Buzz

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ υπογράφει αποκλειστικό 4ετές συμβόλαιο με το Netflix

of 10

Ενας από τους σπουδαιότερους auteurs της μεγάλης οθόνης δεσμεύεται, για 4 χρόνια, να παρέχει πρότζεκτς στην μικρή.

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ υπογράφει αποκλειστικό 4ετές συμβόλαιο με το Netflix

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ ήταν από τους πρώτους δημιουργούς που συνεργάστηκαν με το Netflix και δεν τρόμαξαν να ταυτιστούν με τηλεοπτικά πρότζεκτς: υπέγραψε το ύφος και τα δύο πρώτα επεισόδια του «House of Cards». Ανέπτυξε την animated σειρά «Love, Death & Robots» του Τιμ Μίλερ. Εφερε εις πέρας, και σκηνοθέτησε κι ο ίδιος πολλά επεισόδια του αριστουργηματικού «Mindhunter». Και, φυσικά, όλοι περιμένουμε την πρεμιέρα του «Mank» στις 4 Δεκεμβρίου στο Netflix.

Δείτε κι αυτό: Μετά από 6 χρόνια αναμονής - πρώτο trailer για το «Mank» του Ντέιβιντ Φίντσερ

Το ότι διαβάζουμε λοιπόν για 4ετή συμφωνία με το Netflix δεν είναι κάτι που έρχεται ως σοκ. Ο δισταγμός, το σφύξιμο, είναι στο «αποκλειστική». Αυτό σημαίνει ένα exclusive deal ανάμεσα στις πλατφόρμες; Κι ότι του επιτρέπει μία κινηματογραφική ταινία, μέσα από τα κανάλια των στούντιο, και την διανομή της στις αίθουσες; Ή όχι.

Τι λέει ο ίδιος;

«Ναι, υπέγραψα μία αποκλειστική συμφωνία με το Netflix για τέσσερα χρόνια. Και, όλα εξαρτώνται από το πώς θα λειτουργήσει το "Mank". Ή θα επιστρέψω με την ουρά στα σκέλια και θα κάνω ό,τι μου αναθέσουν για να εξιλεωθώ, ή θα επιστρέψω με ύφος αλαζόνα μαλάκα που θα απαιτήσει κι όλες οι υπόλοιπες ταινίες του να είναι ασπρόμαυρες.» (γελάει)

«Γιατί υπέγραψα με το Netflix; Γιατί μου αρέσει να δουλεύω όπως ο Πικάσο - να δοκιμάζω πολύ διαφορετικά πράγματα, να σπάω τη φόρμα και να αλλάζω τον τρόπο που δουλεύω. Και θα μου άρεσε να έχω έναν μεγαλύτερο όγκο δουλειάς που θα αφήσω πίσω μου. Μου φαίνεται παράξενο, το παραδέχομαι, να δουλεύω 40 χρόνια και να έχω κάνει μόνο 10 ταινίες. Οκ, 11, αλλά 10 που μπορώ να πω ότι είναι δικές μου. Ναι, αντικειμενικά, αυτή είναι μια τρομαχτική παρατήρηση...»

Μάλιστα. Ισως, τώρα που τα στούντιο έχουν πάθει τη μεγάλη ζημιά που έχουν πάθει και βλέπουν τα ταλέντα να φεύγουν για την μικρή οθόνη, να κάνουν και λίγο την αυτοκριτική τους.

Γιατί ωραία η ερώτηση «γιατί Κουαρόν/Σκορσέζε/Φίντσερ πήγες στο Netflix και πρόδωσες το σινεμά;», αλλά κάποια στιγμή να την απευθύνουμε και στα στούντιο. Γιατί οι auteurs αισθάνονται ότι θα δουλέψουν καλύτερα εκτός των κυκλωμάτων σας; Πόσο πολύ σας έχει ξεφύγει η μπάλα και τι ευθύνη φέρετε;

Διαβάστε περισσότερα: