
Σε πρόσφατη συνέντευξή του με αφορμή την προώθηση του νέου του φιλμ «28 Χρόνια Μετά», ο Ντάνι Μπόιλ αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, πως είχε απορρίψει την ευκαιρία να σκηνοθετήσει το «Alien: Resurrection το 1997», κυρίως λόγω των ψηφιακών εφέ που χρησιμοποιήθηκαν για το πρότζεκτ.
Διαβάστε ακόμη: Γιατί ο Ντάνι Μπόιλ δεν θα γυρνούσε το «Slumdog Millionaire» σήμερα;
«Συνάντησα τη Σιγκούρνι Γουίβερ και τη Γουινόνα Ράιντερ όταν είπαν το "ναι" στο πρότζεκτ, προκειμένου να συζητήσουμε περισσότερα πάνω σε αυτό. Ηταν ξεκάθαρο ότι η πρόταση ήταν σοβαρή. Ηταν υπέροχες. Αλλά τότε ήταν τα πρώτα βήματα του CGI. Βρισκόμασταν σε εκείνη τη μεταβατική εποχή, και δεν μπορούσα να το διαχειριστώ», εξήγησε ο βραβευμένος με Οσκαρ δημιουργός, ο οποίος παρότι δήλωσε ότι λάτρευε το σύμπαν του «Alien», παραδέχτηκε πως αναγκάστηκε να αρνηθεί να γίνει κομμάτι του. «Δεν ήμουν ο κατάλληλος άνθρωπος γι’ αυτό. Και έτσι ανέλαβα να σκηνοθετήσω το "Μια Αλλιώτικη Ζωή", πάλι για λογαριασμό της 20th Century Fox, καταλήγοντας να κάνω μία ταινία-αποτυχία αντί για το Alien!», πρόσθεσε.
Την ταινία ανέλαβε τελικά ο Ζαν-Πιερ Ζενέ, με το αποτέλεσμα να διχάζει (μέχρι και σήμερα) κοινό και κριτικούς. Οσο για τον Μπόιλ; Μπορεί τότε να μην αισθανόταν έτοιμος να φέρει εις πέρας ένα πρότζεκτ που απαιτούσε αυξημένη χρήση ειδικών εφέ, ωστόσο τα επόμενα χρόνια απέδειξε πως η σχέση του με το αντικείμενο μόνο εξελίχθηκε, από το «Sunshine» (2007) μέχρι το «127 Ωρες» (2010), όπου αξιοποίησε στο έπακρο τεχνικές κινηματογράφησης και μοντάζ για να αναπαραστήσει μία από τις πιο σκληρές αληθινές ιστορίες επιβίωσης.