Περισσότερες διαφημίσεις στα σινεμά; Οχι Ευχαριστούμε!

INDUSTRY 20 SEP  /  Γιώργος Κρασσακόπουλος

Με τα εισιτήρια των αμερικάνικων αιθουσών να είναι πεσμένα κατά 6% φέτος οι μεγάλες αλυσίδες κινηματογράφων ψάχνουν την λύση στην αύξηση των διαφημίσεων πριν της προβολή.

Σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσίευσε το Bloomberg δυο τουλάχιστον από τις μεγαλύτερες αλυσίδες πολυκινηματογράφων της Αμερικής οι Regal και Cinemark προτίθενται να προσθέσουν έξι λεπτά διαφημίσεων πριν την αρχή κάθε κινηματογραφικής προβολής και μάλιστα άμεσα.

Κι αν αυτό δεν είναι αρκετό τα σποτ πλέον θα ξεκινούν να παίζονται όχι πριν, μα μετά την προκαθορισμένη ώρα προβολής της ταινίας, ανάμεσα στα τρέιλερ για τις επόμενες κυκλοφορίες. Και μάλιστα αμέσως μετά το τελευταίο τρέιλερ και πριν ακριβώς από την έναρξη της ταινίας θα υπάρχει θέση για ένα «platinum spot» διάρκειας ενός ολόκληρου λεπτού.

Δείτε κι αυτό: Το Χόλιγουντ από την αρχή! Είναι το streaming τα νέα studios;

regal cinemas 607

Πιθανότατα η ιδέα να μοιάζει λογική για την κάλυψη του κενού στα έσοδα που αφήνει η πτώση των εισιτηρίων, αλλά άλλες αλυσίδες όπως η ΑΜC διαφωνούν ριζικά και κάτι μας λέει ότι το ίδιο θα κάνουν και οι θεατές.

Με τις διάρκειες των ταινιών να είναι μεγαλύτερες από ποτέ και ο ανταγωνισμός στο σπίτι να προσφέρει απρόσκοπτη θέαση δίχως ενοχλητικές διαφημίσεις, είμαστε βέβαιοι ότι τα έξτρα διαφημιστικά σποτ κάθε άλλο παρά είναι ο κατάλληλος τρόπος για να κάνεις την έξοδο στο σινεμά πιο ελκυστική.

Δείτε ακόμη: Ούτε καν ο Μάρτιν Σκορσέζε δεν μπορεί να συμφιλιώσει το Netflix με την αίθουσα

Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στο flix.gr, συμφωνείτε στην εγκατάσταση cookies στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα.