Η Τζένιφερ Τζέισον Λι ήταν η μούσα των σκοτεινών, προκλητικών (κι όχι μόνο) indie ταινιών των 90ς. Mε επιτυχίες όπως τα «Last Exit to Brooklyn», «Single White Female», «Existenz», η Λι είχε ορίσει το ύφος και τον τύπο γυναικών ηρωίδων μία ολόκληρης γενιάς. Οταν λοιπόν το σενάριο που εξιστορούσε την περιπέτεια μίας πόρνης που μπαίνει στο αμάξι ενός μεσήλικου επιχειρηματία και της προσφέρει 3.000 δολάρια για μία εβδομάδα μαζί της, ήρθε στα πόδια της ήξερε ότι ο ρόλος ήταν δικός της. Διεκδίκησε λοιπόν μία ακρόαση.
Διαβάστε ακόμα: Το συγκινητικό «Pretty Woman» Reunion - 25 χρόνια μετά
Αυτή ήταν άλλωστε και η αρχική ιδέα του «Pretty Woman». Το σενάριο ονομαζόταν «3.000 δολάρια» και ήθελε τον ήρωα να παρατάει ξανά την «Βίβιαν» στη Hollywood Boulevard και να φεύγει προς το ηλιοβασίλεμα μόνος του. Θα ήταν σκληρό, σκοτεινό και... ειλικρινές. Μόνο που αγοράστηκε από την Disney, ήρθε ως σκηνοθέτης ο Μπομπ Μάρσαλ και τα πράγματα άλλαξαν. Μαζί με τον τίτλο.
«Ξεκίνησα να διαβάζω για τον Μάρσαλ και αμέσως κατάλαβα ότι κάτι είχε αλλάξει» ομολογεί σήμερα η Λι, εξηγώντας ότι ο σκηνοθέτης είχε στο μυαλό του να αλλάξει το χαρακτήρα της Βίβιαν σε κάτι πιο χαριτωμένο. Να της δώσει, όπως το αποκαλεί, το «χαρούμενη πόρνη» makeover.
«Δε θα ξεχάσω το σχόλιο που μου έκανε για να μου εξηγήσει το χαρακτήρα: "Μα το κάνει μόνο για μερικές εβδομάδες. Εχει ακόμα πλάκα για εκείνη!" Ηθελα να τον ρωτήσω "έχετε μπει ποτέ σε αμάξι με έναν κοιλαρά μεσήλικα που βρωμάει και πρέπει να του πάρετε πίπα; Δεν έχει τόση πλάκα. Φυσικά δεν είπα τίποτα. Νομίζω ότι γέλασα από αμηχανία...»
Το «Pretty Woman» φυσικά μεταμορφώθηκε σε μοντέρνα Σταχτοπούτα και η ταινία έμεινε θρυλική. «Οταν την είδα κατάλαβα τι ζητούσαν και γιατί η δική μου ακρόαση δεν πήγε καθόλου καλά. Αυτό δεν ήταν ταινία. Ηταν στρατολόγηση. Ποια κοπέλα δε θα ήθελε να γίνει πόρνη στη Hollywood Boulevard μετά από αυτό που είδε;»
Διαβάστε ακόμα: