54o Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 2013: Η Βαλέρια Μπρούνι-Τεντέσκι και η καταραμένη γυναικεία υστερία Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: Η Βαλέρια Μπρούνι-Τεντέσκι και η καταραμένη γυναικεία υστερία

Η ηθοποιός και σκηνοθέτης παρουσιάζει το «Ενας Πύργος στην Ιταλία» («Un Château en Italie»), στους Ανοιχτούς Ορίζοντες, παλεύοντας ν' αναγάγει την αδεξιότητα και τις νευρώσεις της σε cuteness.

Θεσσαλονίκη 2013: Ημέρα Τρίτη Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: Ημέρα Τρίτη

Ποια ταινία παίρνει το προβάδισμα στο Διαγωνιστικό Τμήμα; Πώς τα πάνε οι ελληνικές; Ποια είναι η αποκάλυψη του Φεστιβάλ; Διαβάστε καθημερινά τις κριτικές του Flix για τις ταινίες του 54ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Θεσσαλονίκη 2013 / «Eastern Boys»: Οταν ο πληρωμένος έρωτας είναι η μόνη οδός για την επιβίωση Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013 / «Eastern Boys»: Οταν ο πληρωμένος έρωτας είναι η μόνη οδός για την επιβίωση

Τολμηρό, ρεαλιστικό, τρυφερό, αφοπλιστικό, το «Eastern Boys» του Ρομπέν Καμπιγιό δεν είναι (μόνο) μια ταινία για τους μετανάστες ή τον πληρωμένο έρωτα, αλλά ένας οδηγός επιβίωσης που ίπταται πάνω από τα ταμπού και την εύκολη κριτική.

Θεσσαλονίκη 2013: «Κλαμπ Σάντουιτς», ή πώς τ’ αγόρια ανακαλύπτουν ότι το σεξ είναι κάτι το ωραίο Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: «Κλαμπ Σάντουιτς», ή πώς τ’ αγόρια ανακαλύπτουν ότι το σεξ είναι κάτι το ωραίο

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης του «Temporado dos Patos» αποτυπώνει με αιθέρια φωτογραφία και ποπ χρώματα τη μεγαλύτερη ανακάλυψη στην ιστορία της ανθρωπότητας: το σεξ!

Θεσσαλονίκη 2013: Αν είσαι ακτιβιστής μη δεις το «Night Moves» της Κέλι Ράιχαρντ Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: Αν είσαι ακτιβιστής μη δεις το «Night Moves» της Κέλι Ράιχαρντ

Εχοντας κατοχυρωμένο τον τίτλο της πιο ενδιαφέρουσας γυναικείας φωνής αυτή τη στιγμή στο αμερικάνικο ανεξάρτητο σινεμά, η Κέλι Ράιχαρντ βάζει το δάχτυλό της σε όσα χωρίζουν τον ακτιβισμό από την τρομοκρατία με μια ταινία πιο σκοτεινή απ' όσο αντέχει το θέμα της και πιο ντοστογιεφσκική από τις θρίλερ αναφορές της.

Θεσσαλονίκη 2013: το «Miss Violence» του Αλέξανδρου Αβρανά μας χόρεψε μέχρι το τέλος της αγάπης Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: το «Miss Violence» του Αλέξανδρου Αβρανά μας χόρεψε μέχρι το τέλος της αγάπης

Υποβλητική, υπαινικτική, νοσηρή ατμόσφαιρα. Κινηματογράφηση που απειλεί, τσιτώνει, καθηλώνει. Πειθαρχημένες ερμηνείες που ακροβατούν ανάμεσα στο συγκαλυμμένο και το αποκαλυπτικό. Το «Miss Violence» είναι ένας σκηνοθετικός θρίαμβος.

Θεσσαλονίκη 2013: Ημέρα Δεύτερη Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: Ημέρα Δεύτερη

Ποια ταινία παίρνει το προβάδισμα στο Διαγωνιστικό Τμήμα; Πώς τα πάνε οι ελληνικές; Ποια είναι η αποκάλυψη του Φεστιβάλ; Διαβάστε καθημερινά τις κριτικές του Flix για τις ταινίες του 54ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Θεσσαλονίκη 2013: «Η Αιώνια Επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά». Πού πας, όταν έχεις χάσει το δρόμο; Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: «Η Αιώνια Επιστροφή του Αντώνη Παρασκευά». Πού πας, όταν έχεις χάσει το δρόμο;

Στην ταινία της Ελίνας Ψύκου που συμμετέχει στο Διεθνές Διαγωνιστικό του 54ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ένας διάσημος παρουσιαστής της τηλεόρασης σκηνοθετεί την εξαφάνισή του, θέλοντας να ενορχηστρώσει μια μεγαλοπρεπή επιστροφή. Κι ενώ όλοι τον αναζητούν, εκείνος ανακαλύπτει απρόσμενα, σκοτεινά κομμάτια του ίδιου του του εαυτού.

Θεσσαλονίκη 2013: Μπουνίδια, αίμα, δραχμές και λίγο σινεμά στο «Goldfish» του Θάνου Τσαβλή Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: Μπουνίδια, αίμα, δραχμές και λίγο σινεμά στο «Goldfish» του Θάνου Τσαβλή

Συνεχίζοντας τη μοναχική πορεία του στο ελληνικό σινεμά, ο Θάνος Τσαβλής επιστρέφει μετά το «F.L.S.» με μια ακόμη DIY ταινία που είναι προφανώς κατασκευασμένη από τις εμμονές του δημιουργού του. Και (πολύ) λίγα πράγματα ακόμη.

Θεσσαλονίκη 2013: Ο παραλίγο θρίαμβος του Ξαβιέ Ντολάν με το «Tom at the Farm» Φεστιβάλ / Βραβεία

Θεσσαλονίκη 2013: Ο παραλίγο θρίαμβος του Ξαβιέ Ντολάν με το «Tom at the Farm»

Δουλεύοντας πρώτη φορά σε ένα σενάριο όχι γραμμένο από τον ίδιο και βασισμένο σε ένα θεατρικό έργο, ο Ξαβιέ Ντολάν καταφέρνει να συγκρατήσει αρκετά το ναρκισσισμό και τη βιντεοκλιπίστική μανιέρα του, φτιάχνοντας ένα άνισο αλλά δυνατό δράμα χαρακτήρων.