Φεστιβάλ / Βραβεία

17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: Greeks do it better!

of 10

Εξηντατρία συνολικά ελληνικά ντοκιμαντέρ θα προβληθούν στο 17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία της ελληνικής ταινίας τεκμηρίωσης που εντός και εκτός κρίσης επιμένει να κοιτά την αλήθεια στα μάτια.

17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης: Greeks do it better!

Γνώριμοι και νέοι Ελληνες δημιουργοί ετοιμάζονται για την πρεμιέρα των νέων τους ντοκιμαντέρ στο 17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης που φέτος διεξάγεται από τις 13 έως και τις 22 Μαρτίου. Με το βλέμμα στραμμένο στην πολιτική, στην κρίση, την κοινωνική αφύπνιση, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το πορτρέτα ξεχωριστών ανθρώπων της καθημερινότητας και της Τέχνης και τη μνήμη, τα εξηντατρία ελληνικά ντοκιμαντέρ που θα προβληθούν στο Φεστιβάλ χαρτογραφούν την Ελλάδα του σήμερα και επιβεβαιώνουν πως το σινεμά τεκμηρίωσης υπάρχει και θα υπάρχει, πάνω και πέρα από την όποια ανάγκη και εποχή το γεννά.

Διαβάστε εδώ περισσότερα για το 17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, τις προβολές και τα φετινά αφιερώματά του.

Φασισμος Α.Ε. Φασισμός Α.Ε.

Τα πολλά πρόσωπα της πολιτικής διερευνούν ορισμένα από τα ντοκιμαντέρ του 17ου Φεστιβάλ. Το Φασισμός Α.Ε. του Αρη Χατζηστεφάνου εξετάζει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του φασισμού, ενώ το Burning from the Inside της Μάρσιας Τζιβάρα κινείται ανάμεσα σε Βερολίνο και Αθήνα θέτοντας στο επίκεντρο την κρίσιμη ελληνική πραγματικότητα. Στην επίσης πολιτικά φορτισμένη περίοδο της δικτατορίας των συνταγματαρχών, μας μεταφέρει το ντοκιμαντέρ Απόδραση από την Αμοργό του Στέλιου Κούλογλου, με θέμα τη διεθνή συνομωσία που οργανώθηκε το 1969 με στόχο την απόδραση του εξόριστου πρώην υπουργού Γεώργιου Μυλωνά από την Αμοργό. «Μπορεί η πολιτική να παραμείνει έξω από τα γήπεδα;» αναρωτιέται το ντοκιμαντέρ WHAT POLITICA – μια απολιτίκ ποδοσφαιρική ιστορία του Τάσου Αλευρά, μιλώντας για τις διαφορετικές όψεις του φαινομένου.

Oppression 607Oppression

Το χρονικό της ελληνικής κρίσης και ο δραματικός της αντίκτυπος αποτυπώνονται στο ντοκιμαντέρ Agora–Από τη Δημοκρατία στις Αγορές του Γιώργου Αυγερόπουλου, ενώ το A Haircut Story της Δανάης Στυλιανού εστιάζει στο κούρεμα καταθέσεων που εφαρμόστηκε στην Κύπρο πριν από δύο χρόνια. Παράλληλα, τους Eλληνες ντοκιμαντερίστες απασχολούν οι επιπτώσεις της κρίσης σε πολλαπλά επίπεδα. Το φιλμ We Are Fucked Sunshine! της Δέσποινας Γραμματικοπούλου συνθέτει το πορτρέτο μιας χαμένης γενιάς στη σύγχρονη Ελλάδα. Το Non Omnis Moriar της Θεοδοσίας Γραμματικού εστιάζει στην απεργία της Ελληνικής Χαλυβουργίας, ενώ το Emery Tales των Σουζάνε Mπάουζινγκερ και Στέλιου Ευσταθόπουλου στους εργάτες των λατομείων της Νάξου που παλεύουν για επιβίωση. Σε παρόμοιο κλίμα, εκτυλίσσεται και το ντοκιμαντέρ Το ψάρι στο Bουνό – Πέραμα της Στρατούλας Θεοδωράτου, με θέμα την κατάρρευση της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας στο Πέραμα και τα συνακόλουθα κοινωνικά προβλήματα. Από την άλλη, το ντοκιμαντέρ Εγώ και οι Aλλοι της Θέλγιας Πετράκη καταγράφει την καθημερινότητα του Ζάννειου Ιδρύματος Παιδικής Προστασίας και Αγωγής, το οποίο έπειτα από 130 χρόνια προσφοράς, παύει να λειτουργεί το 2013 λόγω κρίσης. Παράλληλα, το φιλμ Oppression των Μυρτώς Συμεωνίδου και Νίκου Πανιεράκη σκιαγραφεί το τοπίο της σύγχρονης δημοσιογραφίας, τομέα τον οποίο έπληξε σφοδρά η οικονομική ύφεση.

Sam Roma 607 Sam Roma – Είμαστε Τσιγγάνοι

Κόντρα στις προκαταλήψεις, το ντοκιμαντέρ Μίλαντ, Ο Πλανήτης μου του Μενέλαου Καραμαγγιώλη καταγράφει τον αγώνα μιας οικογένειας μεταναστών να ενωθούν ξανά, με την πολύτιμη βοήθεια της ΜΚΟ «Αρσις». Από την άλλη, το Sam Roma – Είμαστε Τσιγγάνοι της Μαρίνας Δανέζη διεισδύει στα άδυτα των κοινοτήτων των ρομά για να αναδείξει τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζουν, αλλά και την ιδιαίτερη κουλτούρα τους.

Ο Θεός Δεν Μοιράζει Καραμέλες 607 Ο Θεός δεν Μοιράζει Καραμέλες

Στο τμήμα των εκτός συνόρων Ελλήνων κινηματογραφιστών, το φιλμ Ο Θεός δεν Μοιράζει Καραμέλες του Βαγγέλη Καλαμπάκα αναφέρεται στα ορφανά παιδιά της Αιθιοπίας και αποτυπώνει την καθημερινότητα των ιδρυμάτων που τα φιλοξενούν. Στον απόηχο της τραγικής γενοκτονίας στη Ρουάντα, επιζώντες και δολοφόνοι μαθαίνουν να συνυπάρχουν στο ντοκιμαντέρ A Place for Everyone των Αγγελου Ράλλη και Χανς Ούλριχ Γκεσλ, ενώ το Excision της Βικτώριας Βελλοπούλου θίγει το ευαίσθητο ζήτημα της κλειτοριδεκτομής στην Κένυα. Σε μια άλλη γωνιά του πλανήτη, στο Τατζικιστάν, το ντοκιμαντέρ The New Plastic Road των Αγγελου Τσαούση και Μυρτώς Παπαδοπούλου αναλύει τις οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές που συντελούνται σε αυτό το πρώην τμήμα του «δρόμου του Μεταξιού». Με επίκεντρο το Θιβέτ, ένα από τα πιο σημαντικά θρησκευτικά κέντρα του κόσμου, εκτυλίσσεται το ντοκιμαντέρ Προσκύνημα των Μαριάννας Αστρακά και Γιώργου Φωτιάδη.

Καλιαρντά 607 Καλιαρντά

Με παραδόσεις και πρακτικές που μεταβάλλονται ή χάνονται, καταπιάνονται αρκετά ντοκιμαντέρ του 17ου ΦΝΘ. Στο Πέρασα κι Εγώ από Κει κι Είχα Παπούτσια από Χαρτί του Βασίλη Λουλέ, οι λαϊκοί παραμυθάδες της ελληνικής υπαίθρου αφηγούνται στην κάμερα παραμύθια και ιστορίες, ως τελευταίοι θεματοφύλακες της προφορικής αφήγησης. Στο ντοκιμαντέρ Παπόριας του Στρατή Βογιατζή, ένας καραβομαραγκός από τη Χίο προσπαθεί να διασώσει και να διαδώσει τα μυστικά μιας τέχνης που τείνει να εκλείψει. Από την άλλη, το ντοκιμαντέρ Μ’ ένα Σμπάρο Δυο Τρυγόνια της Λώρας Μαραγκουδάκη ρίχνει μια χιουμοριστική και εις βάθος ματιά στην επί δεκαετιών αποδεκτή «παράδοση» της ανοιξιάτικης λαθροθηρίας στα Ιόνια νησιά. Το Χαίρε και Πιεί Ευ της Λένας Αθανασοπούλου μας ξεναγεί σε οινοποιεία της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, διερευνώντας το μύθο και την ιστορία του κρασιού. Σε διαφορετικό κλίμα, το ντοκιμαντέρ Καλιαρντά της Πάολας Ρεβενιώτη καταγράφει την ιστορία της κρυφής γλώσσας των ομοφυλόφιλων της Ελλάδας από τη δεκαετία του ’40 ως τη δεκαετία του ‘80, καθώς και την εξέλιξη της ομοφυλοφιλικής ζωής στη χώρα.

Μάνα 607 Μάνα

Τα ντοκιμαντέρ του 17ου ΦΝΘ αναδεικνύουν τις πολλαπλές όψεις της ανθρώπινης φύσης. Στο Μάνα της Βάλερυ Κοντάκος, εδώ και μισό αιώνα οι θαρραλέες πρωτεργάτιδες του Λυρείου Παιδικού Χωριού περιθάλπουν παραμελημένα και κακοποιημένα παιδιά, χωρίς καμία βοήθεια από το κράτος και την εκκλησία. Μια εξαιρετικά ανθρώπινη ματιά στο χώρο της ψυχικής υγείας ρίχνει το ντοκιμαντέρ Ψ της Καλλιόπης Λεγάκη, μέσα από εξομολογήσεις ατόμων που έχουν βιώσει ψυχικές ασθένειες. Το ντοκιμαντέρ ΕΣΥ να με Θυμάσαι του Κωστή Κεκελιάδη με άξονα το ΕΣΥ, καταγράφει τις συνέπειες της κατάρρευσης του δημόσιου συστήματος υγείας και τη διάλυση του κράτους πρόνοιας. Από την άλλη, ένας καθημερινός, ανθρώπινος διάλογος εκτυλίσσεται στο ντοκιμαντέρ Μάλλον… της Αννας Κεσίσογλου.

Στη Φωλιά του Χρόνου 607 Στη Φωλιά του Χρόνου

Με φόντο τα πλούσια οικοσυστήματα της Ελλάδας, το ντοκιμαντέρ Στη Φωλιά του Χρόνου του Αλέξανδρου Παπαηλιού, παρακολουθεί τη διαδρομή και τις σκέψεις τριών ανθρώπων μέσα σε ένα διάστημα δεκαπέντε ετών, το οποίο σημαδεύτηκε από ριζικές αλλαγές στη χώρα. Σε ένα μικρό νησί διαδραματίζεται το ντοκιμαντέρ Little Island του Αγγελου Ψωμόπουλου, με ήρωα έναν άνθρωπο που, παρά τις αντιξοότητες, έζησε εκεί μόνος του για 40 χρόνια.

Un Condor 607 Un Condor

Ανθρωποι με πολύ ιδιαίτερες ιστορίες ζωής δεσπόζουν σε πολλά από τα ντοκιμαντέρ του Φεστιβάλ. Στο φιλμ Η Αρχαιολόγος του Κίμωνα Τσακίρη, μια δραστήρια αρχαιολόγος στη Δυτική Μακεδονία, δίνει την τελευταία μάχη της καριέρας της με σκοπό να σώσει ένα μεγάλο αρχαιολογικό χώρο. Το ντοκιμαντέρ Ολυμπία του Σταύρου Ψυλλάκη, παρακολουθεί την ομώνυμη πρωταγωνίστρια, μια έγκυο καρκινοπαθή. Από την άλλη, στο Un Condor του Γιάννη Κολόζη, ο αυτοεξόριστος –λόγω Πινοτσέτ- χιλιανός Σέρχιο Κοντρέρας επισκέπτεται την πατρίδα του έπειτα από 38 χρόνια. Στο Dan Georgakas – Επαναστάτης της Διασποράς του Κώστα Βάκκα, ο ελληνικής καταγωγής Αμερικανός ποιητής, συγγραφέας, κινηματογραφικός κριτικός και ακτιβιστής της Αριστεράς Νταν Γεωργακάς, αυτοβιογραφείται μπροστά στην κάμερα, ενώ το φιλμ Παύλος-Ενας Ασυνήθιστος Βασιλιάς του Νίκου Πολίτη, σκιαγραφεί το πορτρέτο του βασιλιά Παύλου, με άγνωστα στιγμιότυπα της πορείας του. Ο Παναγιώτης Ευαγγελίδης στο La Vida Pura αποτυπώνει την καθημερινότητα του Τζόνι, ενός 25χρονου Βαρκελονέζου πορνοστάρ. Στο Eλντα, μια γέννα του Χρίστου Ξενιτόπουλου, μια μαία προτείνει στις γυναίκες έναν εναλλακτικό τρόπο τοκετού στο σπίτι, ενώ στο Νανά της Λάρα Κρίστεν μια εβδομηντάχρονη τρανσέξουαλ που ζει στη Θεσσαλονίκη αφηγείται αφοπλιστικά στο φακό στιγμές από τη ζωή της.

Αρκαδία χαίρε 607 Αρκαδία Χαίρε

Στις Εικόνες από το Παρελθόν ενα ποιητικό οδοιπορικό στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας πραγματοποιεί το ντοκιμαντέρ Αρκαδία Χαίρε του Φίλιππου Κουτσαφτή. Στις θηριωδίες των ναζί στη νότια Κρήτη εστιάζει το ντοκιμαντέρ Πυρπόληση Γυναικών στην Καλή Συκιά-«Ολοκαύτωμα» από Γερμανούς Ναζί κατά τη Διάρκεια της Κατοχής του Τάσου Μπιρσίμ, ενώ τα Γεγονότα στη Φώκαια 1914 των Ανιές Σκλάβου και Στέλιου Τατάκη εξιστορούν το χρονικό της βίαιης μετατόπισης του ελληνικού πληθυσμού από τις Ιωνικές αποικίες της Μικράς Ασίας. Το ντοκιμαντέρ Χαλκηδόνα του Γρηγόρη Οικονομίδη καταγράφει την ιστορική εξέλιξη της ομώνυμης συνοικίας της Κωνσταντινούπολης, μέσα από μαρτυρίες, αρχειακό και σύγχρονο υλικό. Με αφετηρία τη γερμανική κατοχή, στην ταινία Παράδοξη Πατρίδα του Νίκου Ασλανίδη, η πολιτική, η Ιστορία και οι οικογενειακοί δεσμοί συμπλέκονται με απροσδόκητο τρόπο. Το ντοκιμαντέρ Αμαρτωλά Κρανία; του Μανώλη Δημελλά, διερευνά τη μυστηριώδη ομερτά που καλύπτει την εκτέλεση τριών νεαρών αγοριών από την Κάρπαθο, κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στις Πολυαγαπημένες Μέρες του Κωνσταντίνου Πατσαλίδη, οι κάτοικοι ενός μικρού κυπριακού χωριού θυμούνται νοσταλγικά τα γυρίσματα μιας χολιγουντιανής ταινίας που έγιναν στον τόπο τους το ’70, ενώ το Πέρασμα του Κομήτη Ρεμπώ από την Κύπρο του Κώστα Νταντινάκη αναφέρεται στην πολυτάραχη ζωή του γάλλου λογοτέχνη, δίνοντας έμφαση στη σχέση του με την Κύπρο.

Εδώ Δεν Υπάρχει Ασυλο 607 Εδώ δεν Υπάρχει Ασυλο

Ποικίλες μορφές τέχνης αναδεικνύονται σε πολλά από τα ντοκιμαντέρ της φετινής διοργάνωσης. Στο Εδώ δεν Υπάρχει Ασυλο του Μιχάλη Καφαντάρη αναβιώνει η ανεξάρτητη μουσική σκηνή της Αθήνας της δεκαετίας του ’80, άρρηκτα συνδεδεμένη με τις έντονες πολιτικοκοινωνικές συνθήκες της εποχής. Σε διαφορετικό κλίμα, το φιλμ Με Αναμνήσεις και Τραγούδια της Στέλας Παπαστεφάνου παρουσιάζει τη χορωδία της Ισραηλιτικής Κοινότητας Θεσσαλονίκης, ενώ το Οταν Αρχίζει το Τραγούδι του Γιάννη Πόθου μας καλεί να μοιραστούμε το ιδιαίτερο τραγούδι μιας νεαρής τυφλής κοπέλας με αυτισμό. Από την άλλη, το γκράφιτι, η τέχνη του δρόμου και του αστικού τοπίου ως μορφή έκφρασης και αντίδρασης, κυριαρχεί στο ντοκιμαντέρ Ζωντανοί μες το Τσιμέντο του Γιώργου Γκουνέζου, ενώ η ταινία Fragile της Μαρίας Λεωνίδα ξετυλίγει το τελετουργικό ταξίδι ενός αγάλματος. Γυναίκες που χορεύουν (το ανδροκρατούμενο) χιπ χοπ στη σύγχρονη Αθήνα, πρωταγωνιστούν στο ντοκιμαντέρ Τα Θηλυκά είναι Εδώ της Ναταλίας Κουτσούγερα, ενώ το Dancing to Connect – Χορεύω Αρα Επικοινωνώ των Μαρίας Δαμκαλίδη, Λεωνίδα Κωνστανταράκου και Σταύρου Πετρόπουλου (Alaska), εστιάζει στο ομότιτλο επιτυχημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα χορού για εφήβους της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. Στο ντοκιμαντέρ Το Χούφταλο του Χρίστου Καλλίτση, ο ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος περιγράφει μια αθέατη πλευρά της ενδοοικογενειακής βίας, ενώ στο On. Off. της Ομάδας Ντοκιμαντέρ Animart 2014 ο ποιητής και στιχουργός Μιχάλης Γκανάς συνομιλεί με έξι κατοίκους του Μονοδενδρίου.

Ο Εθνικός Κωστής Παλαμάς 607 Ο Εθνικός Κωστής Παλαμάς-Το Υπέρτατο Λουλούδι του Λόγου

Στα Καλλιτεχνικά Πορτρέτα, ταξιδεύουμε από τα ορεινά τοπία των Ανωγείων μέχρι τις ερήμους της Αυστραλίας, όπου εκτυλίσσεται η ιστορία της πολυτάλαντης οικογένειας Ξυλούρη στο ντοκιμαντέρ Μια Οικογενειακή Υπόθεση της Αγγελικής Αριστομενοπούλου. Το φιλμ David Kennedy, Σμιλεύοντας τη Ζωή του Αγγελου Κοβότσου αποκαλύπτει το ταλέντο και τις εμμονές του γλύπτη Ντέιβιντ Κένεντι. Ο ομότεχνός του Γκέλας Κεσσίδης, γεωργιανός καλλιτέχνης ελληνικής καταγωγής, πρωταγωνιστεί στο ντοκιμαντέρ Γκέλας του Σπύρου Αμοιρόπουλου, ενώ στην ταινία Samios της Μαρίας Γιαννούλη ο ζωγράφος Παύλος Σάμιος μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τον καλλιτεχνικό κόσμο του. Το ντοκιμαντέρ Ο Εθνικός Κωστής Παλαμάς-Το Υπέρτατο Λουλούδι του Λόγου του Σταμάτη Τσαρουχά φωτίζει τις άγνωστες πτυχές του σπουδαίου εθνικού μας ποιητή, ενώ το Σ’ αγαπώ. Ελογοκρίθη! του Φώτη Συμεωνίδη εστιάζει στον ποιητή της Θεσσαλονίκης Τόλη Νικηφόρου. Στο Lowland του Μένιου Καραγιάννη, ο συνθέτης Απόστολος Δημητρακόπουλος μυεί το κοινό στον ιδιαίτερο σύμπαν του δημιουργού, ενώ στο ντοκιμαντέρ Διώνη του Θάνου Ψυχογυιού το γυναικείο πολυφωνικό φωνητικό σχήμα Διώνη αποκαλύπτει στο θεατή πόσο δημιουργικά συνδυάζεται το παραδοσιακό με το σύγχρονο τραγούδι.


Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στην Αγορά Ντοκιμαντέρ του 17ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, η οποία υποστηρίζεται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Creative Europe MEDIA, φιλοξενούνται τέσσερις ελληνικές ταινίες στο τμήμα Docs in Progress.

Τα Docs in Progress της Αγοράς Ντοκιμαντέρ του 17ου ΦΝΘ είναι συνολικά επτά ταινίες από τα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο, οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά στους ειδικούς καλεσμένους της Αγοράς και παρουσιάζονται στους παραγωγούς, εκπροσώπους πωλήσεων (sales agents), διανομείς και εκπροσώπους φεστιβάλ που θα είναι παρόντες στη φετινή διοργάνωση. Φέτος, για πρώτη χρονιά στα Docs in Progress, η ελληνική εταιρία post-production 2|35 Inc προσφέρει βραβείο σε υπηρεσίες post-production αξίας 15.000 ευρώ.

Οι ελληνικές ταινίες που συμμετέχουν στο τμήμα Docs in Progress είναι οι εξής:

1) Lafcadio Hearn: His Journey to Ithaca, Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Γιάνναρης, Παραγωγή: Hisami Kuroiwa, Eric Nyari, Εταιρεία Παραγωγής: Journey to Ithaca, LLC, Συμπαραγωγή: Eve Gabereau (Soda Pictures), ΗΠΑ/ Μεγάλη Βρετανία/ Ιαπωνία/ Ελλάδα

2) Ο πιο μακρύς δρόμος, Σκηνοθεσία: Μαριάννα Οικονόμου, Παραγωγή: Δάφνη Πανοπούλου, Εταιρεία Παραγωγής: Stefi & Lynx, Συμπαραγωγή: Taavi Vartia (Taavia Productions), Με την υποστήριξη: ΝΕΡΙΤ, Ελλάδα/ Φινλανδία

3) Επόμενη στάση: Ουτοπία, Σκηνοθεσία: Απόστολος Καρακάσης, Παραγωγή: Marco Gastine, Εταιρεία Παραγωγής: Minimal Films, Συμπαραγωγή: Carl Ludwig Rettinger (Lichtblick Film), Με την υποστήριξη: ΕΚΚ, ΝΕΡΙΤ, Ελλάδα/ Γερμανία

Καθώς και σε ελληνική συμπαραγωγή, η ταινία:

4) All the Rage, Σκηνοθεσία: Michael Galinsky, Suki Hawley, David Beilinson Παραγωγή: Michael Galinsky, Εταιρεία Παραγωγής: Rumur, Συμπαραγωγή: David Beilinson, Πάνος Παπαχατζής (Argonauts Productions), Με την υποστήριξη: Kickstarter, ΗΠΑ/ Ελλάδα

Το Docs in Τhessaloniki / EDN Pitching Forum 2015 διοργανώνεται από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ντοκιμαντέρ EDN, σε συνεργασία με το 17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - Εικόνες του 21ου Αιώνα και με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Creative Europe ΜEDIA, στο πλαίσιο της Αγοράς Ντοκιμαντέρ του Φεστιβάλ. To ετήσιο αυτό «διεθνές ραντεβού» περιλαμβάνει συζητήσεις για την παραγωγή και pitching επιλεγμένων σχεδίων ντοκιμαντέρ απ’ όλο τον κόσμο, μέσω εντατικών εκπαιδευτικών συναντήσεων και ανοιχτών στο κοινό συναντήσεων pitching. Με αυτό τον τρόπο, δίνει την ευκαιρία στους έλληνες και ξένους επαγγελματίες του οπτικοακουστικού χώρου, να παρουσιάσουν και να προωθήσουν το έργο τους, σε τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας μας, αλλά και του εξωτερικού.

Να σημειωθεί ότι στο Docs in Thessaloniki / EDN Pitching Forum 2015 φέτος συμμετέχει και ένα project με ελληνική συμπαραγωγή, το The Forest in Me σε σκηνοθεσία Ρεμπέκα Ε. Μάρσαλ και παραγωγή των Βασίλη Χρυσανθόπουλου, Κάσια Σκίμπινσκα, Νικόλ Στοτ, Μαρκ Τζόνστον, plays2place productions, Ελλάδα / Μεγ. Βρετανία


Το 17ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης διοργανώνεται από τις 13 έως τις 22 Μαρτίου 2015.

Διαβάστε ακόμη:

Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2015 Ποστερ 607