Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 1η Αυγούστου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Πέμπτη, 1η Αυγούστου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Μικρά Αγγλία 607

Μικρά Αγγλία του Παντελή Βούλγαρη

Η Ανδρος του 1930 είναι ένα νησί ναυτικό: οι άντρες περιπλανώνται στις θάλασσες του κόσμου προσπαθώντας να γίνουν καπετάνιοι και να κάνουν ένα κομπόδεμα, αλλά συχνά χάνονται στα κύματα. Οι γυναίκες μένουν πίσω στο νησί και παλεύουν να φτιάξουν μια τύχη για κείνες και για τις οικογένειές τους. Μια τέτοια γυναίκα, η Μίνα, με στρατηγικό πολυμήχανο μυαλό, κανονίζει τα προξενιά των κοριτσιών της, της Ορσας και της Μόσχας, εξασφαλίζοντάς τους καλή ζωή, χωρίς να νοιάζεται για «αισθήματα» και ρομάντζα. Μόνο που οι δυο κόρες αγαπούν τον ίδιο άντρα και οι μηχανορραφίες της μάνας τους θα φέρουν μοιραίες συγκρούσεις στην οικογένειά τους.

Ο Παντελής Βούλγαρης μεταφέρει στο σινεμά το βιβλίο της Ιωάννας Καρυστιάνη, σ’ ένα συγκινητικό, θεαματικό, απολαυστικό δράμα εποχής. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 01.45 στο Star

the whale

Η Φάλαινα (The Whale) του Ντάρεν Αρονόφσκι

Ο Τσάρλι δουλεύει ως καθηγητής online μαθημάτων συγγραφής από το σπίτι. Δεν ανοίγει ποτέ την κάμερα όταν παραδίδει το μάθημά του, αρνούμενος να δείξει στην τάξη του τον αληθινό του εαυτό: ο Τσάρλι είναι ακραία παχύσαρκος, αποκομμένος από την ζωή και γεμάτος τύψεις και βαριές αναμνήσεις από μία ζωή που πολύ πιθανόν να φτάνει στο τέλος της. Κατά την διάρκεια πέντε ημερών, στο σπίτι που αποτελεί τα τελευταία χρόνια και ολόκληρο τον κόσμο του, ο Τσάρλι θα δεχτεί τις επισκέψεις της μοναδικής φίλης του με την οποία τον συνδέει μια κοινή τραγωδία (Χονγκ Τσάου), της απόμακρης κόρης του με την οποία ίσως πλέον κάθε δεσμός έχει καταστραφεί (Σέιντι Σινκ), ενός νεαρού ιεροκήρυκα που μοιάζει να είναι εξίσου χαμένος με εκείνον και, φυσικά, της πρώην γυναίκας του που, αν και χρόνια μετά τον χωρισμό τους, δείχνει να διατηρεί την δική της μοναδική θεώρηση των πραγμάτων (Σαμάνθα Μόρτον).

Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της χρονιάς και στην Ελλάδα, με το δικαιωματικό Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου στα χέρια πλέον του Μπρένταν Φρέιζερ (σε έναν ρόλο που απαίτησε και σωματική μεταμόρφωση αλλά και δεκάδες κιλά επιπλέον προσθετικών - επίσης δικαιωματικό Οσκαρ Καλύτερου Μακιγιάζ) και με ωκεανούς συγκίνησης που έχει προκαλέσει σε όσους κολύμπησαν μαζί της, η «Φάλαινα» του Ντάρεν Αρονόφσκι είναι με διαφορά μια από τις ταινίες της χρονιάς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Cosmote Cinema 1

Apollo 13 607

Apollo 13 του Ρον Χάουαρντ

Η ΝASA έχει πρόσφατα καταφέρει να πατήσει στη Σελήνη και τώρα ετοιμάζει την τρίτη επανδρωμένη αποστολή της για τον ίδιο προορισμό. Οι αστροναύτες Λάβελ, Χέιζ και Σουίγκερτ είναι οι επικεφαλής της ομάδας, που λόγω περικοπών στο προηγούμενο διαστημικό πρόγραμμα, θα επανδρώσουν τώρα το Apollo 13. Η θεαματική αποστολή ξεκινά. Στην πορεία όμως μια έκρηξη στο εσωτερικό του διαστημόπλοιου, θα ανατρέψει κάθε σχεδιασμό. Καθώς το πλήρωμα βρίσκεται σε θανάσιμο κίνδυνο πολύ μακριά από τη Γη, το Κέντρο Επιχειρήσεων της NASA αποφασίζει να τους μεταφέρει πίσω το ταχύτερο δυνατό. Κι ενώ ο χρόνος αρχίζει να μετρά αντίστροφα, οι εγκλωβισμένοι αστροναύτες πρέπει να ξεπεράσουν τον ανθρώπινο εαυτό τους, αν θέλουν η Ιστορία να γραφτεί με το δικό τους τρόπο.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στον Nova Cinema 2

Face to Face 607

Πρόσωπο με Πρόσωπο (Face to Face) του Ινγκμαρ Μπέργκμαν

Στην πρώτη σκηνή της ταινίας, η Τζένι βρίσκεται μέσα σε ένα άδειο σπίτι. Γρήγορα μαθαίνουμε ότι είναι το σπίτι της από το οποίο φεύγει για πάντα. Σύντομα θα μετακομίσει σε νέο σπίτι μαζί με το σύζυγό της που λείπει στην Αμερική και την κόρη της που λείπει σε μια κατασκήνωση και προσωρινά θα επιστρέψει στο παιδικό της δωμάτιο στο σπίτι της γιαγιάς και του παππού για να περάσει το καλοκαίρι μαζί τους. Σε λιγότερο από μια ώρα μέσα στην ταινία, η Τζένι θα επιστρέψει στο άδειο (της) σπίτι για να γίνει μάρτυρας και θύμα μιας αποτρόπαιας σκηνής, μόνο που ήδη πλέον ό,τι βλέπουμε στο «Πρόσωπο με Πρόσωπο» δεν είναι ξεκάθαρο αν είναι πραγματικότητα ή φαντασία, όνειρο ή όραμα, προβολή ή απόκρυφη επιθυμία.

Η Λιβ Ούλμαν κυριαρχεί σε μια από τις λιγότερο καλά διατηρημένες στο χρόνο ταινίες του Ινγκμαρ Μπέργκμαν, που γνώρισε τεράστια επιτυχία στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού κερδίζοντας τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ξένης Ταινίας και δύο υποψηφιότητές για Οσκαρ (Σκηνοθεσίας και Α' Γυναικείου Ρόλου). Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

Smac

SMAC του Ηλία Δημητρίου

Οταν η Ελένη, με μια τυχαία αφορμή, γνωρίσει λίγο καλύτερα τον άστεγο Αντρέα που κοιμάται έξω από την πόρτα της πολυκατοικίας της, θα θελήσει να τον προστατεύσει, προσφέροντάς του τη στοιχειώδη βοήθεια που κανείς μοιάζει να μην είναι πρόθυμος να προσφέρει στην ίδια. Η σύντομη κοινή τους διαδρομή θα ξεκλειδώσει τις πόρτες στο μυαλό της Ελένης και θα την ωθήσει στο ν' αντιμετωπίσει την αρρώστιά της αλλά και το συναισθηματικό της κόσμο για πρώτη φορά κατά πρόσωπο.

Μετά το «Fish & Chips», ο Ηλίας Δημητρίου εντρυφά στη μοναξιά της σημερινής Αθήνας, με πρωταγωνίστρια τη Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη που κέρδισε το Βραβείο Α' Γυναικείου ρόλου της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

pari main

Pari του Σιαμάκ Ετεμάντι

Ενα ζευγάρι Ιρανών φτάνει στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Κατεβαίνοντας από το αεροπλάνο, μαθαίνουμε πως έχουν έρθει για να δουν το γιο τους που σπουδάζει στην Αθήνα. Μόνο που κανείς δεν τους περιμένει όταν περάσουν την πύλη, ο γιος τους δεν απαντάει στο τηλέφωνο και πρέπει να ξεκινήσουν μόνοι τους για να καταλάβουν τι έχει συμβεί. Ο,τι ακολουθεί από εκείνη τη στιγμή και μετά περιγράφεται μόνο με το συναίσθημα της κομμένης ανάσας, αφού ο γιος τους είναι εξαφανισμένος, το σπίτι στο οποίο έμενε είναι εγκαταλελειμμένο, στο Πολυτεχνείο κανείς δεν μοιάζει να τον γνωρίζει και η Αθήνα μοιάζει με το εντελώς αντίθετο από τη Γη της Επαγγελίας που ονειρεύτηκαν για το παιδί τους.

Το πολυβραβευμένο μεγάλου μήκους ντεμπούτο του Σιαμάκ Ετεμάντι - μια εκρηκτική επαναδιαπραγμάτευση πάνω στις έννοιες του «ξένου», της «πατρίδας», της «επανάστασης». Διαβάστε τη γνώμη του Flix εδώ.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο CIinobo