Buzz

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ έβαλε την Αμάντα Σάιφριντ να γυρίζει την ίδια σκηνή του «Mank» για μια ολόκληρη εβδομάδα

στα 10

Κι εκείνη φυσικά το έκανε,

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ έβαλε την Αμάντα Σάιφριντ να γυρίζει την ίδια σκηνή του «Mank» για μια ολόκληρη εβδομάδα

Το «Mank» του Ντέιβιντ Φίντσερ είναι μία από τις ταινίες που περιμέναμε περισσότερο απ' όλες να δούμε μέσα στο 2020. Και πράγματι, καλά να είμαστε, παρά τις καθυστερήσεις στο post production λόγω μέτρων πανδημίας, θα τη δούμε μέσα στο 2020, το φθινόπωρο, με πρεμιέρα, ωστόσο, στο Netflix - παρότι αυτή, για φέτος, καθιστά την ταινία επιλέξιμη και για τα Οσκαρ.

Διαβάστε ακόμη: Ο Ντέιβιντ Φίντσερ δεν χαίρεται όταν ακούει για «φιντσερικές» ταινίες

Σε σενάριο που υπογράφει ο Τζακ Φίντσερ, πατέρας του Ντέιβιντ, το «Mank» καταπιάνεται με τη συγκρουσιακή σχέση του Ορσον Γουελς με τον Χέρμαν Μάνκιεβιτς (Μανκ), τον σεναριογράφο του «Πολίτη Κέιν» που ουδέποτε αναγνωρίστηκε όσο του άξιζε, για τη συμβολή του σ' αυτή τη μνημειώδη ταινία. Στο φιλμ πρωταγωνιστεί ο Γκάρι Ολντμαν ως Μάνκιεβιτς, ο Τομ Μπερκ ως Ορσον Γουελς και η Αμάντα Σάιφριντ ως Μάριον Ντέιβις, η σταρ του Χόλιγουντ που έγινε ερωμένη του μεγιστάνα Ράντολφ Χερστ (στην ιστορία του οποίου βασίζεται ο «Πολίτης Κέιν») και του επέτρεψε να αναλάβει την καριέρα της, οδηγώντας τη στην απόλυτη καταστροφή. Ο άλλος παράγοντας που αμαύρωσε την υπόληψη της Ντέιβις ήταν η ίδια η ταινία «Πολίτης Κέιν», που την παρουσιάζει ως μια ατάλαντη τραγουδίστρια που ο Χερστ προσπαθεί να κάνει διάσημη, εξαγοράζοντας την καριέρα της.

monk 607

monk 607 Η Μάριον Ντέιβις με τον Ράντολφ Χερστ

Μιλώντας στο Collider, η Αμάντα Σάιφριντ μοιράστηκε την εμπειρία της συνεργασίας της με τον Ντέιβιντ Φίντσερ, που μοιάζει, ταυτόχρονα, εφιαλτική και ιδανική. «Ειλικρινά, δεν έχω ξαναδουλέψει τόσο σκληρά στη ζωή μου,» λέει η Σάιφριντ. «Αλλά είμαι ενθουσιασμένη. Κατ' αρχάς, προέκυψε από το πουθενά. Μίλησα με τον Ντέιβιντ Φίντσερ - χρειάστηκε να κατεβάσω το Zoom, δεν ήξερα τι ήταν! Μιλήσαμε για περίπου μιάμιση ώρα, για την ταινία, το σενάριο. Εγώ ήμουν σίγουρη ότι ήθελα να το κάνω, αλλά η απόφαση ήταν δική του. Παράλληλα σκεφτόμουν, πώς θα παίξω εγώ τη Μάριον Ντέιβις; Είχε αυτή την προφορά. Πόσες λήψεις θα μου χρειαστούν; Με πλημμύρισε μια αγωνία. Αλλά θα δούλευα με τον Φίντσερ, είσαι τυχερός αν αυτό συμβεί μια φορά στη ζωή σου. Πραγματικά, δεν το πιστεύω ότι τελικά το κάναμε. Τελειώσαμε, μάλιστα, στις 21 Φεβρουαρίου, ακριβώς πριν την καραντίνα. Δεν το πιστεύω. Εκανα τρεις ταινίες, τη μια μετά την άλλη, οπότε η μια μπερδευόταν με την επόμενη και το κεφάλι μου δεν ήταν στα καλά του. Τα Σαββατοκύριακα πήγαινα στο Λος Αντζελες κι έκανα πρόβες με τον Ντέιβιντ και το καστ. Και μετά επέστρεφα στις άλλες ταινίες μου, ήταν καταπληκτικό. Και, ναι, η ταινία θα είναι απίστευτη.»

Φυσικά, η Αμάντα Σάιφριντ δεν γλίτωσε από την περιβόητη τελειομανία του Ντέιβιντ Φίντσερ: «Επαιζα κι εγώ, σε μια σκηνή με άπειρους ανθρώπους και τη γυρίζαμε για μια ολόκληρη εβδομάδα. Δεν μπορώ να σας πω πόσες λήψεις χρειάστηκαν, μπορεί να ήταν και 200, μπορεί να πέφτω και τελείως έξω. Ολο αυτό, για μια σκηνή όπου εγώ δεν είχα καν μια ατάκα - μήπως μπορούσα να χαλαρώσω; Οχι, γιατί ανά πάσα στιγμή είχα πάνω μου εννέα ή δέκα διαφορετικές κάμερες να με τραβούν από κάθε γωνία.» Ομολογουμένως, δεν θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο!