Μετά τις πολυβραβευμένες ταινίες του «Ακούσια» και «Ανωτέρα Βία» και το τιμημένο με Χρυσό Φοίνικα «Το Τετράγωνο», ο Σουηδός σκηνοθέτης Ρούμπεν Εστλουντ επιστρέφει στις Κάννες με τη νέα του ταινία «The Triangle of Sadness», γυρισμένη στην Ελλάδα, η οποία παρακολουθεί δυο μοντέλα, έναν άντρα και μια γυναίκα, τον Καρλ και τη Γιάγια, που βρίσκονται σ' ένα καθοριστικό σταυροδρόμι της ζωής τους - η διαδρομή τους τούς οδηγεί από τις επιδείξεις μόδας στο Μιλάνο, σ' ένα υπερπολυτελές γιοτ, σ' ένα ερημικό νησί. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Σάρλμπι Ντιν, Χάρις Ντίκινσον και Γούντι Χάρελσον.
Λίγες εβδομάδες πριν την πρεμιέρα της ο Εστλουντ αποκαλύπτει τα σχέδιά του για την επόμενή του ταινία η οποία αυτή την φορά θα μας πάει στους ουρανούς. Μιλώντας στο Cineuropa ο Εστλουντ είπε πως «η επόμενη επίθεσή μου θα εκτελεστεί διαφορετικά, ελπίζω. Θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης σε διάρκεια πτήσης όπου οι επιβάτες ενημερώνονται αμέσως μετά την απογείωση ότι το σύστημα ψυχαγωγίας είναι εκτός λειτουργίας. Ετσι οι επόμενες 17 ώρες θα πρέπει να περάσουν χωρίς κανενός είδους ψηφιακό χόμπι. Η ιστορία θα ρίξει μια ματιά στο τι συμβαίνει στην ανθρωπότητα μέσα σε αυτή τη μικρή άτρακτο ενός αεροσκάφους σε αυτήν την κατάσταση.» Αρκετά ενδιαφέρουσα ιδέα, αν και θα θέλαμε να δούμε πως θα παρακάμψει το γεγονός ότι αρκετός κόσμος πλέον έχει στα κινητά και τα tablet τους ταινίες και μουσική που μπορεί να διαρκέσουν για ώρες.
Διαβάστε ακόμα: Κάννες 2022: Πρεμιέρα για το (γυρισμένο στην Εύβοια και την Ηλεία) «Triangle of Sadness» του Ρούμπεν Εστλουντ
Ο Εστλουντ δεν έμεινε μόνο εκεί. Εξήγησε πως η φετινή του ταινία «The Triangle of Sadness» είναι μέρος μιας τριλογίας για το τι σημαίνει να είσαι άντρας στην εποχή μας – κάτι που διαπερνά την «Ανωτέρα Βία», το «Τετράγωνο» και τώρα τη νέα του ταινία.
«Εχουμε τρεις ανδρικούς χαρακτήρες, που ο καθένας παλεύει με την ανδρική εικόνα. Αντιμετώπισα αυτούς τους χαρακτήρες με μεγάλο ενθουσιασμό, κυρίως επειδή μπορώ να βασιστώ στις δικές μου εμπειρίες. Ο σύγχρονος άντρας σίγουρα μελετάται εξονυχιστικά και ανατέμνεται τον τελευταίο καιρό, όπως όλοι γνωρίζουμε, σε όλη του την αδεξιότητα. Δεν είναι μια προγραμματισμένη τριλογία, αλλά μου αρέσει το γεγονός ότι έγινε και ότι κάθε ταινία ρίχνει περισσότερο φως στις άλλες δύο. Μπορεί να ενισχύσει τους δεσμούς μεταξύ του κοινού και εμένα ως σκηνοθέτη και αφηγητή.»
Για την ώρα δεν έχουμε απλά να περιμένουμε να δούμε τη νέα ταινία του Εστλουντ «The Triangle of Sadness» η οποία θα κάνει πρεμιέρα και στην Ελλάδα κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι.