Buzz

To Faro φεύγει από την Εβρου, αλλά μας φροντίζει με δυο ξεχωριστά εργαστήρια σεναρίου

στα 10

To Faro φεύγει από την Εβρου και ψάχνει τη νέα του κατοικία, όχι όμως πριν μας δώσει δύο ξεχωριστά εργαστήρια σεναρίου.

To Faro φεύγει από την Εβρου, αλλά μας φροντίζει με δυο ξεχωριστά εργαστήρια σεναρίου

Μετά από οκτώ χρόνια, το Fårö φεύγει από την Εβρου όπου βρισκόταν, σε ένα χώρο που διαμορφώθηκε με πολλή αγάπη και προσοχή για να φιλοξενήσει όλες και όλους εσάς που του δώσατε τη χαρά να το επισκεφτείτε. Καθώς το κτίριο πουλήθηκε, έτσι κι αυτό αναγκαστήκε να αφήσει ένα μέρος που έγινε σπίτι του και που κάτω από τη στέγη του δημιούργησε πλούσιες αναμνήσεις και διαχρονικές φιλίες που όμως θα τις πάρει μαζί του για τον επόμενο προορισμό του.

Μέχρι λοιπόν τη νέα του διεύθυνση, βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά;

Το επίσημο site όπως και το mail του για λόγους ανωτέρας βίας δεν θα λειτουργούν μέχρι νεωτέρας. Εως ότου ανανεωθούν οι διευθύνσεις του, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook & Instagram) όπως και στο farocreativelearning@gmail.com

Θα συνεχίσουν τις δράσεις τους επιλεκτικά σε νέους χώρους που τους φιλοξενούν. Ξεκινούν τα pop up σεμινάρια στην Μπλε Πολυκατοικία στην πλατεία Εξαρχείων με τον Ζαχαρία Μαυροειδή (Απόστρατος, Καλοκαίρι της Κάρμεν), με δύο ξεχωριστά εργαστήρια σεναρίου.

Πιο συγκεκριμένα, από την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου και για 10 συναντήσεις, ο Ζαχαρίας Μαρυοειδής επανέρχεται με το καθιερωμένο πλέον εργαστήριο σεναρίου “24 λέξεις το δευτερόλεπτο” στο οποίο χρησιμοποιεί μια πρωτότυπη προσέγγιση στην τέχνη της σεναριογραφίας για όσα άτομα θέλουν να εξερευνήσουν τη συγγραφή σεναρίου, να μεθοδικοποιήσουν τη θεωρία γύρω από αυτό αλλά και να μετατρέψουν την ιδέα τους σε σεναριακή δομή.

Για τα άτομα που έχουν ήδη ολοκληρώσει τον προηγούμενο κύκλο, τον Νοέμβριο θα ξεκινήσει το εργαστήριο Συγγραφής Διαλόγων ώστε να εμβαθύνουν σε ένα από τα πιο βασικά σκέλη της σεναριογραφίας. Οι συναντήσεις θα γίνονται κάθε Τετάρτη και για έξι εβδομάδες.

faro

“24 λέξεις το δευτερόλεπτο”

Το σενάριο είναι ένα από τα πιο απαιτητικά είδη γραφής.

Οπως η παρτιτούρα ενός μουσικού έργου, έτσι και το σενάριο μιας ταινίας (ή ενός ντοκιμαντέρ, ενός διαφημιστικού κ.ο.κ.) αποτελεί προσχέδιο ενός έργου προς εκτέλεση. Ενα προσχέδιο το οποίο φιλοδοξεί να ζωντανέψει με περιορισμένες λέξεις γλαφυρές εικόνες και ήχους, υπακούοντας ταυτόχρονα σε αυστηρούς κανόνες μορφοποίησης.

Πώς επιτυγχάνεται αυτός ο φιλόδοξος στόχος;

Μέσα από τις διαλέξεις αυτού του κύκλου ο καταξιωμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Ζαχαρίας Μαυροειδής παρουσιάζει μια πρωτότυπη προσέγγιση στην τέχνη της σεναριογραφίας η οποία συνδυάζει θεωρητικά εργαλεία της αφηγηματολογίας (narratology) και της θεωρίας του κινηματογραφικού σεναρίου.

Στόχος είναι η αποκωδικοποίηση του ρόλου του σεναρίου στην κινηματογραφική αφήγηση και η αναγνώριση των εργαλείων που έχει ο σεναριογράφος στη διάθεσή του.

Οι διαλέξεις συνδυάζουν θεωρία και πρακτική μέσα από σειρά ασκήσεων πάνω σε εξειδικευμένα συστατικά της αφήγησης.

*Κατά τη διάρκεια του κύκλου, τα συμμετέχοντα άτομα θα δουλέψουν εντατικά πάνω σε ένα σενάριο μικρού μήκους ταινίας. Για το λόγο αυτό, όσες και όσοι συμμετέχουν θα καταθέσουν πριν την αρχή του σεμιναρίου μια ιδέα για ταινία.