Τα βραβεία της Ενωσης Κριτικών της Ουάσινγκτον είναι μέχρι στιγμής ό,τι πιο κοντινό θα μπορούσε να βρει κανείς στις προβλέψεις των φετινών Οσκαρ. Τα φαβορί δικαιώθηκαν, ο Τζορτζ Κλούνεϊ πήρε το πρώτο του βραβείο για τους «Απογόνους», η Μισέλ Γουίλιαμς απέδειξε πως είναι η πιο υπολογίσιμη αντίπαλος της Μέριλ Στριπ στο Α' Γυναικείο, ενώ η νίκη του «50/50» στο πρωτότυπο σενάριο είναι απλά ενδεικτική των «αναμενόμενων» εκπλήξεων που πάντοτε λατρεύει να κάνει η Ακαδημία. Αξιοσημείωτη η δεύτερη νίκη του σκηνοθέτη Αλμπερτ Μπρουκς (μετά την Ενωση Κριτικών της Νέας Υόρκης) για τον ρόλο του στο «Drive», γεγονός που τον φέρνει μπροστά στην κατηγορία του Β' Ανδρικού ρόλου, αφήνοντας πίσω του το φαβορί που μέχρι σήμερα ήταν ο Κρίστοφερ Πλάμερ για τους «Πρωτάρηδες».
Αναλυτικά τα βραβεία της Ενωσης Κριτικών της Ουάσινγκτον έχουν ως εξής:
- Καλύτερη ταινία: «Τhe Artist»
- Καλύτερος σκηνοθέτης: Μάρτιν Σκορσέζε («Hugo»)
- Καλύτερος ηθοποιός: Τζορτζ Κλούνεϊ («Οι Απόγονοι»)
- Καλύτερη ηθοποιός: Μισέλ Γουίλιαμς («Επτά Μέρες με τη Μέριλιν»)
- Β΄Ανδρικός Ρόλος: Αλμπερτ Μπρουκς («Drive»)
- Β' Γυναικείος Ρόλος: Οκτάβια Σπένσερ («Υπηρέτριες»)
- Καλύτερο καστ: «Φιλενάδες»
- Καλύτερο διασκευασμένο σενάριο: «Οι Απόγονοι»
- Καλύτερο πρωτότυπο σενάριο: «50/50»
- Καλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων: «Rango»
- Καλύτερο ντοκιμαντέρ: «Cave of Forgotten Dreams» του Βέρνερ Χέρτζογκ
- Καλύτερη ξένη ταινία: «Το Δέρμα που Κατοικώ» του Πέδρο Αλμοδοβάρ
- Καλύτερη καλλιτεχνική διεύθυνση: «Hugo»
- Καλύτερη φωτογραφία: «To Δέντρο της Ζωής»
- Καλύτερη μουσική: «Τhe Artist»
Περισσότερα βραβεία: