Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Η Μέρα της Μαρμότας (Groundhog Day) του Χάρολντ Ράμις
Ένας μετεωρολόγος στέλνεται απρόθυμα να καλύψει ένα ρεπορτάζ στο Πανξατόνι της Πενσυλβάνια, για έναν "αρουραίο" (όπως τον αποκαλεί) ,που προβλέπει τον καιρό. Είναι η τέταρτη χρονιά που ασχολείται με το θέμα και δεν κάνει καμία προσπάθεια να κρύψει την απογοήτευσή του. Όταν ξυπνάει την "επόμενη" μέρα, ανακαλύπτει ότι είναι η Ημέρα της Μαρμότας ξανά, και ξανά, και ξανά. Στην αρχή το χρησιμοποιεί προς όφελός του, μετά έρχεται η συνειδητοποίηση ότι είναι καταδικασμένος να περάσει την υπόλοιπη αιωνιότητα στο ίδιο μέρος, βλέποντας τους ίδιους ανθρώπους να κάνουν τα ίδια πράγματα κάθε μέρα.
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στην ΕΡΤ 1
Στα Ορια του Αύριο (Edge of Tomorrow) του Νταγκ Λάιμαν
Στο κοντινό μέλλον, μία εξωγήινη φυλή έχει καταλάβει τη Γη και είναι αδύνατον να νικηθεί από οποιαδήποτε ανθρώπινη στρατιωτική δύναμη. Ο Γουίλιαμ Κέιτζ είναι αξιωματικός του στρατού, χωρίς όμως να έχει πολεμήσει, μέχρι τη μέρα που θα συμμετάσχει σε κάτι που μοιάζει με αποστολή αυτοκτονίας. Αφού σκοτώνεται μέσα σε δευτερόλεπτα, ο Κέιτζ βρίσκει τον εαυτό του σε μια ανεξήγητη δίνη στο χρόνο, που τον αναγκάζει να ζήσει την ίδια βίαιη μάχη, πολεμώντας και πεθαίνοντας ξανά... και ξανά. Αλλά σε κάθε μάχη, ο Κέιτζ είναι ικανός να προσεγγίσει τους εχθρούς του με ιδιαίτερη δεξιότητα, αφού βελτιώνει την απόδοσή του χάρη στις συμβουλές της πολεμίστριας Ειδικών Δυνάμεων, Ρίτα Βρατάσκι. Καθώς ο Κέιτζ και η Ρίτα αναλαμβάνουν να πολεμήσουν τους εξωγήινους, η κάθε επανάληψη τούς φέρνει ένα βήμα πιο μπροστά στην εξέλιξη της μάχης.
Μια περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας που έχει τα εφέ και την δράση που θες κι ένα δυο πράγματα στα οποία πιθανότατα δεν ελπίζεις πια από τα blockbuster... Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open
Η Πηγή των Παρθένων (Jungfrukällan / The Virgin Spring) του Ινγκμαρ Μπέργκμαν
Μια νεαρή κοπέλα, μια παρθένα με αγνή και άδολη ψυχή, πηγαίνει μαζί με την ζηλιάρα, παγανίστρια και έγκυο υπηρέτριά της να παραδώσει κεριά στην εκκλησία, κάτι που σύμφωνα με το τοπικό έθιμο, μόνο μια παρθένα μπορεί να το κάνει. Όμως, ο ναός βρίσκεται αρκετά μακριά από το αγρόκτημα της οικογένειάς της, ο δρόμος της είναι μακρύς, και κάποια στιγμή συναντά τρια άτομα, που στην αρχή νομίζει πως είναι απλώς κάποιοι άκακοι βοσκοί. Αν και η νεαρή μοιράζεται μαζί τους το φαγητό της, οι τρεις άντρες της επιτίθενται, την βιάζουν και την σκοτώνουν.
Το αριστούργημα του Ινγκμαρ Μπέργκμαν, τελευταία ταινία της πρώτης του περιόδου, που μέσα από την ανατριχιαστική λιτότητα μιας παραβολής μιλάει με τον πιο καίριο και διαχρονικό τρόπο για το τέλος της αθωότητας και την αρχή του μοντέρνου κόσμου. Οσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο Videorama
Η Μπαλάντα της Λευκής Αγελάδας (Ballad of a White Cow) των Μπεχτάς Σαναέχα, Μαριάμ Μογκαντάμ
Μετά την εκτέλεση του θανατοποινίτη συζύγου της, η Μίνα προσπαθεί να επιβιώσει στο σημερινό Ιράν μαζί με την κωφή κόρη της, αντιμέτωπη με την έλλειψη χρημάτων, την απειλή της οικογένειας του συζύγου της ότι θα της πάρουν την επιμέλεια του παιδιού και κυρίως με μια κοινωνία που θεωρεί την θανατική ποινή «ανθρώπινο δικαίωμα» και που στην οποία, όπως εύγλωττα αναφέρει ένας μεσίτης όταν η Μίνα μετά από μια άδικη έξωση ψάχνει απεγνωσμένα ένα καινούριο διαμέρισμα: «χήρες, ιδιοκτήτες σκύλων και γατών και ναρκομανείς δεν είναι δεκτοί». Οταν θα μάθει ότι ο άνδρας της εκτελέστηκε άδικα ενώ ήταν αθώος, η Μίνα θα προσπαθήσει να διεκδικήσει μια επίσημη συγγνώμη από το διάτρητο δικαστικό σύστημα και ακριβώς τη στιγμή που κάθε ελπίδα της για μια αξιοπρεπή ζωή εξαλείφεται, θα εμφανιστεί στο δρόμο της ο Ρέζα, ένας άνδρας που θα τη βοηθήσει να ορθοποδήσει και με τον οποίο την δένει ένα μυστικό που δεν πρέπει να μάθει ποτέ.
Ιρανικό σινεμά με πολιτική άποψη και θέση στη μορφή ενός θρίλερ με ανατροπές και σασπένς. Ατελές αλλά συναρπαστικό. Επίσημη συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου 2021. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
To «Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story» είναι ένα ντοκιμαντέρ σε τέσσερα μέρη, που εξιστορεί το θρυλικό παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον της μπάντας που μεσουράνησε στα 80s και τα 90s, αλλά και του ίδιου του frontman του γκρουπ, ο οποίος μετά από έναν τραυματισμό στις φωνητικές χορδές είδε το τέλος να έρχεται πρόωρα σε μια 40χρονη συναρπαστική καριέρα. Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί την μπάντα στην αρχή του 2022 όταν επίκειται μια περιοδεία η οποία θα αποβεί μια πολύ αποκαλυπτική στιγμή για τον ίδιο τον Τζον Μπον Τζόβι. Οι κριτικές για την ποιότητα της φωνής του θα τον οδηγήσουν σε ένα προσωπικό ταξίδι αυτογνωσίας, το οποίο ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια των θεατών μαζί με συλλεκτικό υλικό από ολόκληρη την πορεία του συγκροτήματος: ανέκδοτες φωτογραφίες, σκηνές από τα παρασκήνια των μεγάλων συναυλιών τους, προσωπικές εξομολογήσεις, οι μεγάλες επιτυχίες και οι αποτυχίες που οδήγησαν σε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες σε ένα ταξίδι στο θαυμαστό κόσμο της ροκ μουσικής.
Το ντοκιμαντέρ είναι διαθέσιμο στο Disney+ μέσα από το Vodafone TV
Fingernails του Χρήστου Νίκου
Κεντρική ηρωίδα στο «Fingernails» είναι η Ανα, μια γοητευτική κοπέλα με εξωτερική συγκρότηση κι εσωτερική σύγκρουση. Με τον σύντροφό της, τον Ράιαν, θα ζήσουν για πάντα μαζί ευτυχισμένοι και δεν θα χωρίσουν ποτέ: αυτό τούς επιβεβαιώνει το τεστ «νέας» τεχνολογίας που καθορίζει την πορεία των ζευγαριών, παίρνοντας από τον καθένα και την καθεμιά ένα νύχι, βάζοντάς τα μαζί σε μια «τεχνολογική συσκευή», μεταξύ VCR και φούρνου μικροκυμάτων και συμπεραίνοντας εάν το ζευγάρι έχει τύχη, ή πρέπει να χωρίσει αμέσως. Μάλιστα, στον κόσμο της ταινίας λειτουργούν κι ειδικά «φροντιστήρια προετοιμασίας» για επιτυχία στο τεστ: σ' ένα τέτοιο πιάνει δουλειά η Ανα και η επαφή της με τη διαδικασία και με άλλα ζευγάρια εντείνει το στρες της, τις αμφιβολίες της για το εάν ο Ράιαν είναι, πράγματι, ο άνθρωπός της. Τις αμφιβολίες της, επίσης, εντείνει η γνωριμία της με τον προϊστάμενό της, τον Αμίρ, ο οποίος είναι εξίσου μη-σίγουρος για τη δική του ερωτική σχέση.
Μετά τα «Μήλα», η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Χρήστου Νίκου, με ζηλευτό καστ, παραγωγό την Κέιτ Μπλάνσετ, πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Τορόντο και διανομέα την Apple. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Apple TV+