Οι μέρες της καραντίνας θέλουν προσοχή, υπομονή, πεθαρχία και... πολύ σινεμά! Μένουμε σπίτι, φτιάχνουμε ατμόσφαιρα και βλέπουμε ταινίες - ταινίες που πάντα θέλαμε να δούμε και δεν βρήκαμε ποτέ το χρόνο, ταινίες που θα ξαναδούμε γιατί μάς στηρίζουν, μάς φτιάχνουν το κέφι, σκοτώνουν την κακή διάθεση και την κλεισούρα.
Το Flix ζήτησε από σκηνοθέτες, ηθοποιούς, μουσικούς, συγγραφείς να προτείνουν την ταινία που θα βάλουν κι εκείνοι να δουν, όσο μένουν σπίτι. Μπορεί να είναι η αγαπημένη τους, ή αυτή που θεωρούν ότι έχει μεγαλύτερο νόημα να ξαναδούν τώρα, σε αυτή τη χρονική στιγμή, σε αυτή τη συνθήκη.
Δείτε ακόμη:
Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος προτείνει «All That Jazz» του Μπομπ Φόσι
Ο Μπάμπης Μακρίδης προτείνει «Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου» του Στίβεν Σπίλμπεργκ
Ο Γιώργος Γούσης προτείνει «Κλίματα Αγάπης» του Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν
O Aργύρης Ξάφης προτείνει «Old Boy» του Παρκ Τσαν-γουκ
Ο Φοίβος Δεληβοριάς προτείνει «Amarcord» του Φεντερίκο Φελίνι
Ο Παναγιώτης Πανταζής προτείνει «Φιμωμένος Ερωτας» του Ντούτσιο Κιαρίνι
Η Ζακλίν Λέντζου προτείνει «Gummo»
Ο ΛΕΞ προτείνει «Repo Man»
Ο Λευτέρης Χαρίτος προτείνει «Ο Γείτονάς μου ο Τότορο» και «Sullivan's Travels»
«Μία εικόνα από την καραντίνα μου - δεν είναι τόσο άσχημα να μένεις σπίτι»
Τι να δούμε απόψε, λοιπόν, Κάτια Γκουλιώνη;
Η Κάτια Γκουλιώνη, μία από τις πιο δυνατές ηθοποιούς του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου («Ακίνητο Ποτάμι», «Πολυξένη», «Σύμπτωμα») και φέτος πρωταγωνίστρια της «Ευτυχίας» του Αγγελου Φραντζή (για την οποία κέρδισε και μία υποψηφιότητα για Βραβείο Β' Γυναικείου ρόλου στα φετινά βραβεία Ιρις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου - μία από τις 13 συνολικά υποψηφιότητες της «Ευτυχίας») μάς στέλνει μια αισιόδοξη, χαμογελαστή καρτ ποστάλ από την καραντίνα της και προτείνει κάτι που χρειαζόμαστε μέσα στη μαυρίλα μας; κλασική Old Hollywood κωμωδία!
«Να Ζει Κανείς Ή Να Μη Ζει» (To Be or Not To Be, 1942) του Ερνστ Λιούμπιτς
Παραμονές της εισβολής των Γερμανών στην Πολωνία, η κυβέρνηση απαγορεύει σε ένα πετυχημένο θεατρικό ζευγάρι να ανεβάζει μια σάτιρα για την γκεστάπο κι έτσι εκείνοι καταφεύγουν αναγκαστικά στον Aμλετ.
Μόνο που την ώρα του μονολόγου του Aμλετ, ένας θεατής στο ίδιο πάντα σημείο, λίγο πριν το περίφημο υπαρξιακό ερώτημα, φεύγει κάθε βράδυ από την αίθουσα. Ο ηθοποιός κολλάει και ο υποβολέας κάθε φορά απελπισμένα του επαναλαμβάνει την ατάκα που τόσο καλά ξέρει. «Να ζει κανείς ή να μην ζει».
Μέσα στον ζόφο του πολέμου, η υπαρξιακή απελπισία του Aμλετ γίνεται μια κατάφαση ζωής μέσα από την ένωση μας με το γελοίο και άρα το γέλιο.
Η ταινία βγήκε μέσα στον πόλεμο και ήταν μια απόλυτη αποτυχία. Κανείς δεν είχε κέφι να γελάσει. Ο Λιούμπιτς όμως είχε κάνει μια από τις πιο έξυπνες κωμωδίες του κινηματογράφου, κι αυτό γιατί εν μέσω πολέμου είχε καταφέρει να πάρει απόσταση. Να δει τα πράγματα από την απελευθερωτική πλευρά του αστείου που φυτρώνει ακόμη και μέσα από τα πιο καταστροφικά ρήγματα
Kάτια
Διαβάστε και δείτε περισσότερα:
- 15+ ταινίες για 15 μέρες στο σπίτι
- The long wait. Οι 5 κλασικές, τεράστιες τηλεοπτικές σειρές που αντιστέκονται στη βαρεμάρα
- Ολοι λένε #μενουμε_σπίτι
- Ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος προτείνει «All That Jazz» του Μπομπ Φόσι
- Ο Μπάμπης Μακρίδης προτείνει «Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου» του Στίβεν Σπίλμπεργκ
- Ο Γιώργος Γούσης προτείνει «Κλίματα Αγάπης» του Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν
- Ο Φοίβος Δεληβοριάς προτείνει «Amarcord» του Φεντερίκο Φελίνι
- Ο Παναγιώτης Πανταζής προτείνει «Φιμωμένος Ερωτας» του Ντούτσιο Κιαρίνι
- Η Ζακλίν Λέντζου προτείνει «Gummo»
- Ο ΛΕΞ προτείνει «Repo Man»
- Ο Λευτέρης Χαρίτος προτείνει «Ο Γείτονάς μου ο Τότορο» και «Sullivan's Travels»