Κάθε χρόνο πολλά είναι εκείνα τα πρότζεκτ, τα οποία όσο ενδιαφέροντα κι αν ακούγονται και έχοντας πίσω τους μεγάλα ονόματα σκηνοθετών, που μπαίνουν στο ράφι του Χόλιγουντ. Ενα από αυτά είναι και η (πολύπαθη) live action μεταφορά του διάσημου magna του Κατσουχίρα Οτόμο «Akira» σε σκηνοθεσία του Τζόρνταν Πιλ.
Μετά την τεράστια επιτυχία της πρώτης του ταινίας «Τρέξε!», η Warner προσέγγισε τον Πιλ για να σκηνοθετήσει την live action μεταφορά του «Akira» (η οποία είχε γίνει το 1988 και ταινία anime σε σκηνοθεσία του ίδιου του Οτόμο), με τον ίδιον να σκέφτεται αρκετά σοβαρά να δεχτεί την πρόταση. Αν και τελικά αποφάσισε να αφήσει την ταινία και να σκηνοθετήσει το «Εμείς», πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται ακόμα πως θα ήταν η ταινία αυτή.
Διαβάστε ακόμα: Η Μία Γκοθ αναφέρθηκε στο σνομπάρισμα των ταινιών τρόμου από την Ακαδημία
Το ίδιο φαίνεται πως σκέφτονταν και ο παρουσιαστεί του podcast «Happy Sad Confused» Τζος Χόρογουιτζ, ο οποίος ρώτησε τον Πιλ, ανάμεσα σε άλλα και για το «Akira». Ενώ εξακολουθεί να παραμένει θαυμαστής του αρχικού υλικού, ο Πιλ δεν μετανιώνει για το πως εξελίχθηκε η διαδικασία. Εξήγησε ότι η σκέψη για μια πιθανή νέα εκδοχή του «Akira» τον οδήγησε σε μια πορεία προς την ανάπτυξη πιο πρωτότυπων έργων όπως το «Εμείς» και το «Ούτε Καν».
«Είναι ένα έργο με το οποίο είμαι τόσο παθιασμένος. Χαίρομαι όμως που δεν το έκανα γιατί νιώθω ότι… μένοντας μακριά από αυτό, προσπαθώντας να ερμηνεύσω αυτό το έργο απλώς με έβαλε στον δρόμο να δημιουργήσω κάτι νέο. Αλλά θέλω να δω το Νέο Τόκιο. Θέλω να δω ένα ιαπωνικό καστ. Θέλω να αισθάνομαι βυθισμένος στον κόσμο, με τον τρόπο των ταινιών στο manga».
Είναι κάτι εξάλλου που ο ίδιος ο Πιλ έχει εξηγήσει πολλές φορές στο παρελθόν, ότι τον ενδιαφέρουν περισσότερο να εργαστεί πάνω σε πρωτότυπα έργα τα οποία μπορούν να τον κάνουν να αφήσει πίσω του πρότζεκτς που αγαπάει πολύ, όπως το «Akira».
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την συνέντευξη του Τζόρνταν Πιλ, αλλά και του διευθυντή φωτογραφίας του Χόιτε Βαν Χόιτεμ, στο «Happy Sad Confused» παρακάτω.