Κάθε χρόνο οι διαφημίσεις στα διαλείμματα του Super Bowl είναι από ενδιαφέρουσες, μέχρι συγκλονιστικές. Πρόκειται για τα πιο ακριβοπληρωμένα breaks της τηλεόρασης, οπότε και οι διαφημιζόμενοι επενδύουν αναλόγως - από προϊόντα που χρυσοπληρώνουν A-list celebrities για την προώθησή τους, μέχρι κινηματογραφικά και τηλεοπτικά στούντιο που παρουσιάζουν πρώτα trailers των μεγάλων τους πρότζεκτς.
Δείτε περισσότερα: Super Bowl 2019: Διάλειμμα για διαφημίσεις
Κι ενώ πολλοί συνάδελφοί του (από τον Τζεφ Μπρίτζες και την Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, μέχρι τον Χάρισον Φορντ και τη Ζόι Κράβιτς) εμφανίζονται φέτος σε διάφορα έξυπνα (κι άλλα λιγότερο έξυπνα) διαφημιστικά, ο Τομ Χανκς επέλεξε να στηρίξει την εφημερίδα Washington Post σ' ένα μήνυμα απάντηση στην αναγκαιότητα του Τύπου και της σωστής πληροφόρησης. Ως δημοκρατικό δικαίωμα.
Ο πρωταγωνιστής του «The Post» του Στίβεν Σπίλμπεργκ δανείζει τη φωνή του σε ένα διαφορετικό πρόμο - μ' ένα κείμενο που θυμίζει στην Αμερική του Ντόναλντ Τραμπ γιατί η ελεύθερη δημοσιογραφία είναι όχι απλώς απαραίτητη, αλλά πολιτικά κρίσιμη.
Θυμηθείτε κι αυτό: Ο Τομ Χανκς στέλνει ένα δώρο στο γραφείο Τύπου του Λευκού Οίκου
Το σποτάκι ντύνεται και παραδίδει 60 δευτερόλεπτα γεγονότων: από τους πρόσφατους πολέμους, τις τρομοκρατικές επιθέσεις, τις διαδηλώσεις και μένει στα πρόσωπα δημοσιογράφων που έχασαν τη ζωή τους επί τω έργω (και, καθόλου τυχαία, επιμένει στο πρόσωπο του Τζαμάλ Κασόγκι με τη λεζάντα "Δολοφονήθηκε, Κωνσταντινούπολη 2018").
«Κάποιοι διακινδυνεύουν τις ζωές τους για να μας μεταφέρουν μια είδηση» λέει ο Χανκς.
«Γιατί η γνώση δίνει στους πολίτες δύναμη. Η γνώση μάς βοηθάει στο να αποφασίζουμε. Η γνώση μάς διασφαλίζει την ελευθερία μας.»
«Γιατί η Δημοκρατία πεθαίνει στο σκοτάδι...»
.
Δείτε τα κυριότερα trailers που προβλήθηκαν στο Super Bowl: