Αν η πανδημία έχει κάτι θετικό, αυτό είναι ότι τεράστια χρηματικά ποσά, απ' όλο τον κόσμο, επενδύονται στην έρευνα για το εμβόλιο κατά του κοροναϊού, σε πρωτοφανείς ρυθμούς και μεγέθη.
Διαβάστε ακόμη: Ο Ντέιβιντ Φίντσερ έβαλε την Αμάντα Σάιφριντ να γυρίζει την ίδια σκηνή του «Mank» για μια ολόκληρη εβδομάδα
Θύματα της ίωσης κι αυτές, κάποιες από τις μεγαλύτερες ταινίες της σεζόν (για να μην πούμε της δεκαετίας), κάθονται αναπαυτικά στο ράφι τους, περιμένοντας να ξεμυτίσουν στις οθόνες. Το «Tenet» του Κρίστοφερ Νόλαν έχει γίνει συναφές με το έμβλημα της υγείας: η ημερομηνία εξόδου της ταινίας αναβάλλεται διαρκώς, περιμένοντας την ώρα που το μαζικό κοινό της Αμερικής, της Κίνας, των χωρών που κάνουν πραγματική διαφορά στο box office, θα μπορούν όντως να συρρεύσουν κατά χιλιάδες στις κινηματογραφικές αίθουσες και να εκτοξεύσουν το box office.
Παρομοίως, το «Mank» του Ντέιβιντ Φίντσερ, είναι, μεν, μια παραγωγή του Netflix, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι η ταινία που, ήσυχα-ήσυχα, μια μέρα θ' ανέβει ξαφνικά στην πλατφόρμα: το φιλμ χρειάζεται την πρεμιέρα του, τα φεστιβάλ του, τα Οσκαρ του. Οσο για τον #Bond25, το «No Time to Die», από τους πρώτους τίτλους που, με τη διασπορά της επιδημίας ανακοίνωσαν τη μεταφορά της ημερομηνίας εξόδου τους για τον Νοέμβριο, περιμένει ακόμα υπομονετικά, μια και ο Νοέμβριος μοιάζει για... no time για μια τέτοιου βεληνεκούς προσδοκώμενη εμπορική επιτυχία.
Καθώς, λοιπόν, η μοναδική λύση για να δούμε, κάποτε, αυτές κι άλλες αντίστοιχης δυναμικής ταινίες, είναι η λήξη της πανδημίας, να πούμε ότι Netflix, Warner Bros, Universal κι όλα τα μεγάλα, εξαρτώμενα από τα εισιτήρια, στούντιο, επενδύουν στην ερευνητική ομάδα του εμβολίου της Οξφόρδης, για να επισπεύσουν τα αποτελέσματα και να συμβάλλουν στην παγκόσμια προσπάθεια;
Να μην το πούμε, γιατί δεν είναι κι αλήθεια, αλλά, πραγματικά, δεν θα ήταν ωραίο να συνέβαινε;