
Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.
The Batman του Ματ Ριβς
Ο Μπρους Γουέιν είναι βυθισμένος στο σκοτάδι της Γκόθαμ Σίτι για χάρη των συμπολιτών του, που για χρόνια υποφέρουν από την κατάχρηση της εξουσίας και τη διαφθορά, ταγμένος να καταπολεμά το έγκλημα. Καθώς συνεχίζει να αναζητά και να βρίσκει το δρόμο του ως ο σκοτεινός ιππότης, αναγκάζεται να παίξει το παιχνίδι της γάτας και του ποντικιού, με τη μεγαλύτερη απειλή, που έχει αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής. Έναν μανιακό δολοφόνο γνωστό ως «The Riddler» που είναι γεμάτος οργή και αποφασισμένος να αποκαλύψει το διεφθαρμένο σύστημα, επιλέγοντας ως θύματά του όλες τις βασικές πολιτικές προσωπικότητες της πόλης. Έχοντας παλιούς πιστούς γνωστούς, αλλά και νέους συμμάχους, ο Μπρους πρέπει να εντοπίσει τον δολοφόνο και να τον στη φέρει στη δικαιοσύνη εισχωρώντας στον υπόκοσμο, ενώ ταυτόχρονα ερευνά την αληθινή κληρονομιά του πατέρα του και αμφισβητεί την επίδραση που έχει στη Γκόθαμ Σίτι ως «The Batman».
Ο νεότερος σε ηλικία Μπάτμαν στην κινηματογραφική ιστορία, σε μια ταινία που κρατάει τον ρεαλισμό της τριλογίας του Κρίστοφερ Νόλαν, αλλά βυθίζεται στην ακόμη πιο σκοτεινή νουάρ ατμόσφαιρα μιας ταινίας ενηλικίωσης ενός αγοριού και μιας ολόκληρης κοινωνίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Star
Καλύτερα Δεν Γίνεται (As Good As it Gets) του Τζέιμς Λ. Μπρουκς
Ο Μέλβιν Γιούνταλ είναι ένας πετυχημένος συγγραφέας και ζει στη Νέα Υόρκη. Υποφέρει από ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή που μαζί με την αντικοινωνική του συμπεριφορά, εκνευρίζει τους γείτονές του και όλους όσους έρχονται σε επαφή μαζί του. Τρώει πρωινό στο ίδιο τραπέζι, στο ίδιο εστιατόριο κάθε μέρα χρησιμοποιώντας πλαστικά μαχαιροπίρουνα τα οποία φέρνει μαζί του εξαιτίας της μικροβιοφοβίας του. Η μόνη σερβιτόρα που τον ανέχεται είναι η Κάρολ Κόνελι. Μια μέρα, ο γείτονάς του Σάιμον Μπίσοπ, ένας ομοφυλόφιλος ζωγράφος, δέχεται επίθεση. Ο Μέλβιν αναγκάζεται να πάρει υπό την προστασία του, τον σκύλο του Βερντέλ όσο καιρό ο Σάιμον θα νοσηλεύεται. Αν και στην αρχή βρίσκει το σκύλο ανυπόφορο, στη συνέχεια δένεται μαζί του και ταυτόχρονα παίρνει όλο και περισσότερη προσοχή από την Κάρολ. Όταν η Κάρολ αποφασίζει να πάρει μια δουλειά που να βρίσκεται πιο κοντά στο σπίτι της ώστε να περνάει περισσότερη ώρα με το γιο της που πάσχει από άσθμα, ο Μέλβιν κανονίζει να πληρώσει τα ιατρικά έξοδα του γιου της. Φοβούμενη ότι η Κάρολ χρωστάει στον Μέλβιν κάτι, παίρνει το τραίνο με προορισμό το διαμέρισμά του στη μέση της νύχτας για να του ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να κοιμηθεί μαζί του.
Επτά υποψηφιότητες για Οσκαρ, δίκαια Οσκαρ στον Τζακ Νίκολσον και την Ελεν Χαντ, μια αγνή feelgood ταινία για όλα όσα μας κάνουν καλύτερους...
Η ταινία προβάλλεται στις 17.30 στο Nova Cinema 1
Φύλακας Αδερφός (Brother's Keeper) του Φερίτ Καραχάν
Ο Γιουσούφ, δωδεκάχρονος μαθητής σε ένα αυστηρό οικοτροφείο στα βουνά της Ανατολικής Τουρκίας, προσπαθεί να βοηθήσει τον συμμαθητή του Μέμο, που αρρωσταίνει ξαφνικά μια πολύ κρύα ημέρα. Όμως οι καταπιεστικές σχολικές αρχές δεν συμμερίζονται την αγωνία του μικρού μαθητή. Σε ένα αυστηρό οικοτροφείο για παιδιά Κούρδων στην ορεινή Ανατολία, ο Μέμο, ο καλύτερος φίλος και συμμαθητής του Γιουσούφ ξαφνικά αρχίζει να μην νιώθει καθόλου καλά, και όσο προχωράει αυτή η παγωμένη, δύσκολη μέρα, αισθάνεται όλο και χειρότερα. Ο Γιουσούφ, θορυβημένος από την ραγδαία επιδείνωση της υγείας του φίλου του, που δυσκολεύεται ακόμα και να σταθεί στα πόδια του, προσπαθεί με κάθε διαθέσιμο μέσο να ενεργοποιήσει τους δασκάλους και τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου, ώστε να κάνουν κάτι για τον φίλο του. Ομως η ευθυνοφοβία και η αδιαφορία των διδασκόντων, ενισχυμένη από μια απίστευτη γραφειοκρατία, ορθώνουν ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο στις αγωνιώδεις προσπάθειες του μικρού να βοηθήσει αποτελεσματικά τον συμμαθητή του. Όταν κάποια στιγμή ο μηχανισμός του σχολείου επιτέλους κινητοποιείται, η ίδια η Φύση κάνει δυσκολότερα τα πράγματα: μια αιφνίδια και σφοδρή χιονόπτωση αποκλείει το σχολείο, κάνοντας αδύνατη την πρόσβαση στο κοντινότερο νοσοκομείο.
Οι αδερφοί Νταρντέν συναντούν τον Ασγκάρ Φαρχαντί σε ένα αλάνθαστης ακριβείας κοινωνικό θρίλερ που σε απορροφά βήμα-βήμα στην οδύνη του. Από τις σπουδαίες ταινίες του φετινού χειμώνα. Βραβείο Διεθνούς Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI) στο τμήμα Πανόραμα της Μπερλινάλε 2021. Βραβεία καλύτερης ταινίας, καλύτερου σεναρίου και καλύτερου μοντάζ στο Φεστιβάλ Αττάλειας, τα επονομαζόμενα Οσκαρ της Τουρκίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama
Αληθινός Πόνος (A Real Pain) του Τζέσε Αιζενμπεργκ
Ο Ντέιβιντ κι ο Μπάντζι ήταν αχώριστοι. Αυτοκόλλητοι από μικροί, δυο ξαδέλφια που έκαναν τα πάντα μαζί, μάθαιναν τα πάντα μαζί, μεγάλωναν μαζί. Εφτιαχναν μαζί, στο κοινό τους καταφύγιο, το σπίτι της γιαγιάς Ντόρι, αυτές τις πολύτιμες (κι ας μην το καταλαβαίνεις τότε) αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας που κλειδώνουν στην καρδιά σου για πάντα και ξυπνούν αιφνιδιαστικά με συγκεκριμένες μυρωδιές, γεύσεις, χρώματα, μουσικές. Βέβαια, ήταν πάντα αντίθετοι χαρακτήρες. Ο Ντέιβιντ μοιάζει να γεννήθηκε ενήλικας - υπεύθυνος, ώριμος, τίμιος, συγκροτημένος, οργανωτικός, υποχόνδριος, άτολμος, εγκλωβισμένος στα κουτάκια του. Παντρεύτηκε, έχει ένα μικρό γιο, ένα ακόμα μικρότερο διαμέρισμα στο Μανχάταν, μια αποδοτική βαρετή εργασία. Ο Μπέντζι ήταν πάντα η προσωποποίηση του χάους - αντισυμβατικός, αφιλτράριστος, εκρηκτικός, κοινωνικός, ακαταμάχητα γοητευτικός, βαθιά μοναχικός, αυτοκαταστροφικός. «Τον αγαπάω, τον μισώ, θέλω να τον σκοτώσω, θέλω να του μοιάσω» λέει σε μία στιγμή εξομολογητικής απογύμνωσης ο Ντέιβιντ. Μεγαλώνοντας χάθηκαν, για όλους τους γνωστούς λόγους: οικογένεια, δουλειά, υποχρεώσεις. Ζωή. Τώρα όμως, γύρω στα 40 επανασυνδέονται για να κάνουν ένα ταξίδι - κυριολεκτικά πίσω στις ρίζες τους. Η γιαγιά Ντόρι έφυγε από τη ζωή και τους άφησε ένα μικρό χρηματικό ποσό, μαζί με την ευχή της: να επιστρέψουν στην Πολωνία, να επισκεφτούν την μικρή πόλη που γεννήθηκε, το σπίτι που μεγάλωσε, το στρατόπεδο συγκέντρωσης που επιβίωσε. Και κάπως έτσι, αυτό το αταίριαστο ζευγάρι θα ενωθεί με ένα γκρουπ επίσης ανόμοιων Εβραίων τουριστών (δυο συνταξιούχους που βρήκαν το χρόνο να ταξιδέψουν, μία διαζευγμένη που προσπαθεί να ξεχάσει την προδοσία του πρώην, έναν Αφρικανό μετανάστη που νιώθει ενσυναίσθηση με τις γενοκτονίες αυτού του κόσμου - όπου κι όποτε αυτές συμβαίνουν) και με ξεναγό έναν μειλίχιο Βρετανό σπουδαστή, τον μόνο μη-Εβραίο, που όμως έχει ταχθεί στην μελέτη του Ολοκαυτώματος. Τι θα ανακαλύψουν; Γιατί συνήθως αυτά τα ταξίδια έχουν πάντα πυξίδα το αχαρτογράφητο μέσα σου, παρά το ταξιδιωτικό πακέτο του προορισμού σου.
Ο Τζέσι Αϊζενμπεργκ επιστρέφει πίσω από την κάμερα με ένα γλυκόπικρο buddy movie, ένα υπαρξιακό ταξίδι δρόμου, και τον Κίραν Κάλκιν σε σαρωτική ερμηνεία. Οχι, δεν είναι η τέλεια ταινία. Είναι ελαττωματική και broken, αλλά τίμια και συγκινητική. Οπως και οι ήρωές της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+
Ο Αγαπημένος σου Βίνσεντ (Loving Vincent) των Ντορότα Κομπιέλα και Χιου Γουέλτσμαν
1891, Αρλ, Νότια Γαλλία. Ενας χρόνος έχει περάσει από το θάνατο του ζωγράφου Βίνσεντ Βαν Γκογκ κι ο νεαρός Αρμάν, γιος του τοπικού ταχυδρόμου, αναλαμβάνει, αρχικά βαριεστημένα, να παραδώσει μία τελευταία επιστολή που είχε γράψει ο ψυχικά διαταραγμένος καλλιτέχνης στον αδελφό του, Θίο. Οταν πληροφορείται ότι κι ο Θίο πέθανε λίγο καιρό μετά το χαμό του αδελφού του, ο Αρμάν ακολουθεί το νήμα των πληροφοριών που τον οδηγεί στην Οβέρ-συρ-Ουάζ, την μικρή επαρχιακή πόλη που αυτοκτόνησε ο Βαν Γκογκ. Μιλώντας με τους κατοίκους που τον γνώριζαν, από την κόρη του πανδοχέα και τον γιατρό που είχε αναλάβει την ψυχιατρική του υποστήριξη, μέχρι τον βαρκάρη στο ποτάμι που ο Βαν Γκογκ ζωγράφιζε καθημερινά, μία ανατροπή των γεγονότων υποψιάζει ότι δεν ήταν αυτοκτονία. Ο Βαν Γκογκ πυροβολήθηκε από ένα μεθυσμένο πλουσιόπαιδο, αλλά πήρε το μυστικό μαζί του. Ποια είναι η αλήθεια;
Μία ταινία ζωγραφισμένη στο χέρι, μία κινηματογραφική ιμπρεσιονιστική υπόκλιση στο έργο του Βαν Γκογκ. Θα ήταν απόλυτο αριστούργημα αν το σενάριο είχε την ίδια ενέργεια και δύναμη για να ακολουθήσει τον πραγματικό θρίαμβο της φόρμας και της τεχνικής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Barbie της Γκρέτα Γκέργουιγκ
Αφηγείται την ιστορία της Barbie, η οποία ζει σε έναν τέλειο κόσμο, αλλά βιώνει μια υπαρξιακή κρίση. Μαζί με τον Κεν, ταξιδεύει στον πραγματικό κόσμο, όπου ανακαλύπτει ότι δεν είναι όλα τέλεια και η εταιρεία που την εμπορεύεται θέλει να την επαναφέρει στον κόσμο της.
Εξυπνη, απολαυστική, κανιβαλιστικά αστεία, ουσιώδης σάτιρα του κόσμου μας μέσα από τα ροζ γυαλιά της Barbieland. Η Γκρέτα Γκέργουιγκ όμως δεν μπορεί να γλιτώσει από την παγίδα του «μηνύματος». Και η Φεμινίστρια Barbie δεν μπορεί να αποποιηθεί την blockbuster φορεσιά της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix
Ο Λόρενς της Αραβίας (Lawrence of Arabia) του Ντέιβιντ Λιν
Η βιογραφία του Τόμας Εντουαρντ Λόρενς, ενός αξιωματικού του βρετανικού στρατού, ο οποίος κατά τη διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου ανέλαβε αποστολή να κατασκοπεύσει τον άτακτο στρατό των διαφόρων αραβικών φυλών στη Σαουδική Αραβία, αλλά γοητεύθηκε από το πνεύμα της ερήμου, ένωσε αντιμαχόμενες αραβικές φατρίες σε τακτικό στρατό και τις οδήγησε σε νικηφόρες μάχες εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Η αφήγηση ξεκινάει από τον θάνατό του κοντά στο Λονδίνο και με φλας-μπακ καταγράφει την περιπετειώδη και θεαματική ζωή του στα πεδία της μάχης, τη στενή του φιλία με τον Σερίφ Αλί, τη σύλληψη και τον βασανισμό του από τους Τούρκους.
Το ανυπέρβλητο αριστούργημα του Ντέιβιντ Λιν με τον Πίτερ Ο' Τουλ, τον Ομάρ Σαρίφ και μερικές από τις πιο όμορφες σκηνές που είδατε ποτέ στο σινεμά. Επτά Οσκαρ, ανάμεσα στα οποία Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix