Το 2024 δεν ήταν η χρονιά για το Spider-verse της Sony. Μπορεί το «Venom: Η Τελευταία Πράξη» κάπως να κατάφερε να κάνει μια αξιόλογη πορεία στο box office, οι υπόλοιπες δυο ταινίες της όμως, τα «Madame Web» και «Kraven Ο Κυνηγός» πάτωσαν, με την τελευταία ταινία μάλιστα να βάζει και την ταφόπλακα στην προσπάθεια του στούντιο να δημιουργήσει το δικό του αραχνο-σύμπαν.
Τώρα, καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, ένα στέλεχος της Sony πιστεύει ότι ξέρει γιατί οι ταινίες αυτές δεν πήγαν καθόλου και αυτό δεν οφείλεται στην ποιότητά τους, αλλά στους κριτικούς. Μιλώντας στους L.A. Times, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Pictures, Τόνι Βινσικέρα, μίλησε για τους αγώνες που αντιμετώπισε το στούντιο με την παραγωγή των υπερηρωικων ταινίων του το 2024.
«Το “Madame Web” δεν τα πήγε καθόλου στους κινηματογράφους επειδή ο Τύπος το σταύρωσε. Δεν ήταν μια κακή ταινία και τα πήγε υπέροχα στο Netflix. Για κάποιο λόγο, ο Τύπος αποφάσισε ότι δεν ήθελε να κάνουμε τις ταινίες “Kraven” και “Madame Web” και οι κριτικοί απλώς τις κατέστρεψαν. Το έκαναν και με το “Venom”, αλλά το κοινό το αγάπησε και το έκανε το μια τεράστια επιτυχία. Δεν είναι κακές ταινίες. Απλώς καταστράφηκαν από τους κριτικούς για κάποιο λόγο».
Διαβάστε ακόμα: Μπομπ Περσισέτι και Τζάστιν Κ. Τόμσον επιστρέφουν στο Αραχνο-σύμπαν
Οσον αφορά το μέλλον των spinoff ταινιών «Spider-Man», ο Βινσικέρα λέει ότι πρέπει να υπάρξει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο κάνουν τα πράγματα, επειδή οι ταινίες είναι πλέον «δηλητηριασμένες». Και πάλι κατηγορεί και τους κριτικούς γιατί πιστεύει ότι ό,τι και να γίνει, μια νέα spinoff ταινία θα εξολοθρευτεί από τον Τύπο.
«Πιστεύω ότι πρέπει να το ξανασκεφτούμε πως θα τις προσεγγίσουμε, μόνο και μόνο επειδή είναι δηλητηριασμένες. Αν βγάλουμε μια άλλη, θα καταστραφεί, ανεξάρτητα από το πόσο καλή ή κακή είναι».
Η τρέχουσα κατάσταση του franchise ταινιών υπερήρωων της Sony δεν φαίνεται καθόλου καλή. Αυτή ήταν μια κακή χρονιά για το στούντιο και φαίνεται ότι θα υπάρξει μια παύση με την κυκλοφορία νέων spinoff ταινιών «Spider-Man». Απλώς θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς θα προχωρήσει το στούντιο με όλο αυτό μέσα στο 2025.