Buzz

Η Μία Γκοθ αναφέρθηκε στο σνομπάρισμα των ταινιών τρόμου από την Ακαδημία

of 10

Η πρωταγωνίστρια των ταινιών του Τι Γουέστ «X» και «Pearl» αναφέρθηκε στο σνομπάρισμα του είδους του τρόμου από την Ακαδημία λέγοντας πως μια αλλαγή είναι απαραίτητη να γίνει.

Η Μία Γκοθ αναφέρθηκε στο σνομπάρισμα των ταινιών τρόμου από την Ακαδημία

Αλλη μια χρόνια και άλλη μια φορά που η Ακαδημία σνόμπαρε το είδος του τρόμου από τις υποψηφιότητες. Παρόλο που και φέτος είχαμε μερικές αρκετά ενδιαφέρουσες και αξιόλογες ταινίες τρόμου, όπως π.χ. το πολυσυζητημένο «Βαρβαρος» αλλά και τις ταινίες του Τι Γουέστ «X» και το σίκουελ του «Pearl», οι οποίες και οι δυο έκαναν την πρεμιέρα τους φέτος στις αίθουσες, ή ακόμα και το «Ούτε Καν» του Τζόρνταν Πιλ, καμία δεν κατάφερε να τρυπώσει έστω σε μια κατηγορία για κάποιο Οσκαρ.

Μάλιστα η Μία Γκοθ, η πρωταγωνίστρια των ταινιών του Γουέστ, ακούγονταν τον τελευταίο καιρό αρκετά πως θα μπορούσε να ήταν υποψηφία στον Α’ Γυναικείο Ρόλο για την ερμηνεία της ως την αιμοδιψή δολοφόνο Πέρλ, ειδικά μετά και τα διθυραμβικά λόγια του Μάρτιν Σκορσέζε για την ταινία, κάτι που τελικά δεν έγινε.

Διαβάστε ακόμα: Ο Γουίλεμ Νταφόε στο «Nosferatu» του Ρόμπερτ Εγκερς

pearl

Η ίδια μιλώντας στο Jake’s Takes αναφέρθηκε στην συνεχής απόρριψη του τρόμου από την Ακαδημία. «Δεν βασίζεται εξ ολοκλήρου στην ποιότητα ενός έργου καθεαυτού. Συμβαίνουν πολλά εκεί και “υπάρχουν πολλοί μάγειρες στην κουζίνα” όσον αφορά τις υποψηφιότητες. Ισως δεν έπρεπε να το πω αυτό, αλλά νομίζω ότι είναι αλήθεια. Νομίζω ότι πολλοί το γνωρίζουν αυτό. Είναι απαραίτητη μια αλλαγή. Θα πρέπει να γίνει μια αλλαγή εάν θέλουν να εμπλακούν με το ευρύτερο κοινό. Νομίζω ότι θα ήταν πραγματικά ωφέλιμο [να προτείνουν ταινίες τρόμου]».

Η Ακαδημία έχει αναγνωρίσει έργα τρόμου στο παρελθόν. Το «Η Σιωπή των Αμνών» κέρδισε την καλύτερη ταινία, ενώ ο Πιλ κέρδισε το Οσκαρ πρωτότυπου σεναρίου για το «Τρέξε!». Αυτή η ταινία κέρδισε επίσης υποψηφιότητες για την καλύτερη σκηνοθεσία και την καλύτερη ταινία, όπως και το «Η Εκτη Αίσθηση». Αλλά μια ταινία τρόμου που αναγνωρίζεται από την Ακαδημία εξακολουθεί να φαίνεται σαν πρόκειται για την εξαίρεση στον κανόνα.