Μπορεί η Ενωση Κριτικών της Βοστόνης να ψήφισε πέρσι Ντέιβιντ Φίντσερ και «Social Network» (ταινία, σκηνοθεσία, σενάριο, Α' Ανδρικό Ρόλο, Μουσική), φέτος, όμως η βραδιά ανήκε (ξανά) στο «Τhe Artist» του Μισέλ Χαζαναβίσιους που μπορεί να κέρδισε μόνο το βραβείο καλύτερης ταινίας και μουσικής, αλλά οδεύει σταθερά προς το Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
Στους πρώτους ρόλους η Μισέλ Γουίλιαμς νίκησε την Μέριλ Στριπ για το «Ιron Lady» (δεύτερη σε ψήφους) ενώ ο Μπραντ Πιτ ενισχύει τις πιθανότητες του να θυμάται για πάντα αυτή τη χρονιά ως αυτή που του χάρισε το Οσκαρ Α' Ανδρικού ρόλου για το «Moneyball».
Να σημειωθεί πως οι επιλογές της Ενωσης Κριτικών της Βοστόνης στο Β' Γυναικείο Ρόλο (πέρσι είχαν βραβεύσει την Τζούλιετ Λίουις για το «Τεκμήριο Ενοχής») συνεχίζονται με την δίκαιη βράβευση της Μελίσα ΜακΚάρθι από τις «Φιλενάδες», ενώ η βράβευση του Αλμπερτ Μπρουκς για το «Drive» τον φέρνει ως αδιαφιλονίκητο φαβορί στον Β' Ανδρικό ρόλο κόντρα στον Κρίστοφερ Πλάμερ των «Πρωτάρηδων».
H Ενωση Κριτικών της Βοστόνης είναι και η πρώτη που έλαβε σοβαρά υπόψη της το «Μargaret», αφού στις κατηγορίες της καλύτερης ταινίας, του Β' Γυναικείου Ρόλου (Τζίνι Μπέρλιν), συνολικού καστ και σεναρίου η «παραμελημένη» ταινία του Κένεθ Λόνεργκαν ήταν δεύτερη σε ψήφους.
- Καλύτερη Ταινία: «Τhe Artist» του Μισέλ Χαζαναβίσιους
- Καλύτερος Σκηνοθέτης: Μάρτιν Σκορσέζε («Hugo»)
- Καλύτερος Ηθοποιός: Μπραντ Πιτ («Moneyball»)
- Καλύτερη Ηθοποιός: Μισέλ Γουίλιαμς («Επτά Μέρες με τη Μέριλιν»)
- Β' Ανδρικός Ρόλος: Αλμπερτ Μπρουκς («Drive»)
- Β' Γυναικείος Ρόλος: Μελίσα ΜακΚάρθι («Φιλενάδες»)
- Καλύτερο Σενάριο: Ααρον Σόρκιν, Στίβεν Ζέιλιαν, Σταν Τσέρβιν («Moneyball»)
- Καλύτερη Φωτογραφία: Εμανουέλ Λουμπεζκι για «To Δέντρο της Ζωής»
- Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: «Project Nim» του Τζέιμς Μαρς
- Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: «Rango» του Γκορ Βερμπίνσκι
- Καλύτερη Ξένη Ταινία: «Μέσα από τις Φλόγες» του Ντενί Βιλνέβ
- Καλύτερο Μοντάζ: Κρίστιαν Μάρκλεϊ («Τhe Clock»)
- Καλύτερος Πρωτοεμφανιζόμενος Σκηνοθέτης: Σον Ντέρκιν για το «Martha Marcy May Marlene»
- Καλύτερο καστ: «Carnage» του Ρόμαν Πολάνσκι
- Καλύτερη Χρήση Μουσικής σε Ταινία: «Τhe Artist» και «Drive»
Περισσότερα βραβεία:
Tags: σκορσέζε, μισέλ γουίλιαμς