To πρώτο από τα δύο φιλμ για τον Ιβ Σεν Λοράν είναι έτοιμο, αλλά δεν είναι αυτό που όλοι περιμένουν.
Ο λόγος για το «Yves Saint Laurent» του 37χρονου ηθοποιού και σκηνοθέτη Χαλίλ Λεσπέρ, μια βιογραφία του θρύλου της μόδας που αφηγείται τη ζωή του γύρω στα τέλη της δεκαετίας του '50, όταν δηλαδή βρισκόταν στον οίκο Christian Dior και το Παρίσι ερχόταν σε επαφή με την ευφυία και την αιρετική του φιλοσοφία πάνω στο πως να ντύνεις μια γυναίκα και μαζί να αλλάζεις τον κόσμο.
Το ρόλο του Ιβ Σεν Λοράν υποδύεται εδώ ο Πιερ Νινέ της Comédie Française, ο οποίος έχει συνεργαστεί στο παρελθόν σε μικρούς ρόλους σε ταινίες του Ρομπέρ Γκεντιγκιάν («Τα Χιόνια του Κιλιμάντζαρο»), αλλά κυρίως παίζει στο θέατρο και με αυτόν τον πρώτο πρωταγωνιστικό του ρόλο θα αναμετρηθεί όχι μόνο με το μύθο του Λοράν αλλά και με τις πιθανότητες του να γίνει ένας μεγάλος κινηματογραφικός σταρ όπως του αξίζει.
Στο τρέιλερ πάντως δείχνει καταπληκτικός, μεταφέροντας τα περισσότερα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Ιβ Σεν Λοράν (για να αναφερθεί κανείς στο πάθος και την εμμονή του για δημιουργία και έρωτα), ενώ η ταινία όσο κι αν μοιάζει ακαδημαϊκή, ακολουθεί πιστά το μοτίβο μιας βιογραφίας φτιαγμένης αρχικά για να δικαιώσει τον ήρωά της και στη συνέχεια να διηγηθεί μια συναρπαστική ιστορία ανόδου.
Μαζί με τον Νινέ, στην ταινία πρωταγωνιστούν το μοντέλο Σαρλότ Λεμπόν στο ρόλο της πρώτης μούσας του Λοράν Βικτουάρ Ντουρελό, ο Γκιγιόμ Γκαλιέν (και αυτός της Comédie Française) στο ρόλο του μεγάλου έρωτα του Λοράν, Πιερ Μπερζέ, ενώ το ρόλο του Καρλ Λάγκερφελντ ενσαρκώνει ο Γερμανός Μόριτζ Μπλάιμπτροϊ.
Δείτε παρακάτω το τρέιλερ του «Yves Saint Laurent» που θα βγει στις γαλλικές αίθουσες στις 8 Ιανουαρίου:
Η άλλη ταινία για τον Ιβ Σεν Λοράν, αυτή του Μπερτράν Μπονελό («Οίκος Ανοχής»), κλέβει ωστόσο τα φώτα της δημοσιότητας, όχι μόνο γιατί πρόκειται για μια μεγαλύτερη παραγωγή που ενδέχεται να κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στις Κάννες, αλλά γιατί στο ρόλο του Λοράν βρίσκουμε τον Γκασπάρ Ουλιέλ και το σενάριο υπογράφει ο Τομά Μπιντεγκέν («Ο Προφήτης», «Σώμα με Σώμα»).
Ελπίζουμε το δίπτυχο των ταινιών για τον Ιβ Σεν Λοράν να μην καταλήξει σαν το αντίστοιχο, πριν μερικά χρόνια, για την Κοκό Σανέλ με τα «Coco Avant Chanel» και «Coco Chanel & Igor Stravinsky» να μην κατάφερνουν να αποδώσουν παρά στο ελάχιστο το μεγαλείο του μύθου με τον οποίο καταπιάστηκαν.
Διαβάστε περισσότερα: