Μπαίνοντας στην τελική ευθεία του 75ου Φεστιβάλ Καννών, οι εκπλήξεις συνεχίζονται, οι φιέστες πληθαίνουν, το ελληνικό σινεμά άφησε αποτύπωμα που μένει δυνατό, και καθώς όλοι αναζητούν τον επόμενο Χρυσό Φοίνικα, τρεις πρεμιέρες έγιναν χθες στο κόκκινο χαλί, ο Μαντς Μίκελσεν έκλεψε την παράσταση και στο σινεμά στην παραλία έπαιζε για τα «παιδιά» που δεν μεγάλωσαν ποτέ τον «E.T.» του Στίβεν Σπίλμπεργκ - την ίδια ώρα που τα αφιερώματα λατρείας για τον Ρέι Λιότα πλημμύρισαν το δίκτυο.
Λίγος «Elvis» ακόμη δεν βλάπτει. Το πρωταγωνιστικό τρίο της ταινίας (Οστιν Μπάτλερ, Ολίβια ΝτεΤζοντζ και Τομ Χανκς) του Μπαζ Λούρμαν φωτογραφήθηκε μετά την επίσημη πρεμιέρα του στο μεσημεριανό photocall, επιδεικνύοντας αστραφτερές οδοντοστοιχίες και glamour από τα παλιά.
Ο Μαντς Μίκελσεν, ο Δανός πρωταγωνιστής, που έχει εδώ και χρόνια έχει κάνει το επιτυχημένο πέρασμα και στο Χόλιγουντ, έδωσε χθες το μεσημέρι ένα masterclass για λίγους στην αίθουσα Debussy. «Θεωρώ ότι έχω ταλέντο, αλλά πιστεύω ότι επίσης υπήρξα τυχερός. Πάρα πολλοί συνάδελφοί μου που ξεκινήσαμε μαζί είναι άνεργοι. Οπότε είμαι ευγνώμων για την καλή μου τύχη και δεν παραπονιέμαι ποτέ...»
Ο Αλμπερτ Σερά ήρθε με το «Pacifιcation» στις Κάννες, φέρνοντας μαζί του τον Μπενουά Μαζιμέλ ο οποίος κάνει με διαφορά το μεγαλύτερο comeback του γαλλικού σινεμά τα τελευταία χρόνια.
Επιστροφή στις Κάννες για τον νικητή του Χρυσού Φοίνικα με τους «Κλέφτες Καταστημάτων», τον υπέροχο Χιροκάζου Κόρε-Εντα, φέτος με το «Broker».
Επίσημη πρεμιέρα έκανε και το «Close», η νέα ταινία του Λουκάς Ντοντ που είχε εντυπωσιάσει πριν μερικά χρόνια στο «Ενα Κάποιο Βλέμμα», με το «Girl». Εδώ, ο Βέλγος σκηνοθέτης υπογράφει ακόμη μια τρυφερή ιστορία ενηλικίωσης σε εναν σκληρό κόσμο. Ή και το αντίθετο.