Η Τρίτη ήταν η μέρα όπου ο Ρόμπερτ Πάτινσον κι ο Τσάρλι Χάναμ συναγωνίστηκαν για τα πιο ωραία μάτια, η Κατρίν Ντενέβ έδειξε το κομψό τατουάζ της κι ο Ακι Καουρισμάκι τραγούδησε στα φινλανδικά!
Είναι cool, είναι ρετρό, έχει την οξυδέρκεια και το χιούμορ που σπάει κόκκαλα. Είναι μια ταινία του Ακι Καουρισμάκι και στο δικό του σύμπαν κερδίζει πάντα το αδύναμο, το καλό και το ροκ εν ρολ.
Μετά το «Immigrant», ο Τζέιμς Γκρέι αφηγείται μια ιστορία ανακάλυψης ενός άλλου «νέου κόσμου», με την ίδια αυστηρή, παλιομοδίτικη αισθητική και ιδεολογία.
Η σκηνοθέτης του «Κάν'το Οπως ο Μπέκαμ» παρουσιάζει ένα δια-θρησκευτικό ρομάντζο στην Ινδία του εμφυλίου του '47, με φόντο τον Λόρδο Μαουντμπάτεν, το σπίτι του και τις εκατοντάδες αξιολάτρευτους υπηρέτες του.
Η διακεκριμμένη και υποψήφια, παλιότερα, για Οσκαρ σκηνοθέτης από την Πολωνία παρουσιάζει τη χειρότερη ταινία της, ενδεχομένως και τη χειρότερη του φετινού Διαγωνιστικού Τμήματος της Berlinale.
Δέκα χρόνια μετά το «Blind Date», ο Στάνλεϊ Τούτσι σκηνοθετεί ξανά, αυτή τη φορά κρατώντας μεγεθυντικό φακό μπροστά στην ανασφάλεια του καλλιτέχνη (αλλά όχι τη δική του).