Buzz

«The Entertainment System Is Down». Αυτός θα είναι ο τίτλος της νέας ταινίας του Ρούμπεν Εστλουντ

στα 10

Μιλώντας στο Variety ο σκηνοθέτης αποκάλυψε κάποια περισσότερα στοιχεία για τη νέα του ταινία αλλά και έναν από τους πρωταγωνιστές της.

«The Entertainment System Is Down». Αυτός θα είναι ο τίτλος της νέας ταινίας του Ρούμπεν Εστλουντ

O Ρούμπεν Εστλουντ ετοιμάζεται να μας πάει στους αιθέρες με τη νέα του ταινία. Μετά το «Triangle of Sadness», το οποίο έκανε την πρεμιέρα του στις Κάννες πριν λίγες μέρες, ο Εστλουντ είχε αποκαλύψει πρόσφατα πως η επόμενή του ταινία θα εξελίσσεται μέσα ένα αεροπλάνο κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης σε διάρκεια πτήσης όπου οι επιβάτες ενημερώνονται αμέσως μετά την απογείωση ότι το σύστημα ψυχαγωγίας είναι εκτός λειτουργίας.

Τώρα μιλώντας στο Variety, o Εστλουντ έδωσε κάποιες περισσότερες πληροφορίες για την ταινία του, αποκαλύπτοντας τον τίτλο της αλλά και έναν από τους πρωταγωνιστές της.

Διαβάστε ακόμα: Στο γιοτ του «Triangle of Sadness» του Ρούμπεν Εστλουντ, η ναυτία ξεκίνησε

Ruben Ostlund

Η νέα του ταινία λοιπόν θα έχει τίτλο «The Entertainment System Is Down» και θα πρωταγωνιστεί και πάλι ο Γούντι Χάρελσον, ο οποίος παίζει τον ρόλο του καπετάνιου στο «Triangle of Sadness». Σύμφωνα με τον Εστλουντ η πλοκή της ταινίας, σε μια φράση, θα είναι για την οργή στον αέρα και πώς η συστημική ανισότητα της κοινωνίας ματαιώνει και προκαλεί αυτή την οργή. «Ναι, η οργή του αέρα είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται όταν ένας επιβάτης γίνεται τόσο βίαιος που οι πιλότοι πρέπει να προχωρήσουν σε επείγουσα προσγείωση μιας πτήσης. Διάβασα μια μελέτη σχετικά με αυτό και ανακάλυψαν ότι όταν οι επιβάτες οικονομικής θέσης μεταφέρονται σε business class ή σε πρώτη θέση, ο κίνδυνος αυτός κατά μέσο όρο αυξάνεται κατά τέσσερις φορές. Είναι [ένα] εξαιρετικά ενδιαφέρον γεγονός γιατί λέει τόσα πολλά για κάτι που είναι αληθινό, ότι η ανισότητα μας προκαλεί, η ανισότητα μας απογοητεύει. Και αν βρεθούμε αντιμέτωποι με την ανισότητα, νομίζω ότι υπάρχει επίσης κίνδυνος στην κοινωνία μας όλο αυτό να προκαλέσει οργή», εξήγησε ο Εστλουντ.

Από ό,τι φαίνεται ο Εστλουντ παραμένει στο ίδιο κλίμα με τις τελευταίες του ταινίες ως ένας αιχμηρός παρατηρητής της νεοφιλελεύθερης κοινωνίας του πλούτου και της υποκρισίας, ένας οξυδερκής no-bullshiter της ταξικής σάτιρας. Πόσο καλά θα το καταφέρει κι εδώ δεν έχουμε απλά να περιμένουμε να το δούμε.