much from the End of the World) του Ράντου Ζούντε

Η Αντζελα είναι η κεντρική ηρωίδα μιας τραγικωμωδίας που τη θέλει να κυνηγά θύματα εργατικών ατυχημάτων που για ένα ποταπό αντάλλαγμα θα ενοχοποιήσουν τον εαυτό τους και όχι τους εργοδότες on camera. Ταυτόχρονα το alter ego της, o ρατσιστής, ακροδεξιός Αντριου Τέιτ (συνελήφθη το 2022 στη Ρουμανία) συνεχίζει στο Tik Tok να ξερνάει μισαλλόδοξο λόγο και να κερδίζει views και likes ερήμην της νέας πολιτικής ορθότητας. Σε παράλληλη δράση, το «Angela Moves On», μια ταινία από το 1981, την εποχή του Τσαουσέσκου, θυμίζει τις ανατριχιαστικές αναλογίες με την Άντζελα οδηγό ταξί να περιπλανιέται στο αργότερα - κατά τον Ζούντε - μαρτυρικό Βουκουρέστι.

Το σύγχρονο χάος μέσα από ένα κολάζ με τον τρόπο του Ράντου Ζούντε. Λιγότερο σοβαροφανές και καταγγελτικό από το «Ατυχές Πήδημα η Παλαβό Πορνό», συγγενικό σε υφή, θεματολογίες και ντελιριακή διάθεση που θα δοκιμάσει τους αμύητους και θα ενθουσιάσει τους μυημένους. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo