Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή, 9 Νοεμβρίου

of 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Κυριακή, 9 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.


hangover

The Hangover του Τοντ Φίλιπς

Δυο μέρες πριν παντρευτεί, ο Νταγκ πηγαίνει στο Λας Βέγκας, μαζί με τρεις θεότρελους φίλους του, για ένα ξέφρενο εργένικο πάρτι, που δεν θα ξεχάσουν ποτέ. Συμβαίνει όμως το ακριβώς αντίθετο! Την επόμενη μέρα, οι τρεις φίλοι ξυπνούν και κανείς τους... δεν θυμάται τίποτα! Τα στοιχεία, που έχουν στη διάθεση τους σχετικά με το τι έγινε το προηγούμενο βράδυ, είναι μάλλον ασύνδετα: μια τίγρης στο μπάνιο τους, ένα μωρό 6 μηνών στη ντουλάπα τους, ένα δόντι σπασμένο. Και το σημαντικότερο; Ο γαμπρός είναι άφαντος! Πρώτο μέλημα τους, να βρουν τον γαμπρό, ο οποίος σε 48 ώρες πρέπει να είναι πλυμένος, ξυρισμένος, ντυμένος και να περιμένει τη νύφη στην εκκλησία! Ξεπερνώντας το πρώτο σοκ, αρχίζουν μια τρελή κούρσα, για να βρουν έγκαιρα τον Νταγκ. Αυτό που έζησαν οι τέσσερις φίλοι στο πάρτι τους, δεν συγκρίνεται με αυτό που πρόκειται να ζήσουν, καθώς θα προσπαθούν να συνδέσουν τα κομμάτια της προηγούμενης βραδιάς και να έρθουν αντιμέτωποι με όλες τις λάθος αποφάσεις που πήραν...

Μια ξεκαρδιστική και απρόβλεπτη κωμωδία, που μετατρέπει μια νύχτα ανεξέλεγκτης τρέλας σε μια από τις πιο απολαυστικές ταινίες των 2000s.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.45 στο STAR

Daniel Graig Skyfall

Skyfall του Σαμ Μέντες

Μετά από μια αποτυχημένη αποστολή στο Λονδίνο, ο Τζέιμς Μποντ θεωρείται νεκρός. Όταν όμως η MI6 δέχεται επίθεση, ο Μποντ επιστρέφει για να προστατεύσει την M, την επικεφαλής της υπηρεσίας, από έναν μυστηριώδη και αδίστακτο εχθρό, τον Σίλβα, ο οποίος έχει προσωπικό μένος εναντίον της. Η αναμέτρηση οδηγεί τον Μποντ σε επικίνδυνες αποστολές που τον φέρνουν στα βάθη του παρελθόντος του, ενώ η ίδια η MI6 αντιμετωπίζει κρίση εμπιστοσύνης και ασφάλειας.

Ο Σαμ Μέντες σκοτώνει και ταυτόχρονα δίνει το φιλί της ζωής στο μύθο του Τζέιμς Μποντ με την 23η και μια από τις καλύτερες ταινίες της σειράς. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 20.55 στον ALPHA

Maria

Maria του Πάμπλο Λαραΐν

Παρίσι, 16 Σεπτεμβρίου του 1977. Οι πιστοί οικονόμοι της Μαρίας Κάλλας, η Μπρούνα και ο Φερούτσιο, ανακαλύπτουν το νεκρό της σώμα στο κέντρο του σαλονιού του πλούσιου διαμερίσματός της. Εκεί όπου είχε καταφύγει όταν την εγκατέλειψαν οι δυο μεγάλες της αγάπες: ο Αριστοτέλης Ωνάσης είχε πεθάνει και το ίδιο και η μεγαλειώδης φωνή της. Οπως θα διαπιστώσουμε, καθώς ο χρόνος επιστρέφει μία εβδομάδα πίσω, η πάλαι ποτέ La Divina σοπράνο που σκορπούσε ωστικά κύματα δέους με την τεχνική και το συναίσθημα των ερμηνειών της, είχε καταλήξει ένα οστεώδες, γκοθ φάντασμα του εαυτού της, κυριευμένο από εμμονές, καταχρήσεις και δαίμονες του παρελθόντος. Γλιστρούσε αέρινα και θλιμμένα ανάμεσα στις ακριβές αντίκες, ταλαιπωρούσε και αγαπούσε ισόποσα την Μπρούνα και τον Φερούτσιο, και κατάπινε χούφτες από το ηρεμιστικό «Mandrax» για να κοιμίζει τους εφιάλτες της και να ξυπνά πιο φιλικές παραισθήσεις.

Για το τρίτο πορτρέτο μίας iconic γυναίκας του 20ού αιώνα, ο Πάμπλο Λαραΐν επιλέγει μία casta diva της εποχής μας. Η Αντζελίνα Τζολί πλησιάζει την Μαρία Κάλλας με σεβασμό, αλλά και μία πορσελάνινη, παγερή ομορφιά που «στονάρει» στις ψηλές νότες του συναισθήματος. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Nova Cinema 2

dry grasses

Ξερά Χόρτα (About Dry Grasses) του Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν

Ο Σαμέτ, ένας δάσκαλος καλλιτεχνικών, διανύει τον τέταρτο χρόνο της υποχρεωτικής θητείας του σε έναν απομακρυσμένο, παραδοσιακό οικισμό της Ανατολίας, που τον χειμώνα θάβεται μέσα στο χιόνι. Όσο ονειρεύεται μια μετάθεση στην Κωνσταντινούπολη, αναπτύσσει μια αμφιλεγόμενη εμμονή με μία απ’ τις μαθήτριές του. Όταν στην τσάντα του 14χρονου κοριτσιού βρεθεί ένα ερωτικό σημείωμα, ο Σαμέτ καταλήγει άδικα κατηγορούμενος και αγωνίζεται να αποδείξει την αθωότητά του.

Ο Νουρί Μπιλγκέ Τζεϊλάν επιστρέφει, αναζητώντας στα «ξερά χόρτα» την Ανοιξη μιας ολόκληρης χώρας. Με ακόμη μια πολύτιμη πράξη επικής διάρκειας και ενδοσκόπησης μιας ολόκληρης χώρας και των ανθρώπων της, βραβευμένη στις Κάννες για την εξαιρετική του πρωταγωνίστρια. Επίσημη υποβολή της Τουρκίας για το Οσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

th eiron claw

Σιδερένια Γροθιά (The Iron Claw) του Σον Ντέρκιν

Υπάρχει ένας θρύλος που ρίχνει τη βαριά σκιά του στην ιστορία της επαγγελματικής πάλης στην Αμερική: «Η Κατάρα των φον Εριχ». Ο πατριάρχης της οικογένειας, Φριτς φον Εριχ, μπήκε στα ρινγκ την δεκαετία του '50 και έκανε καριέρα ερμηνεύοντας τον μισητό Γερμανό μετανάστη: φορούσε τον σιδηρούν σταυρό στο σορτσάκι του και αποτελείωνε τους αντιπάλους του με την σήμα-κατατεθέν Σιδερένια Γροθιά του. Βγαίνοντας στη σύνταξη, ο Φριτς έσπρωξε όλα τα παιδιά του στην πάλη - τον υπάκουο πρωτότοκο Κέβιν, τον φιλόδοξο Ντέιβιντ, τον πρωταθλητή στον στίβο Κέρι (στερώντας του την ευκαιρία να γίνει Ολυμπιονίκης στο δίσκο), τον ευαίσθητο, μουσικό Μάικ (που δεν ήθελε καμία σχέση με το άθλημα). Μαζί κέρδιζαν αγώνες, πρωταθλήματα, ζητωκραυγές χιλιάδων κόσμου. Είχαν δική τους εκπομπή στην τοπική τηλεόραση, έγιναν εθνικά διάσημοι, λίγο ακόμα ήθελαν για να κατακτήσουν και την παγκόσμια φήμη. Μόνο που τους κυνηγούσε «Η Κατάρα των φον Εριχ». Ενα-ένα τα αγόρια του Φριτς έπεφταν νεκρά - από περίεργες αρρώστιες, δυστυχήματα, υπερβολική δόση ναρκωτικών, αυτοκτονίες.

Αυτή η αληθινή ιστορία δόξας και τραγωδίας μίας οικογένειας θα μπορούσε να είχε γράψει ιστορία και στα κινηματογραφικά ρινγκ. Χάνει όμως τελευταία στιγμή τις ισορροπίες με το μελό και βγαίνει νοκ άουτ από τη σιδερένια γροθιά της εκβιαστικής συγκίνησης. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

Beanpole 607

Ενα Ψηλό Κορίτσι (Beanpole) του Καντεμίρ Μπαλάγκοφ

Το μεγαλεπήβολο, συγκλονιστικό «Ενα Ψηλό Κορίτσι», είναι τοποθετημένο στο Λένινγκραντ του 1945, στον έντονο απόηχο του πολέμου ο οποίος μοιάζει να κατοικεί ακόμη στο μυαλό και τις ψυχές των ανθρώπων που τον βίωσαν -παρ΄ ότι όλοι προσπαθούν να τον ξορκίσουν προσμένοντας μια περίοδο ειρήνης- και δανείζεται τον τίτλο του από την ηρωίδα του Ιγια, μια κοπέλα τόσο ψηλή κι αδύνατη που ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλους. Η Ιγια δουλεύει σε ένα νοσοκομείο φροντίζοντας τραυματίες πολέμου και προσπαθώντας να γιατρέψει τα δικά της τραύματα από το μέτωπο όπου είχε βρεθεί για να πολεμήσει, τραύματα που της έχουν αφήσει ένα σύνδρομο που κάθε τόσο κυριολεκτικά την «παγώνει» και την αποκόπτει από τον υπόλοιπο κόσμο. Στριμωγμένη στο μικρό της διαμέρισμα μεγαλώνει ένα νήπιο με περίσσευμα αγάπης, μόνο που σύντομα θα ανακαλύψεις ότι δεν είναι δικό της παιδί, αλλά μιας συναγωνιστριάς της και της καλύτερής της φίλης Μάσα, που έμεινε πίσω να πολεμήσει, όταν η Ιγια έφυγε για να θεραπευτεί. Με την ειρήνη να είναι πλέον η κανονικότητα, η Μάσα θα επιστρέψει από το μέτωπο, αλλά η χαρά της επανένωσης θα σημαδευτεί από ένα καταστροφικό γεγονός που θα σπρώξει τις δυο γυναίκες σε μια σχέση αλληλεξάρτησης και μια σειρά από αποφάσεις που συχνά αγγίζουν το πεδίο σχεδόν της αρχαιοελληνικής τραγωδίας. Τα όσα θα συμβούν, μεταμορφώνουν το δράμα στην καρδιά του φιλμ, σε ένα πρίσμα που θα σου επιτρεψει να δεις μέσα από τις διαθλάσεις του μια σειρά από πτυχές της κοινωνίας της εποχής, του τραύματος του πολέμου, της ίδιας της ανθρώπινης φύσης.

Μετά την πρώτη του εμφάνιση με το «Οι Δικοί μου Ανθρωποι», ο Ρώσος Κάντεμιρ Μπαλάκοφ, επιστρέφει με μια ταινία που δικαιώνει με το παραπάνω τους επαίνους και τα βραβεία που κέρδισε τότε. Βραβείο Σκηνοθεσίας στο τμήμα «Ενα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2019. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

Frankenstein

Φρανκενστάιν (Frankenstein) του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο

Η ιστορία ξεκινά (σχεδόν) όπως και το βιβλίο της Μέρι Σέλεϊ, με μια καταδίωξη κοντά στον αρκτικό κύκλο. Μόνο που ενώ στο βιβλίο, ο δημιουργός κυνηγά το δημιούργημά του με στόχο την καταστροφή του, στην ταινία του Ντελ Τόρο είναι το «Πλάσμα» που κυνηγά τον δημιουργό του. Όταν οι δυο τους συναντηθούν τελικά πάνω σε ένα πλοίο με προορισμό τον Βόρειο Πόλο, ο καθένας θα διηγηθεί την δική του πλευρά της ιστορίας. Ο δημιουργός εκείνη που αφορά τον δικό του πατέρα και όλα όσα τον ώθησαν στην μεγάλη του δημιουργία και το «Πλάσμα» εκείνη που αφορά την γέννησή του και τον τρόπο που έμαθε τον κόσμο μέσα από την συμπεριφορά και τις πράξεις του.

Φτιαγμένος από γνώριμα υλικά στα οποία όμως ο Ντελ Τόρο γνωρίζει πώς να προσδώσει την σπίθα της ζωής, το «Φρανκενστάιν» αποκτά αληθινή ζωή όταν συναντά την ερμηνευτική δεινότητα του Τζέικομπ Ελόρντι! «It’s alive!». Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix